nou... dan weet je tenminste niet te gaan lanterflanten want daar hebben wij genoeg van in de maatschappij akaquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:53 schreef o.us het volgende:
Wie herkent dit nog meer? Mijn vaders' kant van mijn familie zit vol met hoogopgeleiden en kakkers. De een is ingenieur, de ander is tandchirurg, de een is advocaat, de ander is dokter en ook succesvol ondernemer en ik kan allemaal zo doorgaan. Allemaal dikke huizen en auto's en uiteraard hebben zij allemaal een dikke bankrekening. En ik ben maar de gemiddelde student. Het mooie is dat mijn ouders mij altijd met hen vergeleken.
"Kijk naar hem, zolang heeft hij gestudeerd om dit te kunnen worden." "Kijk naar haar, zij is inginieuse. Ik hoop dat je net als haar wordt." "Kijk naar hem, die auto heeft hij zonder problemen kunnen kopen met zijn salaris."
heel goed om jou te laten zien hoe je een goed leven kan hebben dan dat gestuntel wat jij als Rot op, ik ga heus niet in de goot belanden later. Laat mij lekker worden wat ik worden wil als toekomst ervaart. straks zit je al op je 20st in de bijstand omdat Rot op, ik ga heus niet in de goot belanden later. Laat mij lekker worden wat ik worden wil die banen die jij hebt,zo snel verdwijnen.quote:Rot op, ik ga heus niet in de goot belanden later. Laat mij lekker worden wat ik worden wil en kan.
Sowieso ouders die mij met anderen vergelijken.
Vreemd, dan weet jij blijkbaar niet wat ik studeer en wat mijn kwaliteiten zijn om zo'n dergelijke mening te kunnen vormenquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:33 schreef rubje het volgende:
[..]
nou... dan weet je tenminste niet te gaan lanterflanten want daar hebben wij genoeg van in de maatschappij aka
[..]
heel goed om jou te laten zien hoe je een goed leven kan hebben dan dat gestuntel wat jij als Rot op, ik ga heus niet in de goot belanden later. Laat mij lekker worden wat ik worden wil als toekomst ervaart. straks zit je al op je 20st in de bijstand omdat Rot op, ik ga heus niet in de goot belanden later. Laat mij lekker worden wat ik worden wil die banen die jij hebt,zo snel verdwijnen.
wel eerst studie afmaken anders geen zin ha ha grquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:41 schreef Drinky het volgende:
je wordt toch international managr dus is succes?
reist sowieso meer.
Wat is de vrouwelijke vorm van ingenieur dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:44 schreef Arkai het volgende:
Ik hoop voor je dat je geen inginieuse wordt.
Ze zijn ongelovelijke kakkers. Ze willen alleen A-merken, dikke wagens, hun kinderen naar dure scholen sturen, hebben allemaal mooie vakantiehuizen, veranderen elk jaar van kamermeisje en 99% van de mensen waarmee zij omgaan zijn van hetzelfde kaliber en lager mag en kan niet. Dan ben je naar mijn mening een kakker.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
Groot contrast tussen jouw familie en een andere fam hoeft niet meteen te betekenen dat ze kakkers zijn, TS.
Ingenieur? Net zoals een vrouwelijke arts ook gewoon arts is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:44 schreef o.us het volgende:
Wat is de vrouwelijke vorm van ingenieur dan?
Artsin, volgens TSquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:53 schreef Arkai het volgende:
[..]
Ingenieur? Net zoals een vrouwelijke arts ook gewoon arts is.
TS voelt zich niet alleen niet goed genoeg. TS ís gewoon niet goed genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:05 schreef hugecooll het volgende:
Mooi ook dat je vader jou met de rest van zijn familie vergelijkt, niet met hemzelf
Gaan ze ook naar cafeetjes waar een shotje Johnny Walker ¤20,- kost?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze zijn ongelovelijke kakkers. Ze willen alleen A-merken, dikke wagens, hun kinderen naar dure scholen sturen, hebben allemaal mooie vakantiehuizen, veranderen elk jaar van kamermeisje en 99% van de mensen waarmee zij omgaan zijn van hetzelfde kaliber en lager mag en kan niet. Dan ben je naar mijn mening een kakker.
Ja, genoeg bagger. Plaatjes dragen niets bij aan dit topic.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Posts verwijderd in dit topic? Lame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |