Nee, nooit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:17 schreef tong80 het volgende:
Krijgen jullie na 2 uur geen lekkere trek als je eenmaal thuis bent.
Oh leuk we gaan scheldenquote:
Jij hebt nog nooit bij een toptent gegeten, ik ben er nooit met honger weggegaan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik heb dat ook nooit begrepen, maar ik ben dan ook een nuchtere Hollander.
Lekker eten: prima. Wat luxer eten: prima. Maar ik wil wel boerend de deur uitgaan bij een restaurant.
Kindjes in Afrika hebben honger.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit bij een toptent gegeten, ik ben er nooit met honger weggegaan.
Hoe meer gangen hoe kleiner de porties horen te zijn. Als je 1 gang ziet kun je kwantitatief iig weinig zeggen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:17 schreef tong80 het volgende:
Ik vind die kookprogramma's leuk om te kijken.
Krijgen ze drie plakjes van de kalkoen kip of ander vlees.
Ik vreet lekker een halve haan op en neem 2 uur later de andere helft.
Maar jullie betalen 100 euro voor een paar plakjes. Natuurlijk is de saus geweldig. Maar die kan mijn moeder ook maken. Voor niks.
Tong is een cheap date. Jammer dat ie van het verkeerde geslacht isquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Tong is zo iemand, die als je soep vooraf hebt, hij zich vol vreet aan soep en dan daarna niets meer hoeft.
Ja hoor, dat is natuurlijk typisch Hollands. In de hele rest van de wereld hebben ze liever kleine hapjes.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:33 schreef fratsman het volgende:
Hollanders met hun "eten is brandstof"-mentaliteit.
Tapas, mezzes, rijsttafel... Allemaal kleine hapjes ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is natuurlijk typisch Hollands. In de hele rest van de wereld hebben ze liever kleine hapjes.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:46 schreef Barcaconia het volgende:
In een sterrenrestaurant ga je nooit met honger weg. Elke losse gang is klein maar alles bij elkaar (6 gangen misschien met wijn erbij en wat tussendoortjes zoals brood enzo) heb je toch genoeg.
Kan me ook niet voorstellen dat je bij de Librije met honger weg gaat... Das niet Overijssels..quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:43 schreef Injetta het volgende:
In een sterrenrestaurant (een echte en niet een restaurant die heel duur doet en is) krijg je altijd meerdere gangen en dan ook nog amuses tussendoor en lekker brood met dingetjes erop.
Bij Ron Blauw hebben we van 7 uur tot 11 uur gegeten en ik was echt vol! Elke gang is een bord met verschillende dingen, en helemaal geen klein liflafje.
Ik heb ook bij bijv. Diga gegeten. Ook hartstikke duur, maar daar ga je inderdaad met honger weg, want die doen net alsof ze iets bijzonder maken en geven echt kleine porties.
Dus als je echt een keer bijzonder wil eten en niet met honger weggaan, dan raad ik je een echt sterrenrestaurant aan!
Na zo'n opmerking is mijn eetlust wel vergaan.....blijf dan thuis en kwak een kilo shoarmavlees in je tefalpan......quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Lekker eten: prima. Wat luxer eten: prima. Maar ik wil wel boerend de deur uitgaan bij een restaurant.
Maar dan wel heel veel kleine hapjes. Samen dus een flinke hap. Het is gewoon niet typisch Hollands om een stevig bord eten te willen hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tapas, mezzes, rijsttafel... Allemaal kleine hapjes ja.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:17 schreef tong80 het volgende:
Maar jullie betalen 100 euro voor een paar plakjes. Natuurlijk is de saus geweldig. Maar die kan mijn moeder ook maken. Voor niks.
Ohja, want shoarmavlees thuis is beter dan het eten in een sterrenrestaurant?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Na zo'n opmerking is mijn eetlust wel vergaan.....blijf dan thuis en kwak een kilo shoarmavlees in je tefalpan......
QFTquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Tong heeft geen moeder, tong is onder een koelkast gegroeid.
48 en dan nog bij je moeder wonen...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
Als Tong ooit de moeite zou nemen eens echt behoorlijk te eten en een keer te sparen voor een sterrenrestaurant zou ie weten waar ie het over heeft i.p.v. dit soort vooroordeel-topics te openen.
Wat de boer niet kent....
En een boerenkinkel is het, die Tong.
daar werken ze dan ook amper tot niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tapas, mezzes, rijsttafel... Allemaal kleine hapjes ja.
Dat nou ook weer niet. Om de hoek, dat wel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:50 schreef Pietverdriet het volgende:
48 en dan nog bij je moeder wonen...
Ik had het over tong80..quote:Op zondag 18 september 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. Om de hoek, dat wel.
Ik ook.quote:
Ja het is lekkerder dan dat ik het zelf maak, ja ik heb een paar uur later alweer trek in ietsquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:17 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |