Jij dus ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef Jmsls het volgende:
[..]
jij bent zo triest dat je hier post ;l
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
AUTISTDit is het zelfde als tegen een patient in een borstkanker-kliniek zeggen dat het een kankerwijf is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar ofzo was dat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Best goeie film, Toy Story 3 al gezien?
maar geen armenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
een paard heeft benen weetje
Trieste troll..quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, TS verveelt zich&TS is een troll
draai je dan niet meer omquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef Dimens het volgende:
Even draai ik mij om en iedereen dumpt linkjes.
Alleen ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef Dimens het volgende:
Even draai ik mij om en iedereen dumpt linkjes.
ohjaquote:
Wist je dat ik meer armen heb dan de gemiddelde mens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Wist je dat ik meer armen heb dan de gemiddelde mens.Dat is handig....ohnee ...eh armig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Ik durf niet eens meer met mijn ogen te knipperen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
draai je dan niet meer om
[..]
Wist je dat ik meer armen heb dan de gemiddelde mens.ielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
na 10 pagina'squote:
nope, het klopt idd nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
word je nog wel geil vóór 24:00, anders klopt er niks van dit topic
Stiekem ben je altijd en overal en trieste troll..maar durf je het -zoals de meesten hier- niet toe te geven, behalve op FOK!quote:
Dit topic worDT niks.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jouw spelling is ook niks.
[..]
Wist je dat ik meer armen heb dan de gemiddelde mens.Als hij zou fappen met zijn 3de arm, zou het dan net zo voelen alsof iemand anders het doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paardelul !!!
hoop het niet, 1 troll topic is al genoegquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef Skippy_ball het volgende:
Gaat hier dan echt een deel twee van komen?
dat arm kan ie niet gebruikenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:29 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Als hij zou fappen met zijn 3de arm, zou het dan net zo voelen alsof iemand anders het doet?
na 10 pagina'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |