QFT, de man is een held. Zelden zo'n nuchtere/droge acteur gezienquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja, die heb ik laatst ook zitten kijken vanwege jouw tip. Waren best bazenfilms, maar sowieso elke film met Jason Statham erin is een bazenfilm.
Oooohh nooooquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik. Ze is minderjarig, en zie m'n vorige post.
Ach, ga eens kijken in KPD. Daar zie je nog wel ergere shit dan die foto's. En ja, ook van usersquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal bij d'r verstand. Denk na, alsof iemand met een gezond verstand dit zou doen.
oh ik ken dr verder nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
DolfijntjesLove is dan ook geen normaal persoon.
Rot op, lees goed, of houd je gewoon stil.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, ga eens kijken in KPD. Daar zie je nog wel ergere shit dan die foto's. En ja, ook van users_
Ah. DLquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:43 schreef TWP het volgende:
[..]
Hij neemt het op voor DL. LIEEEEEF.
Mechanic was ook vet inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT, de man is een held. Zelden zo'n nuchtere/droge acteur gezienThe Mechanic was ook weer tof en ik hoorde ook al geruchten over een nieuwe Crank!
Jezus, doe es rustig ofzo. Ik zeg het alleen maar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rot op, lees goed, of houd je gewoon stil.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, echt man. Ik hossel die DL. [ afbeelding ]
Het isquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, echt man. Ik hossel die DL. [ afbeelding ]
Dat probeerde ik totdat jij besloot met ragbroeder te gaan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jullie moeten allemaal een voorbeeld aan BBQ nemen. Zo attent.
Ahquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, [ afbeelding ]
die is donkerderder.
Iedereen heeft andere normen en waarden. Dus iedereen heeft ook daar een andere mening over.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jullie moeten allemaal een voorbeeld aan BBQ nemen. Zo attent.
En nu?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat probeerde ik totdat jij besloot met ragbroeder te gaan.
Geen idee, gebeurd wel vaker.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar weet je al waar het aanligt?
Ja, maar je zegt iets waar dit totaal niks mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jezus, doe es rustig ofzo. Ik zeg het allemaal maar.
Utregter van me.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
Lekkere Marokkaanse dikbilschoonheid van me![]()
![]()
Ragboer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
Lekkere Marokkaanse dikbilschoonheid van me![]()
![]()
Nouja, ik ging in op het stukje van gezond verstand. Dat ze toevallig minderjarig is, is voor mij bijzaak eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt iets waar dit totaal niks mee te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |