ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik dacht even in de homo-sc te zijn beland.
hey manquote:
ik weet het niet jongen, het is toch wat allemaalquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef Dastan het volgende:
Hoe kan het dat wij beiden een nieuw deel hebben kunnen openen?
De Apocalyps is in aantocht.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef Dastan het volgende:
Hoe kan het dat wij beiden een nieuw deel hebben kunnen openen?
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef Kaasrol het volgende:
Wat is dit nou weer. Etsu heeft de echte.
Now!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Apocalyps is in aantocht.
ALS JE OP HET PIJLTJE KLIKT KRIJG JE TOCH DIE VAN ETSU LAMLULquote:
baasquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
ALS JE OP HET PIJLTJE KLIKT KRIJG JE TOCH DIE VAN ETSU LAMLUL
Klik maar eens verder. De nieuwste is van mij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
IK KREEG DEZE INGEWANDENPIZZA!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Technisch onmogelijk. Dacht ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
godver zijn ze beide gelinkt!
Ik zal jou eens verder klikken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klik maar eens verder. De nieuwste is van mij.
Dit is vrij bijzonder denk ik ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
blijkbaar exacte tijd alles aangemaakt. SICK. FEEDBACK TOPIC DEZE AANMAKEN NU JIJ
Ik kom je tranen drogen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
ik ga huilen als mijn sc wordt gesloten
ik ga je uitlachenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
ik ga huilen als mijn sc wordt gesloten
Het is een teken van de apocalyps. De mensheid is verloren.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
blijkbaar exacte tijd alles aangemaakt. SICK. FEEDBACK TOPIC DEZE AANMAKEN NU JIJ
wie bepaalt datquote:
bohh jijquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom je tranen drogen.
snotjongquote:
Geen idee.quote:
ik huil nuquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Moderatoren zijn er blijkbaar heel snel bij.
dat zijn ze allangquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Kaasrol het volgende:
SPOTIFY ADS GVD
NU ZIJN ZE ZELFS NEDERLANDS
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
THERE'S A BEAR INSIDE YOUR STOMACH THE CUB'S BEEN KICKING FROM WITHIN
quote:
Tot een paar dagen terug waren ze gewoon nog net brits bij mij. Die van spotify zelf tenminste.quote:
Tja, dat van mij was het eckte.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Flitskikker het volgende:
Tis dit nou weer? Beetje topic dat ik open had staan sluiten.
ik kan dat bevestigenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
waarom dat niet
ik ben best gezellig hoor.. denk ik
Ga jij Etsu maar eerst meetenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
waarom dat niet
ik ben best gezellig hoor.. denk ik
gniffelquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
geen 2e meet meer hoor jullieeee![]()
[ afbeelding ]
heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga jij Etsu maar eerst meeten
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor mij??!!??!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien wil ik wel een uitzondering maken.
jaquote:
1 op 1 is ook supernice horrrrquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hoe meer zielen hoe meer vreugd, ofzoiets
Schattiequote:
Nee, geen idee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:41 schreef Etsu het volgende:
SUZANNE HAD JE NOG GELEZEN WAT IK TEGEN JE ZEI EEN KWARTIER GELEDEN
ja maar dat heb ik al gedaan, 3 dagen langquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
1 op 1 is ook supernice horrrr
hihi wups wups oke prima mag jan dan ook komen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik al gedaan, 3 dagen lang
als we toch bezig zijn, jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihi wups wups oke prima mag jan dan ook komen?
3,5 hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik al gedaan, 3 dagen lang
ik weet niet man, doe maar een suggestie ofzoquote:
Hij zag mij en toen dacht hij: eigenlijk zijn die FOK!kers best wel aardig, en toen begon hij ze aan te bidden en nu wil hij meer FOK!kers zien.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef Dastan het volgende:
Waarom wil jij ineens zo snel en graag iedereen hier meeten, jordyqwerty?
Hij gaat zelfmoord plegen en wil nog zn lijstje afwerken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef Dastan het volgende:
huh, ik vroeg aan R_R, toen kwam kb aan hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef Dastan het volgende:
ok blijf maar wegquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij gaat zelfmoord plegen en wil nog zn lijstje afwerken.
zeg eerst maar eens waarquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik weet niet man, doe maar een suggestie ofzo
Mits na 1 oktober.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
huh, ik vroeg aan R_R, toen kwam kb aan hoor
KOM JE OOK?
ja ik ziequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:47 schreef Dastan het volgende:
Ik heb geen msn, maar ik heb allang gepraat.
jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
ik heb daarnet Dastan op msn toegevoegd
gigolo-xxx9324-boy@hotmail.com tóch?
nee geileb0y@gmail.comquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee, dat is mijn vaders adres.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
amsterdamquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
ik ben een keer toegevoegd door en of andere pedo die met mij wou afspreken.
true story
ik denk dat het etsu was
en nu stalkt hij jequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
ik ben een keer toegevoegd door en of andere pedo die met mij wou afspreken.
true story
ik denk dat het etsu was
overal kan, want maandkaart en vanaf 1 okt ovquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
amsterdam
nee grapje, ik weet niet man, eindje zou kunnen, zitterd zou ook kunnen maar limburg is eng dus ik weet niet veghel zou ook kunnen want veghel is baas, terschelling zou ook kunnen maar terschelling is zo ver weg dus ja weenie
maar het is wel écht waar, behalve dat van etsu danquote:
welkom bij de club, ik ben ook bijna blutquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
overal kan, want maandkaart en vanaf 1 okt ov
alleen heb ik momenteel geen geld
waaarom accepteer je danquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
maar het is wel écht waar, behalve dat van etsu dan
zijn adres was - dacht ik
echt wtfdacht eerst nog dat het een grap was
Ja wanneer is dat, ik heb 20 oktober een bruiloft.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kom maar meteen naar de multimeet
heb op 4 plekken gesoliciteerd en kan overal zelf weer achteraanquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
welkom bij de club, ik ben ook bijna blut
DAN GA IK NAAR BOB DYLANquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja wanneer is dat, ik heb 20 oktober een bruiloft.
met mijn iedere week veranderende grieproosters doe ik niet eens een poging om te solliciterenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heb op 4 plekken gesoliciteerd en kan overal zelf weer achteraan
Etsuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
EtsuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herfstvakantie? Die heb ik niet meer hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
iig niet in de herfstvakantie aub
niemand_geeft_een_neuk@hotmail.comquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:53 schreef GlowMouse het volgende:
het is niet zo netjes om zomaar iemands msn te posten
Hallo Utreg en A'dam ook niet heurrr. En Groningen ook niet geloof ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik heb niet eens een herfstvakantie.
ruggenmergburg
Ik herhaal:quote:
HET IS NIET ECHT GLOWMOUSE JEEEETJE SARCASME IRONIE ALLES.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:53 schreef GlowMouse het volgende:
pedofielen-verdienen-geen-privacy@martijn.orgquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:53 schreef GlowMouse het volgende:
Groningenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo Utreg en A'dam ook niet heurrr. En Groningen ook niet geloof ik.
Was niet echt denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:53 schreef GlowMouse het volgende:
Weet je dat zeker? Ik heb officieel geen herfstvakantie, maar ik heb die week wel vrij. Nou ja, vrij kan je het niet noemen. In die week moet ik leren voor tentamens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Herfstvakantie? Die heb ik niet meer hoor.
Ik bash Groningen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
sander bashen wat mankeert je dude
MEETENNNNNNNquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb wel herfstvakantie.En kerst, en voorjaars. ALLES.
Ik heb die week geen vrij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik heb officieel geen herfstvakantie, maar ik heb die week wel vrij. Nou ja, vrij kan je het niet noemen. In die week moet ik leren voor tentamens.
Oneerlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb wel herfstvakantie.En kerst, en voorjaars. ALLES.
ha-haquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik herhaal:
Scholier.
Het is trouwens hbo, beetje knullig om het onderwijs dat je volgt fout te spellen.
NEE ALLEMAAL ALLE DAGEN VERDOMME EN DAN GAAN WE ALLE DAGEN HIER ZITTEN EN EEN FEESTJE HOUDEN OM GOED TE MAKEN DAT JIJ EN DASTAN GAAN MEETEN OP MIJN BDAYquote:
rot opquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die voorjaarsvakantie zeggen trouwens.
Carnavalsvakantie godverdomme, ZUIPEN ALS EEN DOLLE STIER NONDEJU
`Krokusvakantie`. Nog erger.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prima jongen prima.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
NEE ALLEMAAL ALLE DAGEN VERDOMME EN DAN GAAN WE ALLE DAGEN HIER ZITTEN EN EEN FEESTJE HOUDEN OM GOED TE MAKEN DAT JIJ EN DASTAN GAAN MEETEN OP MIJN BDAY
O.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Onder de rivieren wonenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee.quote:
Geen carnaval hebben.quote:
dat wel hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen carnaval hebben.
Alsnog, middenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef Dastan het volgende:
Beter in het zuiden dan in het noorden. Dat wel.
Utreg is voorjaarsvakantie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet onder de rivieren wonenquote:
Je weet echt niet wat je mist.quote:
Wow humorquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha die gozer heeft twee voornamen![]()
Al vrij lang niet meer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha die gozer heeft twee voornamen![]()
Klopt.quote:
Wanneer ga je hem weer meeten?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sander.Sander liefie boh Sander Sander Sander
carnaval is een synoniem voor zuipen, etsu.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind FOK! niet meer zo leuk, dus vandaar.
Ik ben er ook niet meer zo vaak, want bijna geen tijd meer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind FOK! niet meer zo leuk, dus vandaar.
wow stel je voor!!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh Jan en ik waren in een winkel en toen hoorden we een Narcotic remix en toen gingen we naar een andere winkel en toen hoorden we precies hetzelfde lied
Goede vraag, hij heeft amper tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:59 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wanneer ga je hem weer meeten?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
carnaval is een synoniem voor zuipen, etsu.
en zuipen, daar houdt etsu wel van.
ik bedoel: alcohol
Zegt ie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Goede vraag, hij heeft amper tijd.
Leuke anekdote hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh Jan en ik waren in een winkel en toen hoorden we een Narcotic remix en toen gingen we naar een andere winkel en toen hoorden we precies hetzelfde lied
quote:Op zondag 18 september 2011 00:00 schreef Etsu het volgende:
ik heb internet op mn kamer, maar ik moet op de grond zitten anders val ik weg en dan ga ik dood
Prima! Studie bevalt me goed, maar het reizen wat minder. Ik heb helaas nog steeds geen kamer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet meer zo vaak, want bijna geen tijd meer.
Hoe bevalt Utrecht?
hou je bek eensquote:Op zondag 18 september 2011 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
waarom steeds verkleinen, het is gewoon Dastan nondeju
Schaam jij je niet ontzettend voor Limburg als je die G-Low hoort praten? Als Limburger zou ik spontaan verhuizen naar Schiermonnikoog, ver weg van de bewoon de wereld.quote:Op zondag 18 september 2011 00:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
g-lowmc biggah
![]()
![]()
I'M MC BIGGAH A REAL THRILLA NIGGAH
DOE JE ZELF GEBRUIK UITROEPTEKENS SMILEYS PI'S ALLES GODVERDOMME DASTANquote:Op zondag 18 september 2011 00:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wederom verkeerd geïnterpreteerde toon.
Volgens jou begint de week op zondag. Ik kan nu derhalve gerust zeggen: 'Volgende week maandag.'quote:
De eerste week viel ontzettend tegen, super moeilijk enzo, maar nu begin ik het wel te snappen en wordt het gelijk ook een stuk leuker.quote:Op zondag 18 september 2011 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Prima! Studie bevalt me goed, maar het reizen wat minder. Ik heb helaas nog steeds geen kamer.Hoe zit het bij jou? Blij met je studie enzo?
Volgens KB begint de week ook op zondag.quote:Op zondag 18 september 2011 00:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens jou begint de week op zondag. Ik kan nu derhalve gerust zeggen: 'Volgende week maandag.'
nee want zo praat ik niet volgensmij, vind het wel erg grappig om te horen, oja en ik heb bij de 'producer' van g-low (die wat bij m in de auto zit) in zn intro in de klas gezetenquote:Op zondag 18 september 2011 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaam jij je niet ontzettend voor Limburg als je die G-Low hoort praten? Als Limburger zou ik spontaan verhuizen naar Schiermonnikoog, ver weg van de bewoon de wereld.
Is G-LoW die met die vlechtjes?quote:Op zondag 18 september 2011 00:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
g-lowmc biggah
![]()
![]()
I'M MC BIGGAH A REAL THRILLA NIGGAH
Uitroeptekens en smileys zijn voor mensen die zich niet goed in woorden kunnen uitdrukken.quote:Op zondag 18 september 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DOE JE ZELF GEBRUIK UITROEPTEKENS SMILEYS PI'S ALLES GODVERDOMME DASTAN
zondag zeg ik jequote:Op zondag 18 september 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wanneer begint een week nu eigenlijk?
Nou je komt vaak bot, sarcastisch over.quote:Op zondag 18 september 2011 00:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uitroeptekens en smileys zijn voor mensen die zich niet goed in woorden kunnen uitdrukken.
Niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 18 september 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou je komt vaak bot, sarcastisch over.
Nou, dat zullen we binnenkort dan wel horen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee want zo praat ik niet volgensmij, vind het wel erg grappig om te horen, oja en ik heb bij de 'producer' van g-low (die wat bij m in de auto zit) in zn intro in de klas gezetenen blijkbaar liep g-low vandaag door sittard
Ik wist niet dat de bijbel kon praten.quote:Op zondag 18 september 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
Maandag natuurlijk. De bijbel zegt maandag en we houden de christelijke telling aan met tijd.
Ik mis de `grap` volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
Wat lees ik hier? Volgens de bijbel begint de week op maandag?
Ok, bij deze begint mijn week op donderdag.
Liever Vrijdag.quote:Op zondag 18 september 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
Wat lees ik hier? Volgens de bijbel begint de week op maandag?
Ok, bij deze begint mijn week op donderdag.
jaquote:Op zondag 18 september 2011 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, dat zullen we binnenkort dan wel horen.
koop een nieuwe laptop rotjongquote:Op zondag 18 september 2011 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij weet niet waar je over praat, dus ga maar terug naar je kinderwiegje
Het woord bijbel kwam erin voor, hoe kan dat nou geen grap zijn.quote:
Ik stel ook niet dat de bijbel spreekt. Ik pas het stijlfiguur - jawel - het stijlfiguur personificatie toe.quote:Op zondag 18 september 2011 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de bijbel kon praten.
Vergeef me als ik lach, ik lach altijd mensen uit met rare accenten, zoals Groningers, Drenthen en Tukkers.quote:
Ik mis de grap wederom.quote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het woord bijbel kwam erin voor, hoe kan dat nou geen grap zijn.
waarom? hij functioneert prima, behalve het opstarten en het probleem zit in mijn internetkabelquote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
koop een nieuwe laptop rotjong![]()
![]()
Nah kleuters zijn lief, dit zijn gewoon pubertjes.quote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Kunnen jullie nooit normaal doen ofzo? Ik voel me echt leidster in een kleuterklas.
Is geen grap dit keer.quote:
je weet dat je op FOK! zit en vraagt dit?quote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Kunnen jullie nooit normaal doen ofzo? Ik voel me echt leidster in een kleuterklas.
Nou oke dan.quote:Op zondag 18 september 2011 00:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kom je maandag maar even bij me stagelopen jongedame Biologie alles
Oja, Nederlands. Kutvakquote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik stel ook niet dat de bijbel spreekt. Ik pas het stijlfiguur - jawel, het stijlfiguur personificatie toe.
Kleuters zijn lief? Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op zondag 18 september 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah kleuters zijn lief, dit zijn gewoon pubertjes.
Wat is er bij opstarten dan?quote:Op zondag 18 september 2011 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom? hij functioneert prima, behalve het opstarten en het probleem zit in mijn internetkabel
IK HEB EEN HALF JAAR STAGE GELOPEN DAAR EN HET WAS SUPERTOF JA.quote:Op zondag 18 september 2011 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kleuters zijn lief? Onder welke steen heb jij geleefd?
ik ookquote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeef me als ik lach, ik lach altijd mensen uit met rare accenten, zoals Groningers, Drenthen en Tukkers.
een of ander zwart scherm met vreemde woorden en getalletjes en dat blijft dan 10 minuten zo en dan kan ik pas doen wat ik wilquote:
Geloof het of niet, maar in PUB SC zijn ze een stuk volwassener dan jullie.quote:Op zondag 18 september 2011 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je weet dat je op FOK! zit en vraagt dit?
quote:
allemaal naar PUB SC gaan, behalve jordy, die hoort hier thuisquote:Op zondag 18 september 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar in PUB SC zijn ze een stuk volwassener dan jullie.
Limburgers die andere mensen uitlachen.quote:
Je hebt ze drugs gegeven ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK HEB EEN HALF JAAR STAGE GELOPEN DAAR EN HET WAS SUPERTOF JA.
Je kunt natuurlijk wel heel stoer en semi-intelligent de bijbel in zijn geheel afdoen als `grap`, maar zo'n boek heeft wel ruim tweeduizend jaar zijn invloed weten te hebben op onze maatschappij, dus een beetje kortzichtig is dat wel te noemen.quote:
En wat voor invloed.quote:Op zondag 18 september 2011 00:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel heel stoer en semi-intelligent de bijbel in zijn geheel afdoen als `grap`, maar zo'n boek heeft wel ruim tweeduizend jaar zijn invloed weten te hebben op onze maatschappij, dus een beetje kortzichtig is dat wel te noemen.
ik kom hier toch al bijna nooit dusjaquote:Op zondag 18 september 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
allemaal naar PUB SC gaan, behalve jordy, die hoort hier thuis
Mooi!quote:Op zondag 18 september 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De eerste week viel ontzettend tegen, super moeilijk enzo, maar nu begin ik het wel te snappen en wordt het gelijk ook een stuk leuker.
Ook nog geen kamer, maar voor nu laat ik dat maar even zo. 20 minuten reistijd is prima te doen.
Hoe lang doe je er nu eigenlijk over met de trein?
Nee echt niet! Ze waren echt heel lief en schattig bohhh. Alleen mn begeleidster was kut waardoor k het niet zo leuk had daar.quote:
ach, het hele leven is onterechtquote:Op zondag 18 september 2011 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Limburgers die andere mensen uitlachen.
Dat is bij voorbaat zo onterecht.
Wat staat er dan? Dan kun je het googelen voor oplossing enzoquote:Op zondag 18 september 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
een of ander zwart scherm met vreemde woorden en getalletjes en dat blijft dan 10 minuten zo en dan kan ik pas doen wat ik wil
quote:
Zit een kern van waarheid in.quote:Op zondag 18 september 2011 00:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ach, het hele leven is onterecht
Niet zozeer geschapen en nogmaals een `grap` is het niet.quote:Op zondag 18 september 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En wat voor invloed.
Dat boek heeft de wereld geschapen zoals zij nu is, ik zou daar als schrijver niet al te trots op zijn.
Echt niet al die kleuters zijn lief hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee echt niet! Ze waren echt heel lief en schattig bohhh. Alleen mn begeleidster was kut waardoor k het niet zo leuk had daar.
Haha, ik plan altijd alles een beetje te strak. Liep ik het perron op, reed de trein voor mijn neus weg.quote:Op zondag 18 september 2011 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooi!Ik reis elke dag een uur of drie. Maar ik ben er wel langer mee bezig. Als ik om half 10 op school moet zijn, stap ik al om half 8 in de trein. Anders kom ik te laat.
ik zal ooit een foto makenquote:Op zondag 18 september 2011 00:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat staat er dan? Dan kun je het googelen voor oplossing enzo
[..]
jongen bij mij in de klas reist heen 3 uur en een kwartier en datzelfde weer terug.quote:Op zondag 18 september 2011 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooi!Ik reis elke dag een uur of drie. Maar ik ben er wel langer mee bezig. Als ik om half 10 op school moet zijn, stap ik al om half 8 in de trein. Anders kom ik te laat.
Ik had een klas met 26 kindjes, stuk voor stuk lief. Natuurlijk sommigen drukker dan andere maar goedddd, leuk waren ze!quote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Echt niet al die kleuters zijn lief hoor.
nooit van op de kamers gaan gehoord?quote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jongen bij mij in de klas reist heen 3 uur en een kwartier en datzelfde weer terug.
Waar woont hij en waar moet hij naartoe?quote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jongen bij mij in de klas reist heen 3 uur en een kwartier en datzelfde weer terug.
Gevormd dan, jij je zin.quote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet zozeer geschapen en nogmaals een `grap` is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |