SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Nou bij ons ging het toch net effe anders: Wij begonnen met forumposts, toen PM'en, toen DM'en, toen foto's uitwisselen en MSN'en, toen SMS'en en toen bellenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Echt hosselen doe je gewoon in de fora zelf, tussen de andere FOK!ers.
Daarna ga je vanaf daar meeten en daarna komen de DM's / PM's / WhatsApp / MSN / Facebook pas.
Zo deed ik het ook
Hoe moeilijk zal het zijn een blonde niggerlover met grote memmen van een jaar of 17/18 te vinden? Nederland is vol, overbevolkt met dit soort meisjes.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja 17 jarige leuke meisje zijn hier in overvloed.
Bij mij begon het met een meetquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:42 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nou bij ons ging het toch net effe anders: Wij begonnen met forumposts, toen PM'en, toen DM'en, toen foto's uitwisselen en MSN'en, toen SMS'en en toen bellen
En toen meeten
Maar wij waren aanvankelijk ook nooit van plan iets te krijgen, dus misschien dat dat de zaak verandert.
Op FOK! ben ik ze niet tegengekomen vriend.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoe moeilijk zal het zijn een blonde niggerlover met grote memmen van een jaar of 17/18 te vinden? Nederland is vol, overbevolkt met dit soort meisjes.
hmmm ik dm eigenlijk alleen wel eens als ik iets wil weten of zo; gewoon uit interesse, meer nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:42 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nou bij ons ging het toch net effe anders: Wij begonnen met forumposts, toen PM'en, toen DM'en, toen foto's uitwisselen en MSN'en, toen SMS'en en toen bellen
En toen meeten
Maar wij waren aanvankelijk ook nooit van plan iets te krijgen, dus misschien dat dat de zaak verandert.
Zeer boeiend.quote:
Date als je beide meer wilt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
Telt een met met een persoon als meet of als date
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
Telt een met met een persoon als meet of als date
Ja, zo is dat bij ons ook begonnenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hmmm ik dm eigenlijk alleen wel eens als ik iets wil weten of zo; gewoon uit interesse, meer niet
Beter kijken. Genoeg te vinden in het fotoboek.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Op FOK! ben ik ze niet tegengekomen vriend.
Mocht ik me vervelen vannacht zal ik eens rondkijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Beter kijken. Genoeg te vinden in het fotoboek.
Jij misschien niet maar mannen zijn toch anders hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:42 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dat was het nietquote:
Dat komt altijd zo triest over. Ik kan nog wel begrijpen dat als iemand leuke dingen post dat je wel eens wil afspreken, maar 100 hengeltjes uitwerpen is een beetje triest.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Beter kijken. Genoeg te vinden in het fotoboek.
Ik ben echt benieuwd wat die meisje nu echt van jou vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuk dat Paiq. Mooi meisje. Zwart haar, leuk koppie, leuk gesprek, dan komen de foto's.
Niet mollig, maar gewoon dik.Paiq is toch echt armoe.
Paiq is inderdaad kut. Komen nooit met goeie matches.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuk dat Paiq. Mooi meisje. Zwart haar, leuk koppie, leuk gesprek, dan komen de foto's.
Niet mollig, maar gewoon dik.Paiq is toch echt armoe.
Direct en eerlijk tot nu toe.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat die meisje nu echt van jou vinden.
Dat is ook niet mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat komt altijd zo triest over. Ik kan nog wel begrijpen dat als iemand leuke dingen post dat je wel eens wil afspreken, maar 100 hengeltjes uitwerpen is een beetje triest.
En dat isquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Direct en eerlijk tot nu toe.
Nou dat is wat ze zeggen ...quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat iskom maar met voorbeelden
Toch vind ik het wel grappig dat als ik in fotoboeken kijk ik altijd dezelfde (mannelijke ) users zie die iets schrijven (en dus een hengeltje uitwerpen)quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn bedoeling.
Ik ga niet ieder fotoboek af om maar te kijken of het misschien een lekker wijf is.
Goed opgemerkt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel grappig dat als ik in fotoboeken kijk ik altijd dezelfde (mannelijke ) users zie die iets schrijven
Dat is nou niet direct positiefquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nou dat is wat ze zeggen ...
'zo jij bent direct' en ' dat is wel erg eerlijk'
Ach er komt vast wel een keer een leuke matchquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nou dat is wat ze zeggen ...
'zo jij bent direct' en ' dat is wel erg eerlijk'
Ja op dat punt van wanhopigheid ben ik dus nog niet beland.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel grappig dat als ik in fotoboeken kijk ik altijd dezelfde (mannelijke ) users zie die iets schrijven
En ook niet negatief. Zij blijven, ik druk op de daarvoor beschikbare knop.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is nou niet direct positief
En toch schijnt het voor een aantal te werkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja op dat punt van wanhopigheid ben ik dus nog niet beland.
Tsja leuk voor hun, maar ik ga dat echt niet doen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En toch schijnt het voor een aantal te werken
Ik denk dat er best veel meisjes afschrikken van directheid, zeker op zo'n site. Vergeet niet dat meisjes en vrouwen de baas zijn op datingsites.quote:
Dat moet je ook gewoon doen Paiq is best leukquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja leuk voor hun, maar ik ga dat echt niet doen.
Dan ga ik nog liever op Paiq zitten.
Joh ik ben 17, ik ga echt niet op een datingsite zitten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet je ook gewoon doen Paiq is best leuk
En er zijn zat ventjes die zich daar de pis lauw laten maken door die bazige vrouwtjes.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat er best veel meisjes afschrikken van directheid, zeker op zo'n site. Vergeet niet dat meisjes en vrouwen de baas zijn op datingsites.
Hoe lang hou je dat vol?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Joh ik ben 17, ik ga echt niet op een datingsite zitten.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Joh ik ben 17, ik ga echt niet op een datingsite zitten.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:00 schreef debeterebob het volgende:
En als ik dan kijk bij laatste reacties, zie ik nu bijvoorbeeld happygirl en aardbei staan. Toeval?
Op paiq kon je de plaatjes niet meer zien sinds die update van firefox.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet je ook gewoon doen Paiq is best leuk
Heloef !quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:00 schreef debeterebob het volgende:
En als ik dan kijk bij laatste reacties, zie ik nu bijvoorbeeld happygirl en aardbei staan. Toeval?
Tot mijn 25ste denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe lang hou je dat vol?
"Joh, ik ben 30, ik ga echt niet op een datingsite zitten."
Een grote vleeskeuring, kom ik niet doorheen.quote:
Ik zei als ik me verveel.quote:
Ik ook en mij kijken ze dan direct vreemd aan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
Daarnaast zoek iemand van onder de 20
Die zitten daar ook...quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Een grote vleeskeuring, kom ik niet doorheen.
Daarnaast zoek iemand van onder de 20 en is het daar een mission impossible.
Mwoah, ik ben ook geen adonis en heb toch een paar dates weten te scoren via een datingsite (geen Paiq).quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarna ook dus dat veranderd niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja in de ultieme minderheid.quote:
Mwah ik ben pas 17 ik zie er de waarde nog niet van.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben ook geen adonis en heb toch een paar dates weten te scoren via een datingsite (geen Paiq).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |