SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja nooit.
De OP is hier te vinden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
MBO hequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, er valt toch niks meer te redden.
Die serie is zo geniaalquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
De ziekte van Heugels. Meer stront op zijn poeperd dan op z'n vleugels![]()
Ja dat zijn jouw woordenquote:
Achter de rug van mbo'ers om soms wel jaquote:
Alleen dat ene zinnetje viel op in dat stuk van 4 minutenquote:
Dacht alquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Achter de rug van mbo'ers om soms wel ja
Ik vind het zo mooi dat ze zo correct Nederlands praten, maar dan ook zo overdreven correctquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alleen dat ene zinnetje viel op in dat stuk van 4 minuten
Dat doet heel studerend Nederland denk ikquote:
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat ze zo correct Nederlands praten, maar dan ook zo overdreven correct
Niet alleen studerend lijkt me. Maarja het is nooit goed.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat doet heel studerend Nederland denk ik
Ben maar blij dat je studeertquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet alleen studerend lijkt me. Maarja het is nooit goed.
quote:
Tsja waar je blij van kan worden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben maar blij dat je studeertVan die types die niks bereikt hebben mogen niets zeggen.
Zal 'm eens kijken. Wel echt heel abn ja.quote:
Is ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja waar je blij van kan worden.
Vind dat zo mooi hequote:[..]
Zal 'm eens kijken. Wel echt heel abn ja.
Wordt jij serieus blij van naar school gaan?quote:
Ach, ik heb leuke vrienden op schoolquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wordt jij serieus blij van naar school gaan?
Dat doet al een hoop goed jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, ik heb leuke vrienden op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |