SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierVoor vrienden is het kortweg Wauw
Ahaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je voldoet niet aan mijn lijstje, maar ik zou wel op een date met je gaan. Je bent zo'n lieverd en het is zo oneerlijk dat jij geen vriendin hebt.
Je moest het weer verpesten he.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een date uit medelijden, ouch..
Jij en ik zouden wel eens heel goede vrienden kunnen worden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Boeiend. Je moet je niet aan willen passen aan anderen. Zeker niet aan onbekenden.
Friendzone is beter dan nietsquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Aha
[..]
Je moest het weer verpesten he.
Maakt niet uit, mijn ex is net een junk en ik wist er zelf ook wel aardig wat van. Ik heb zelf gedraaid, niet dat ik het goed kon, maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef Newbie114 het volgende: [..] Ohja dat zag je. Alleen de joints toch? Sorry dat ik dat toen deed maar had verder geen kans zonder dat de anderen het zouden zien. Niet dat dat uiteindelijk nut had, maar goed.
Je kan ook heel veel leren van deze wijze man.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij en ik zouden wel eens heel goede vrienden kunnen worden.
Alles kan kapotquote:
Niets mis met een joint.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mijn ex is net een junk en ik wist er zelf ook wel aardig wat van. Ik heb zelf gedraaid, niet dat ik het goed kon, maar dat is een ander verhaal.
Dat had ik door ja. Nieuwe levensgoeroe haha.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan ook heel veel leren van deze wijze man.
Ik zit niet in haar friendzone hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Friendzone is beter dan niets
Dat is bijzaakquote:
Wie steunt mij als het onweertquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Aha
[..]
Je moest het weer verpesten he.
Dan nog kan je in de friendzone zitten. Je moet gaan oppassen als je allemaal dingen over haar relatie aan je gaat vertellenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit niet in haar friendzone hoor.
Althans dat lijkt me aangezien ik al wist dat ze een vriend had voordat we vrienden werden.
Klopt maar dat moet je zowieso niet willen doen. Of de man moet de vrouw misbruiken of andersomquote:
Je goede vriend heloef.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wie steunt mij als het onweert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nou dat doet Faye wel een paar keer per week.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog kan je in de friendzone zitten. Je moet gaan oppassen als je allemaal dingen over haar relatie aan je gaat vertellen
Ik stel je wel voor aan Heloef, is dat ook gelijk opgelost...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik en vreemdgaan.. niet echt een combinatie
Goede definitie van de friendzonequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit niet in haar friendzone hoor.
Althans dat lijkt me aangezien ik al wist dat ze een vriend had voordat we vrienden werden.
Dat doe ik wel, maar ik was al bezet toen heloef en ik matties werdenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog kan je in de friendzone zitten. Je moet gaan oppassen als je allemaal dingen over haar relatie aan je gaat vertellen
Dus ik zit in Faye's friendzone ja?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goede definitie van de friendzone
hahaquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik stel je wel voor aan Heloef, is dat ook gelijk opgelost...
Friendzonequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat doet Faye wel een paar keer per week.
Donderdag studentenavondquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Edarrawen het volgende:
Ik was even douchen, maar ik ben wel in voor een meet in de buurt van Enschede, dan moet het wel tussen maandag en donderdag, de rest werk ik
Ik ken hem al irl.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik stel je wel voor aan Heloef, is dat ook gelijk opgelost...
Arme heloefquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, maar ik was al bezet toen heloef en ik matties werden
Of ga eens langs bij mylifeisgrey.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Edarrawen het volgende:
Ik was even douchen, maar ik ben wel in voor een meet in de buurt van Enschede, dan moet het wel tussen maandag en donderdag, de rest werk ik
Ik sta bekend als knuffelbeer, dus...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
Enne, ik ben niet op zoek naar iemand in the 'safe zone', maar iemand die me leert knuffelen![]()
Steek 'em aan braquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kip.
Oh wijze goeroe wat is raad van vandaag?
Kan je niet een keer een zaterdag vrij hosselen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Edarrawen het volgende:
Jullie zijn toch vrienden nou dan. Dan zit je toch in de friendzone? Of moet je daar t meisje ook voor leuk vinden? Ik dacht van niet...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus ik zit in Faye's friendzone ja?
Wie komen er allemaalquote:
Vrijhosselenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kan je niet een keer een zaterdag vrij hosselen?
Ze rekenen op me in de snackbarquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kan je niet een keer een zaterdag vrij hosselen?
Nee hoorquote:
Oh dat is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
Enne, ik ben niet op zoek naar iemand in the 'safe zone', maar iemand die me leert knuffelen![]()
Hoe zie je dat voor je? Eerst wat voorzichtige aanrakingen, daarna een handje op de schouder en dan rustig en langzaam toewerken naar een intieme knuffel?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
Ik wil je wel leren knuffelen, ik help graag mensen. Je kan toch psychologie doen ik twente?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
Donderdag vrijdagdeheledagspijbelenwegenshardekaterterwijlikopschoolmoetzijnduswaarschijnlijk niet mag.quote:
Ik wil ook leren knuffelenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil je wel leren knuffelen, ik help graag mensen.
Ik beuk door elke grens en elk principe heenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo moeilijk.Maar dat is wel lastig om zo'n iemand te vinden. Hij zal weten waar je grenzen liggen en die accepteren. En jij moet je kunnen openstellen.
Puberdepressiesquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Het is een hele nuttige vriendschap.
En ze weet me altijd uit mijn puberdepressies te praten.
Jawel. Friendzone is als de 1 meer wilt dan de ander, maar dan vrienden wordt omdat dat beter is dan niets en je stiekem hoopt dat ze van gedachten verandert.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jullie zijn toch vrienden nou dan. Dan zit je toch in de friendzone? Of moet je daar t meisje ook voor leuk vinden? Ik dacht van niet...
Friendzone is als je hoopt op meer maar niet verder komt dan vrienden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jullie zijn toch vrienden nou dan. Dan zit je toch in de friendzone? Of moet je daar t meisje ook voor leuk vinden? Ik dacht van niet...
Dan drink je toch een avond niet? Moet kunnen voor een keer...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Donderdag vrijdagdeheledagspijbelenwegenshardekaterterwijlikopschoolmoetzijnduswaarschijnlijk niet mag.
Tevens is mijn wiet op.
+ 1, al duurt psychologie voor mij nog een jaartje langer (zit nu in de 5de) en doe ik het alleen als ik geen geneeskunde mag doen (omdat psychiaterquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil je wel leren knuffelen, ik help graag mensen. Je kan toch psychologie doen ik twente?
En je knuffelt vast ook lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik beuk door elke grens en elk principe heen
En gelijk neuken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mag het knuffelen ook worden overgeslagen?
ik zou zeggen, heloef, wees blij dat je nog lekker die hormonen door je lichaam hebt. Alles wordt veel vlakker.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PuberdepressiesWacht maar tot je ouder wordt
Jij was toch te oudquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mag het knuffelen ook worden overgeslagen?
Oh.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jawel. Friendzone is als de 1 meer wilt dan de ander, maar dan vrienden wordt omdat dat beter is dan niets en je stiekem hoopt dat ze van gedachten verandert.
De 5de vind ik zo leuk dat ik em nog een keer doequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
+ 1, al duurt psychologie voor mij nog een jaartje langer (zit nu in de 5de) en doe ik het alleen als ik geen geneeskunde mag doen (omdat psychiater)
Ik zoen nog beter.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je knuffelt vast ook lekker
Denk dat je fout hebt gegokt. Ik durf dit nu te zeggen omdat ik een internetheld ben, in het echt zeg ik nooit iets tegen meisjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik snap nu al waarom je hier zit.
Als er een meet komt, ga ik freehuggenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben ook wel te porren voor een knuffelsessie.
Ik kan dit gerucht bevestigen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je knuffelt vast ook lekker
Beetje jammer dat je al een vriend hebt. Anders had ik dat graag een keer willen proberen.quote:
quote:
Snap ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De 5de vind ik zo leuk dat ik em nog een keer doe
Ik woon in Dordrecht go figure. Bovendien als ik dan ga meten moet ik ook een slaapplaats hebbenquote:
Ik freehug altijd met je. Hell, we droogneuken elkaar kapotquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als er een meet komt, ga ik freehuggen
Vrijdag zaterdag of zondag. Mits zaterdagavond en niet komende vrijdagavond want dan moet ik werken.quote:
Ik werk in de snackbar op de Veluwe, bij mijn ouders in de buurt... Dat wordt m niet dus... Tenzij er mensen naar zwolle willen komen!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je werken bij de snekber?
Ja dat mag. Misschien heb je nog tips voor ons hierquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind het wel gezellig hier, mag ik hier blijven?
Jij wel. Hoe meer vrouwen, hoe meer vreugd hier naar blijkt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zeg: doen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat moet jij hier dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
En ik ben vooral niet minderjarigquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je al een vriend hebt. Anders had ik dat graag een keer willen proberen.
Enschede = Studentenstad. Donderdag = Studentenavond.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
Enschede op een donderdag. Bestaat er iets treurigers?
Zwolle is ook leukquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik werk in de snackbar op de Veluwe, bij mijn ouders in de buurt... Dat wordt m niet dus... Tenzij er mensen naar zwolle willen komen!
Groningen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Enschede = Studentenstad. Donderdag = Studentenavond.
Bestaat er iets mooiers?
Ja Zwolle sowieso + 1 ich bin dabei zeker zeker.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik werk in de snackbar op de Veluwe, bij mijn ouders in de buurt... Dat wordt m niet dus... Tenzij er mensen naar zwolle willen komen!
Nog beter!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ook als ze bezet zijn?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij wel. Hoe meer vrouwen, hoe meer vreugd hier naar blijkt.
Zoenen is geen seksquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En ik ben vooral niet minderjarig
Hmm, probeer anders vrij te vragen voor over een paar weken, en dan op een zaterdag ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vrijdag zaterdag of zondag. Mits zaterdagavond en niet komende vrijdagavond want dan moet ik werken.
Ik weet het goed gemaakt; als je mij kan leren om minder verlegen te worden en meisjes te versieren mag je blijven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja lukt wel hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, probeer anders vrij te vragen voor over een paar weken, en dan op een zaterdag ofzo.
Ach alle vrouwen in dit topic zijn al zo'n beetje bezet.quote:
BENZIN is ook weer terug.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt; als je mij kan leren om minder verlegen te worden en meisjes te versieren mag je blijven.
Men neme een kamer, heel veel drank, fokkers en een gezamenlijke factor en voila: funquote:
Ook altijd goed voor de tips voor de heren hier. Een beetje vrouwenperspectief kan geen kwaad.quote:
Ik heb onderdak waarschijnlijk bij leuk christenlijk meisje of anders in een mooi park in Zwolle.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:14 schreef Edarrawen het volgende:
Dan ben ik normaalgesproken om 11 uur vrij maar 9 uur is ook te regelen... En onderdak daar moet te vinden zijn, familie etc...
Ideaal.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:14 schreef Edarrawen het volgende:
Dan ben ik normaalgesproken om 11 uur vrij maar 9 uur is ook te regelen... En onderdak daar moet te vinden zijn, familie etc...
Wodka en ik ben erbij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Men neme een kamer, heel veel drank, fokkers en een gezamenlijke factor en voila: fun
Mijn appartement is leeg en beschikbaar voor feesten op zondagquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Men neme een kamer, heel veel drank, fokkers en een gezamenlijke factor en voila: fun
Toch, ik heb mijn grenzen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoenen is geen seksen vanaf 16 is het niet meer strafbaar
Idealer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn appartement is leeg en beschikbaar voor feesten op zondagMijn huisgenote is er dan nog niet.
Ach je bent toch al bezetquote:
Ik niet. Zeg wel dat ik de laatste trein gemist heb. Als ik de eerste of 2de trein maar wel te pakken krijg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
Zondag he.
Moet ik wel weer vroeg weg.
Nouja kijk, sommige mensen zullen het eenmaal nooit lerenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ook altijd goed voor de tips voor de heren hier. Een beetje vrouwenperspectief kan geen kwaad.
levert ook zelden iets op, maar dat terzijde
haha misschien kunnen jullie elkaar helpen met minder onzeker wordenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Idealer.
Vind je het erg om een 16-jarig onzeker jongetje op je bank te laten liggen slapen?
Als je je maar netjes gedraagtquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Idealer.
Vind je het erg om een 16-jarig onzeker jongetje op je bank te laten liggen slapen?
Been there, done that.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja kijk, sommige mensen zullen het eenmaal nooit leren
Hij is een echte man hij laat jou eerst komenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als je je maar netjes gedraagt![]()
En slapers?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn appartement is leeg en beschikbaar voor feesten op zondagMijn huisgenote is er dan nog niet (dat is wel in enschede)
Dat was ik al weer even hoor. Gisteren schreef ik daar al wat meer over; ik ga de komende tijd met ook_gek kijken welke stapjes ik ga nemen en hij gaat daar een klein beetje op toezien. Klinkt goed toch?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:14 schreef hasjman het volgende:
BENZIN is ook weer terug.
En, ga je nog wat veranderen?
Okequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als je je maar netjes gedraagt![]()
Genoeg plek dusquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Edarrawen het volgende:
plek voor drie mensen: een bed en een slaapbank voor twee personen. Op de vloer is ook plek...
Oh cool, ik was op vakantie voor 2 weken. Dus heb vast 50+ topics gemist aangezien het hier over hele nuttige zaken gaat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat was ik al weer even hoor. Gisteren schreef ik daar al wat meer over; ik ga de komende tijd met ook_gek kijken welke stapjes ik ga nemen en hij gaat daar een klein beetje op toezien. Klinkt goed toch?
Dapperquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Edarrawen het volgende:
plek voor drie mensen: een bed en een slaapbank voor twee personen. Op de vloer is ook plek...
Mannen...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij is een echte man hij laat jou eerst komen
Ja rustig aan enzo ik weet hetquote:
quote:
quote:
Hmm, kan ik anders onder het mom van 'meeloopdag' bij je blijven slapen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Edarrawen het volgende:
plek voor drie mensen: een bed en een slaapbank voor twee personen. Op de vloer is ook plek..
Volgens mij eerder een slumberpartyquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Er komt een meet aan hoor ik? Tijd voor een nieuw meetingtopic dan?
Oh zeg dat danquote:
Op zich niet eens zo'n heel slecht idee. Vooral als er dan ook echt open dag is want psychologie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hmm, kan ik anders onder het mom van 'meeloopdag' bij je blijven slapen?
Pyjama partyquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Volgens mij eerder een slumberparty
Wel zondag in Enschede dan hequote:
Ik voor allebei de opties.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:25 schreef Edarrawen het volgende:
Wie willen er nu allemaal komen en evt overnachten? even kijken of dat haalbaar is in mijn bescheiden 18 m2 of dat we ergens heen moeten
Ik wil wel komen en eventueel overnachten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:25 schreef Edarrawen het volgende:
Wie willen er nu allemaal komen en evt overnachten? even kijken of dat haalbaar is in mijn bescheiden 18 m2 of dat we ergens heen moeten
zondagnacht slapen? Nee dat gaat hem niet worden. Ik moet weer werken op maandagochtendquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wel zondag in Enschede dan he
Zondag 9 Okt. danquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wel zondag in Enschede dan he
Dus? Ik heb school. Boeiend.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
zondagnacht slapen? Nee dat gaat hem niet worden. Ik moet weer werken op maandagochtend
quote:
Problemen, problemen. Zo erg is het ook weer niet.quote:
Nouja, ik hoopte eerder dat ik iemand kon vinden waarbij ik kon meelopenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Op zich niet eens zo'n heel slecht idee. Vooral als er dan ook echt open dag is want psychologie.
Je kunt ook gewoon alleen 's avonds komen..quote:
Als je geinteresseerd bent in elektronica kan het!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, ik hoopte eerder dat ik iemand kon vinden waarbij ik kon meelopen
Op zondag en dan 4 uur heen en terug in de trein. Dan moet je wel heel leuk zijnquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon alleen 's avonds komen..
Je hebt ook geen gratis OV of wel?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
Andere kant van het land en op een zondag.
Gaat hem niet worden helaas.
De heloef móet meequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
Ach zo. Is ook wel vet maar ga ik niet doen in Twente. Waarschijnlijk wel in Leiden ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, ik hoopte eerder dat ik iemand kon vinden waarbij ik kon meelopen
Het is een meet, geen datequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op zondag en dan 4 uur heen en terug in de trein. Dan moet je wel heel leuk zijn
Nope.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt ook geen gratis OV of wel?
hahaquote:
Het liefs psychiatrie. Maar geneeskunde. Dus doe ik denk ik psychologie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Newbie je wil psychologie gaan studeren? Tof.
Die Japanse filmpjes altijdquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
Oh en zo moet het niet he mensen.
Alle psychologiestudenten zijn zo'n beetje duits hier... Wel veel leuke dames volgens mijn studiegenotenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ach zo. Is ook wel vet maar ga ik niet doen in Twente. Waarschijnlijk wel in Leiden ofzo.
Het is beiden als ik het zo lees. Is het dan een Mate of een Deet?quote:
Zeiden ze dat om indruk op jou te maken, of doelden ze écht op de Duitse damesquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Alle psychologiestudenten zijn zo'n beetje duits hier... Wel veel leuke dames volgens mijn studiegenoten
Maten op een datequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is beiden als ik het zo lees. Is het dan een Mate of een Deet?
Ik kan dat niet doen, maar er zijn daar ook meer studies, plus ik wil weten of twente me aanspreekt. Als uni zegmaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als je geinteresseerd bent in elektronica kan het!
Ze zien me echt alleen maar als vriend, ze praten met me over leuke meisjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Zeiden ze dat om indruk op jou te maken, of doelden ze écht op de Duitse dames?
Het is mijn idee, maar ik ben er niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:34 schreef minibeer het volgende:
Hosselmeet klinkt goed, is dit een echt plan? Geen zin om alles terug te lezen
Hahaquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ze zien me echt alleen maar als vriend, ze praten met me over leuke meisjes
jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:34 schreef minibeer het volgende:
Hosselmeet klinkt goed, is dit een echt plan? Geen zin om alles terug te lezen
Ik ben ook maar nieuw hoor, post hier nog maar een paar dagen... Ik lees al wel iets langer mee natuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:34 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Hahaiedereen in dit topic wist dat allang natuurlijk - behalve diegene die pas net 2min meeleest. Sorry
Ik ook niet. Bovendien zijn het allemaal pubertjes die komen dus daar heb ik sowieso al geen zin inquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is mijn idee, maar ik ben er niet.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bovendien zijn het allemaal pubertjes die komen dus daar heb ik sowieso al geen zin in
Hoe zit het hier zo'n beetje met de leeftijden; ik ben bijvoorbeeld 24quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bovendien zijn het allemaal pubertjes die komen dus daar heb ik sowieso al geen zin in
Heloef, wanneer gaan wij een bazen meeting in Amsterdam houden ? xDquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
Gemiddeld zo'n beetje ik ben 28quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Hoe zit het hier zo'n beetje met de leeftijden; ik ben bijvoorbeeld 24.. ontloop ik de rest ver?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:37 schreef hasjman het volgende:
[..]
Heloef, wanneer gaan wij een bazen meeting in Amsterdam houden ? xD
18 jaar jong hierquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Hoe zit het hier zo'n beetje met de leeftijden; ik ben bijvoorbeeld 24.. ontloop ik de rest ver?
Dat zeg ik pubertjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
18 jaar jong hier, maar er zijn er ook veel wat ouder hoor, 24 is ook nog best wel jong!
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja jij bent pas net uit de luiers en mag na sesamstraat naar bedquote:
Ik ben zo puberaal dat het pijn doetquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:40 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ook dat hartje als PI erbij! Goed dat je icon niet roze is... hehe
Ik heb net Netsky opstaan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:41 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit me hier toch een partij gruwelijke DnB mixen te luisteren
Ah jochie als we meten krijg jij een biertje van mijquote:
Wat is er mis met pubers danquote:
Bad Company hier.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb net Netsky opstaan.
Over een paar jaar wens je dat je nog zo jong -lief, klein, onschuldig- was!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben zo puberaal dat het pijn doet
Want?quote:
opzich niets maar voor een relatie toch wat te jongquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat is er mis met pubers dan?
Doe maar een fleske wodka, bier kan ik ook kopen hèquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ah jochie als we meten krijg jij een biertje van mij
Als ik me met zaadvragende oogjes dronken voor je neerwerp, dan zeg je ook geen neequote:
Ze gaan een chickie voor heloef hosselen jeweetzelfquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij bent de baas der bazen.
Nee natuurlijk niet.quote:
Lolwat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik me met zaadvragende oogjes dronken voor je neerwerp, dan zeg je ook geen needus wat is je punt?
Ik welquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik me met zaadvragende oogjes dronken voor je neerwerp, dan zeg je ook geen needus wat is je punt?
Dat dichtgeplakte ogen ook niet alles is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
haha alcoholistquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Doe maar een fleske wodka, bier kan ik ook kopen hè
Moet ik een punt hebben? En ja dan zou ik je geven. Maar een relatie met iemand van onder de 20 zie ik niet gebeurenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja hoor, moet wel even kijken met hoeveel mensen het hier uit te houden is, anders moeten we ergens anders heen...quote:
Hoedje voor de koningquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja hoor, moet wel even kijken met hoeveel mensen het hier uit te houden is, anders moeten we ergens anders heen...
Oh dit ging over mij he?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:45 schreef hasjman het volgende:
[..]
En dan reageert ie gewoon niet meer he ?
ben ik iets vergeten?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:45 schreef hasjman het volgende:
[..]
En dan reageert ie gewoon niet meer he ?
Ik had hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het liefs psychiatrie. Maar geneeskunde. Dus doe ik denk ik psychologie.
Jij studeert psychologie aan utwente?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Alle psychologiestudenten zijn zo'n beetje duits hier... Wel veel leuke dames volgens mijn studiegenoten
Een meet hoeft niet uit te monden in een date. Ik wou alleen even duidelijk maken dat mensen die zeggen 'pubertjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha alcoholist
[..]
Moet ik een punt hebben? En ja dan zou ik je geven. Maar een relatie met iemand van onder de 20 zie ik niet gebeuren
Pubers zien er tegenwoordig ook vaak ouder uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Een meet hoeft niet uit te monden in een date. Ik wou alleen even duidelijk maken dat mensen die zeggen 'pubertjes' zeggen, 'pubertjes
' denken tijdens het uitgaan en dan zouden ze de meeste zoenen en misschien zelfs geven
Wat een kutspel is dat zeg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mensen, ik ga nog ff PGA golf doen. Gewoon omdat het kan.
quote:
Een meeting in Amsterdam misschien? Maar aangezien jullie het zo druk hebben hoeft het ook niet hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dit ging over mij he?
Ik kan sowieso geen slaapplek regelen en moet vroeg weer weg dus tsja.
Dat is het ook, maar als je eenmaal 9 onder par speelt, wil je ook 10 halen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een kutspel is dat zeg.![]()
Maar in geval veel plezier.
guiltyquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Een meet hoeft niet uit te monden in een date. Ik wou alleen even duidelijk maken dat mensen die zeggen 'pubertjes' zeggen, 'pubertjes
' denken tijdens het uitgaan en dan zouden ze de meeste zoenen en misschien zelfs geven
Hey hey! Ik was altijd VOOR.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:49 schreef hasjman het volgende:
[..]
[..]
Een meeting in Amsterdam misschien? Maar aangezien jullie het zo druk hebben hoeft het ook niet hoor
Dat kan ik ook, maar ik kan me ook in een gesprek van 20+ mengen en niet onder doen voor de restquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
guiltyalhoewel als ze zich ook als kinderen gedragen dan
Goed hoor, die over mijn pa?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:51 schreef debeterebob het volgende:
En gewoonfaye hoe is het met jou nu? Ik heb nl. een paar topics van je gezien waar ik niet echt vrolijk van werd.
Druk?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:49 schreef hasjman het volgende:
[..]
[..]
Een meeting in Amsterdam misschien? Maar aangezien jullie het zo druk hebben hoeft het ook niet hoor
Dat scheeltquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, maar ik kan me ook in een gesprek van 20+ mengen en niet onder doen voor de rest
19 en nee, denk het niet. Al zijn Zwolle en Enschede wel twee steden waar ik heen zou kunnen gaan. Misschien dat MLiG ook weer kan komen als het in Enschede is. Lekker dichtbij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en kom je ook naar de meet?
Nee ik vind het echt interessant, wil anderen met mijn soort problemen helpen en beter maken. En ik voel me soms net dr. Phill want ik help allerlei mensen met praten enzo maar ik weet er zelf niks vanafquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:50 schreef debeterebob het volgende:
Psychologie doen omdat je jezelf niet snapt zou ik je van harte ontraden.
ja en redelijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Goed hoor, die over mijn pa?
En met jou ook?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
19 en nee, denk het niet. Al zijn Zwolle en Enschede wel twee steden waar ik heen zou kunnen gaan. Misschien dat MLiG ook weer kan komen als het in Enschede is. Lekker dichtbij.
Sorry, te oud.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
19 en nee, denk het niet. Al zijn Zwolle en Enschede wel twee steden waar ik heen zou kunnen gaan. Misschien dat MLiG ook weer kan komen als het in Enschede is. Lekker dichtbij.
Dr.Philquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee ik vind het echt interessant, wil anderen met mijn soort problemen helpen en beter maken. En ik voel me soms net dr. Phill want ik help allerlei mensen met praten enzo maar ik weet er zelf niks vanaf
Ontraden?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:50 schreef debeterebob het volgende:
Psychologie doen omdat je jezelf niet snapt zou ik je van harte ontraden.
He dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee ik vind het echt interessant, wil anderen met mijn soort problemen helpen en beter maken. En ik voel me soms net dr. Phill want ik help allerlei mensen met praten enzo maar ik weet er zelf niks vanaf
De beste stuurlui staan aan walquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
He dat doe ik ook.
Mensen relatieadvies geven terwijl ik nog nooit een relatie heb gehad.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
eerste vraag ja en tweede vraag redelijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Welke, de eerste of de tweede?
Nou ja om die reden dus. Dank je Aardbeiquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ontraden?
En uhh ja, dan ga je de studie ook niet halen denk ik.
Schuldig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
He dat doe ik ook.
Mensen relatieadvies geven terwijl ik nog nooit een relatie heb gehad.
Alle watjes zijn welkomquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Omdat watje zeker. Ik ook hoor
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Omdat watje zeker. Ik ook hoor
Oh ja, ik ook inderdaad!quote:
Nee, ik bedoelde welk topic, die uit februari of die uit juli?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
eerste vraag ja en tweede vraag redelijk
Tschuss!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:58 schreef Newbie114 het volgende:
Lieve dames () en heren (
)
Ik ga mijn bed opmaken. Daarna msn'en. En misschien nog een beetje FOK!en maar niet veel.
Welterusten alvast
Trusten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:58 schreef Newbie114 het volgende:
)
Ik ga mijn bed opmaken. Daarna msn'en. En misschien nog een beetje FOK!en maar niet veel.
Welterusten alvast
beide! En beide gelezen toen je ze poste en ik denk zelfs gereageert.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde welk topic, die uit februari of die uit juli?
Welterustenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:58 schreef Newbie114 het volgende:
)
Welterusten alvast
De interessequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
beide! En beide gelezen toen je ze poste en ik denk zelfs gereageert.
Toppp!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Welterusten![]()
Ik ga zo ook, morgen zal ik een topic openen voor de meet!
quote:
kijken of jij het wel waar kan makenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Welterusten![]()
Trustennnquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Welterusten![]()
Tschuss!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Welterusten![]()
Begin jij nu ook al?quote:
Ach boeiend. Fok bestaat bij de gratie van aandachtshoerenquote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Je bent mijn kleine aandachtshoer
Kan ze alleen niet terug vinden ja. En ik houd over algemeen bepaalde fokkers die dingen plaatsen een beetje in de gaten.quote:
Ander chill liedje:quote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef hasjman het volgende:
Zit net wat eminem nummers te luisteren, wat is het toch ook een baas.
I don't rap to get the women - fuck bitches
Give me a fat slut that cooks and does dishes
Goed he?quote:Op zondag 18 september 2011 00:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Je bent mijn kleine aandachtshoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |