Mwah, tegen 1. Moet kunnen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hebben we nog meer mensen nodig, of gaat dit ons zo wel lukken?
Hallo goed idee voor in de ideeënbus.quote:Op zondag 18 september 2011 00:36 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo ik ga zo denk ik slapen enzo.
Kip je hebt echt geen leven gehad vandaag, potverdikkie enzo
Hoe verklaa je dit danquote:Op zondag 18 september 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JIJ BENT GEWELDIG PIZZA_PEPPERONI, DIE ZO HOT IS!
WAUW JA IK WIL EEN IDEEENBUS, IS DAT ERG DAT IS GAAF?quote:Op zondag 18 september 2011 00:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Hallo goed idee voor in de ideeënbus.
quote:Op zondag 18 september 2011 00:36 schreef utopie het volgende:
Verdorie vloekt de koffie, ik sta hier al 5 min. heet en niemand die me pakt! Had dat dan gezegd zegt de thee, ik sta al 5 min. te trekken!
--> FB.quote:Op zondag 18 september 2011 00:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
WAUW JA IK WIL EEN IDEEENBUS, IS DAT ERG DAT IS GAAF?
Meer innige, passievolle liefde.quote:Op zondag 18 september 2011 00:38 schreef coban het volgende:
Hebben jullie ook alitjd ruzie met dekens?
Nee, welke malloot heeft nou ruzie met dekens?quote:Op zondag 18 september 2011 00:38 schreef coban het volgende:
jaquote:Op zondag 18 september 2011 00:38 schreef coban het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef coban het volgende:
Ik slaap altijd gekruld met de deken helemaal om mij heen gewikkeld en in de nacht speel ik tornado.
Herkenbaar of ben ik gek?
Jaaa! Mijn kussen moet ik elke ochtend weer in hoes steken.quote:Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jadeken gaat altijd en beetje uit de hoes
heb ik ook. Dat is echt heerlijkquote:Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef coban het volgende:
Ik slaap altijd gekruld met de deken helemaal om mij heen gewikkeld en in de nacht speel ik tornado.
Herkenbaar of ben ik gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |