SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierVoor vrienden is het kortweg Wauw
Ahaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je voldoet niet aan mijn lijstje, maar ik zou wel op een date met je gaan. Je bent zo'n lieverd en het is zo oneerlijk dat jij geen vriendin hebt.
Je moest het weer verpesten he.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een date uit medelijden, ouch..
Jij en ik zouden wel eens heel goede vrienden kunnen worden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Boeiend. Je moet je niet aan willen passen aan anderen. Zeker niet aan onbekenden.
Friendzone is beter dan nietsquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Aha
[..]
Je moest het weer verpesten he.
Maakt niet uit, mijn ex is net een junk en ik wist er zelf ook wel aardig wat van. Ik heb zelf gedraaid, niet dat ik het goed kon, maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef Newbie114 het volgende: [..] Ohja dat zag je. Alleen de joints toch? Sorry dat ik dat toen deed maar had verder geen kans zonder dat de anderen het zouden zien. Niet dat dat uiteindelijk nut had, maar goed.
Je kan ook heel veel leren van deze wijze man.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij en ik zouden wel eens heel goede vrienden kunnen worden.
Alles kan kapotquote:
Niets mis met een joint.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mijn ex is net een junk en ik wist er zelf ook wel aardig wat van. Ik heb zelf gedraaid, niet dat ik het goed kon, maar dat is een ander verhaal.
Dat had ik door ja. Nieuwe levensgoeroe haha.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan ook heel veel leren van deze wijze man.
Ik zit niet in haar friendzone hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Friendzone is beter dan niets
Dat is bijzaakquote:
Wie steunt mij als het onweertquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Aha
[..]
Je moest het weer verpesten he.
Dan nog kan je in de friendzone zitten. Je moet gaan oppassen als je allemaal dingen over haar relatie aan je gaat vertellenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit niet in haar friendzone hoor.
Althans dat lijkt me aangezien ik al wist dat ze een vriend had voordat we vrienden werden.
Klopt maar dat moet je zowieso niet willen doen. Of de man moet de vrouw misbruiken of andersomquote:
Je goede vriend heloef.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wie steunt mij als het onweert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nou dat doet Faye wel een paar keer per week.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog kan je in de friendzone zitten. Je moet gaan oppassen als je allemaal dingen over haar relatie aan je gaat vertellen
Ik stel je wel voor aan Heloef, is dat ook gelijk opgelost...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik en vreemdgaan.. niet echt een combinatie
Goede definitie van de friendzonequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit niet in haar friendzone hoor.
Althans dat lijkt me aangezien ik al wist dat ze een vriend had voordat we vrienden werden.
Dat doe ik wel, maar ik was al bezet toen heloef en ik matties werdenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog kan je in de friendzone zitten. Je moet gaan oppassen als je allemaal dingen over haar relatie aan je gaat vertellen
Dus ik zit in Faye's friendzone ja?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goede definitie van de friendzone
hahaquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik stel je wel voor aan Heloef, is dat ook gelijk opgelost...
Friendzonequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat doet Faye wel een paar keer per week.
Donderdag studentenavondquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Edarrawen het volgende:
Ik was even douchen, maar ik ben wel in voor een meet in de buurt van Enschede, dan moet het wel tussen maandag en donderdag, de rest werk ik
Ik ken hem al irl.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik stel je wel voor aan Heloef, is dat ook gelijk opgelost...
Arme heloefquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, maar ik was al bezet toen heloef en ik matties werden
Of ga eens langs bij mylifeisgrey.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Edarrawen het volgende:
Ik was even douchen, maar ik ben wel in voor een meet in de buurt van Enschede, dan moet het wel tussen maandag en donderdag, de rest werk ik
Ik sta bekend als knuffelbeer, dus...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
Enne, ik ben niet op zoek naar iemand in the 'safe zone', maar iemand die me leert knuffelen![]()
Steek 'em aan braquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kip.
Oh wijze goeroe wat is raad van vandaag?
Kan je niet een keer een zaterdag vrij hosselen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Edarrawen het volgende:
Jullie zijn toch vrienden nou dan. Dan zit je toch in de friendzone? Of moet je daar t meisje ook voor leuk vinden? Ik dacht van niet...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus ik zit in Faye's friendzone ja?
Wie komen er allemaalquote:
Vrijhosselenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kan je niet een keer een zaterdag vrij hosselen?
Ze rekenen op me in de snackbarquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kan je niet een keer een zaterdag vrij hosselen?
Nee hoorquote:
Oh dat is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
Enne, ik ben niet op zoek naar iemand in the 'safe zone', maar iemand die me leert knuffelen![]()
Hoe zie je dat voor je? Eerst wat voorzichtige aanrakingen, daarna een handje op de schouder en dan rustig en langzaam toewerken naar een intieme knuffel?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
Ik wil je wel leren knuffelen, ik help graag mensen. Je kan toch psychologie doen ik twente?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
Donderdag vrijdagdeheledagspijbelenwegenshardekaterterwijlikopschoolmoetzijnduswaarschijnlijk niet mag.quote:
Ik wil ook leren knuffelenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil je wel leren knuffelen, ik help graag mensen.
Ik beuk door elke grens en elk principe heenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo moeilijk.Maar dat is wel lastig om zo'n iemand te vinden. Hij zal weten waar je grenzen liggen en die accepteren. En jij moet je kunnen openstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |