Iets in mij zegt dat ik het wil en gewoon moet doen! Dit kan maar eenmalig... we staan er samen, samen zijn we sterk!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:40 schreef tong80 het volgende:
Dat je dat voorlezen durft. Ik zou het niet durven en kunnen denk ik.
Goeiemorgen Diaan
Dan moet je het inderdaad doen. Mijn beste vriend overleed toen ie 26 was ik 23. Op aanraden van anderen ging ik gewoon trainen een paar dagen later. Dat zou beter zijn voor de verwerking. Heb er nog spijt van. Ik wilde eigenlijk niet en voelde me er beroerd onder. Dus altijd je gevoelens volgen Diaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat ik het wil en gewoon moet doen! Dit kan maar eenmalig... we staan er samen, samen zijn we sterk!
M'n gevoel zegt me dat ik moet pissen. Maar post ik niet nu. Beetje ongeplast.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is vervelend zeg. Ik ben een gevoelsmens... en ga heel veel op mn gevoel af!! Dus nu ook...
Knap hoor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is vervelend zeg. Ik ben een gevoelsmens... en ga heel veel op mn gevoel af!! Dus nu ook...
Dat je het aandurft vind ik al heel wat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog even afwachten hoe het gaat natuurlijk.
Heb je een grote familie Diaan ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder vindt het erg fijn dat we het gaan doen. Net als mn oom en tante. Ze vonden de tekst ook erg mooi. Gelukkig..
Deshalbequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een lelijke tattoos. Voetballer derhalve?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |