ja trouw voor altijd dit dat zus zoquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:31 schreef coban het volgende:
[..]
Grapje wij altijd tot de dood enzobla
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus, zelf heb ik ook een ban gehad terwijl ik een abo had, totaal verworpen dus.

Dat vind ik wel het mooie aan FOK!; iedereen wordt gelijk behandeld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus, zelf heb ik ook een ban gehad terwijl ik een abo had, totaal verworpen dus.
Nee, jij kan geen ban krijgen hoor, jij hebt een tagje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]![]()
Dan pas ik wel op [ afbeelding ][ afbeelding ]
Precies, was ook niet meer dan terecht.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vind ik wel het mooie aan FOK!; iedereen wordt gelijk behandeld.
Ik doelde eigenlijk niet op jouw ban, ik wist niet eens waarom en wanneer je een ban had, maar op de ban van Monopoly. Hij was een mod, maar de ban was wel terecht.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, jij kan geen ban krijgen hoor, jij hebt een tagje.
[..]
Precies, was ook niet meer dan terecht.
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:36 schreef aight1 het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor morgen 12:30?
Wat is er morgen om 12:30?quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:36 schreef aight1 het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor morgen 12:30?
Monopoly was geen modquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk niet op jouw ban, ik wist niet eens waarom en wanneer je een ban had, maar op de ban van Monopoly. Hij was een mod, maar de ban was wel terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |