Nou, in my defense, dat is wel allemaal neergeschreven in een college. Dan moet alles snel worden opgeschreven, omdat die vent voor de klas stopt ook niet even ofzoquote:
ok.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:29 schreef Dalando het volgende:
Korte zoektoch in forum_min.js:
[ code verwijderd ]
Dit is de code van de afbeeldingen resizer van FOK!. BBQSausage en dimens, kom eens even, hier ergens zit de fout.
Is het niet ik hou van jullie allemaal?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HALLO KIJ KMIJN HANDSCHRIFT
[..]
Ik ben te moe om helder te denken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:29 schreef Dalando het volgende:
Korte zoektoch in forum_min.js:
[ code verwijderd ]
Dit is de code van de afbeeldingen resizer van FOK!. BBQSausage en dimens, kom eens even, hier ergens zit de fout.
PC (win xp + chrome) of BB Browserquote:
NEEquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het niet ik hou van jullie allemaal?
Nee, officieel is het houd, hou is spreektaal.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nooit de pittige gehadquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef utopie het volgende:
Heeft iemand al tijgernootjes russian roulette geprobeerd?
Geeft nie*quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef speedking het volgende:
[..]
haha nog sorry vsan de beetje kinderachtige reactie
Mag allebei, ik houd is formeler.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik houquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vette oplichterij natuurlijk, zodat iedereen ze gaat uitproberen en er misschien maar 1 in zo'n hele zak zitquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nooit de pittige gehad
wij houdenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hou
Jij hout
Wij houen.
Je hebt gelijk.
Bij ons zaten er 4 inquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:31 schreef utopie het volgende:
[..]
Vette oplichterij natuurlijk, zodat iedereen ze gaat uitproberen en er misschien maar 1 in zo'n hele zak zit
Ik zweer dat 'hou' spreektaal is en 'houd' officieel is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Mag allebei, ik houd is formeler.
Ge jij nou maar je hont uitladenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hou
Jij hout
Wij houen.
Je hebt gelijk.
Zijn ze scherpquote:
heey een mod ragboer vroeg me persoonlijk met een dm of ik een ban voor hem kon aanvragenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Mag allebei, ik houd is formeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |