quote:In My Name Is kruipen de deelnemers in de huid van een andere artiest. Wie net als Mariah Carey glazen doet springen met haar stem, wie even glad als Justin Timberlake over de dansvloer schuift of wie net zo goed kan zingen als Adele, krijgt in het programma een podium. De deelnemers kunnen zowel volwassenen als kinderen zijn.
De jury bestaat uit Albert Verlinde, Do, Kelly Pfaff en Ralf Mackenbach. De presentatie is in handen van Nicolette van Dam en Bram Vandeputte.
Het nieuwe seizoen van My Name Is gaat van start op 20 augustus op RTL 4
Het is de sfeer in de kroeg de SC MissJquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:35 schreef MissJ het volgende:
whehe ook ik vind er weinig aan, maar toch kijk ik, hoe triest is dat
Toen vond ik het zielig dat ze kinderen zo afmaakten, nu vind ik het zielig dat ze kinderen zo veel valse hoop geven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het leuker gevonden als de jury wat eerlijker was geweest, zoals bij de eerste Idols edities
ja! Want anders zou ik denk ik niet kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is de sfeer in de kroeg de SC MissJ
Dus datquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja! Want anders zou ik denk ik niet kijken.
Ik vond dan niet zielig destijds, ik houd wel van wat leedvermaakquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:37 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Toen vond ik het zielig dat ze kinderen zo afmaakten, nu vind ik het zielig dat ze kinderen zo veel valse hoop geven.
Dat begreep ik net wel van wat Albert zeiquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
Wordt het nu ook in Belgie uitgezonden eigenlijk? Ja, op VTM toch?
Ik denk dat er maar weinig is wat ik zou kijken als het hier niet te volgen zou zijnquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja! Want anders zou ik denk ik niet kijken.
Datquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig is wat ik zou kijken als het hier niet te volgen zou zijn
Je wat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk wil ik FOK! bij mijn wereldrecordpoging
De eerste keer gezamenlijk Popstarsquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DatIk kijk enkel TAL sinds ik de live topics heb gevonden.
Bedoel je met de danser?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
De eerste keer gezamenlijk Popstars![]()
Jij gaat meedoen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wereldrecordpoging TV kijken
http://sites.bnn.nl/page/fs/lastmanwatching
quote:
Haar buik trekt de boel omhoogquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
Kon dat jurkje van Nicolette trouwens niet nog korter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |