Idem, maar ik prefereer techniek, daarom toch maar IT gaan studeren, uiteindelijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Analyseren vind ik ook zeer leuk om te doen.En ben er nog goed in ook.
Uhu, mja, ik kreeg dus laatst een "presentatie" van een HBO ICT opleiding hier in de buurt (twee "studenten" die even kwamen uitleggen wat ze daar leren, hoe ze dat leren, en wat je kunt bereikenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad. @Worst: Komt vanzelf wel, die opleiding heb je zo gedaan.
Zo voel ik me ook.quote:
Mja, het probleem is dat de motivatie dankzij de lessen op school weg was.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wauw.Ik zou bijna zeggen dat het zonde is dat jij ICT bent gaan doen, maar ja, als jij dat leuk vindt moet je er vooral voor gaan.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef coban het volgende:
Hahah mensen die MK en mij niet hebben kunnen hosselen![]()
Omgoshquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
cobancoban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
coban
Ja, dat is wel weer zo. Maar toch, als je zo goed kan koken en je vindt het ook nog eens leuk, ik zou het de werktijden dan toch wel waard vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vergeet niet dat koks vaak belabberde werktijden hebben
SR.quote:
Klopt. Bij restaurant eindeloos begon ik 's ochtends 10u en was ik 's nachts 1uur of half 2 klaarquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vergeet niet dat koks vaak belabberde werktijden hebben
</3quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:15 schreef Dalando het volgende:
MK je ondertitel valt me nu pas op.
NOU KIJK OMDAT IE SOMS EEN ZACHTE G HEEFT EN SOMS NIETquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WAAROM HEEFT FRESKU SOMS EEN ZACHTE G SOMS NIET?
TRUT DIE JE BENT JIJ HOER MET 3 MENSEN NAAR BED GAANquote:
oke.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
TRUT DIE JE BENT JIJ HOER MET 3 MENSEN NAAR BED GAAN
Mij ook inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:15 schreef Dalando het volgende:
MK je ondertitel valt me nu pas op.
Ja een jaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mij ook inderdaadIs pimmetje geband dan?
Vaag, ik merk namelijk dat HBO'ers die van school af komen vaak een stuk beter zijn in hun werk dan MBO'ers, daarnaast is er natuurlijk meer vraag naar HBO'ers. Kwamen dus vast van een kutschool af ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, mja, ik kreeg dus laatst een "presentatie" van een HBO ICT opleiding hier in de buurt (twee "studenten" die even kwamen uitleggen wat ze daar leren, hoe ze dat leren, en wat je kunt bereiken) , maar daar kwam het er dus in die presentatie op neer dat ik alles wat ik nu geleerd heb, de eerste twee jaar daar weer als lesstof krijg.
En mijn eind-opdracht zou dan het maken van een website zijn die aan bepaalde eisen moet voldoen. Alle eisen stonden zo in een lijstje, en al die punten moet ik nu sowieso al gebruiken bij alle projecten die ik krijg.
_!
Moest ik je hosselen dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef coban het volgende:
Hahah mensen die MK en mij niet hebben kunnen hosselen![]()
Precies, anders was ik namelijk graag een omscholing tot kok aangegaan!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:15 schreef utopie het volgende:
[..]
Klopt. Bij restaurant eindeloos begon ik 's ochtends 10u en was ik 's nachts 1uur of half 2 klaar
Jaarquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mij ook inderdaadIs pimmetje geband dan?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:16 schreef Dalando het volgende:
Vrouwen die niet op webdesigners vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |