Dit topic worDT niks.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jouw spelling is ook niks.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Wist je dat ik meer armen heb dan de gemiddelde mens.Als hij zou fappen met zijn 3de arm, zou het dan net zo voelen alsof iemand anders het doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paardelul !!!
hoop het niet, 1 troll topic is al genoegquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef Skippy_ball het volgende:
Gaat hier dan echt een deel twee van komen?
dat arm kan ie niet gebruikenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:29 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Als hij zou fappen met zijn 3de arm, zou het dan net zo voelen alsof iemand anders het doet?
na 10 pagina'squote:
nooit over nagedacht... nu je t zegt!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:29 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Als hij zou fappen met zijn 3de arm, zou het dan net zo voelen alsof iemand anders het doet?
tggggquote:
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:29 schreef mikami het volgende:
[..]
Stiekem ben je altijd en overal en trieste troll..maar durf je het -zoals de meesten hier- niet toe te geven, behalve op FOK!
Rrrraaauwquote:
• halloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
hoi
[quote]
* Jmsls heI want to bla bla bla
Nieuw topic idee,quote:
Trolls zijn voorspelbaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja tuurlijkje hebt me natuurlijk door
oke.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:31 schreef Jmsls het volgende:
* Jmsls slaat graag op kippen hun snaveltjes
Ik heb mijn boxer zo net weer aan gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waar zijn de worsten gebleven
...party pooperquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb mijn boxer zo net weer aan gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |