Maar weet je al waar het aanligt?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:39 schreef Dimens het volgende:
Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
Tja
Die film heeft meer bekendheid nodig! Deel twee is ook tof trouwens.quote:
Ik blijf het triest vinden voor die meid.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ga ze toch niet op lappie bewaren straks komt iemand erop dan zien ze die hallon
Ze wilt het zelf?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik blijf het triest vinden voor die meid.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wie gaat er nou zelf naaktfotos maken en versturenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga haar ff beschermen manquote:
zeker in ONZquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie gaat er nou zelf naaktfotos maken en versturenen zeker op fok.
Ohja, die heb ik laatst ook zitten kijken vanwege jouw tip. Waren best bazenfilms, maar sowieso elke film met Jason Statham erin is een bazenfilm.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ziekenhuis:
Bazenfilm trouwens
Ze is niet helemaal bij d'r verstand. Denk na, alsof iemand met een gezond verstand dit zou doen.quote:
DolfijntjesLove is dan ook geen normaal persoon.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie gaat er nou zelf naaktfotos maken en versturenen zeker op fok.
OKE DANNIETquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal bij d'r verstand. Denk na, alsof iemand met een gezond verstand dit zou doen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:42 schreef coban het volgende:
Tegen mij zei ze dat ze het stoer vond en trots enzo.
QFT, de man is een held. Zelden zo'n nuchtere/droge acteur gezienquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja, die heb ik laatst ook zitten kijken vanwege jouw tip. Waren best bazenfilms, maar sowieso elke film met Jason Statham erin is een bazenfilm.
Oooohh nooooquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik. Ze is minderjarig, en zie m'n vorige post.
Ach, ga eens kijken in KPD. Daar zie je nog wel ergere shit dan die foto's. En ja, ook van usersquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal bij d'r verstand. Denk na, alsof iemand met een gezond verstand dit zou doen.
oh ik ken dr verder nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
DolfijntjesLove is dan ook geen normaal persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |