Heeft Lennon eigenlijk al een Fok!-account?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het lukte, het lukte, yes i did it.
Nee (nog) niet. Dat duurt nog wel even. Hij moet eerst zelf kunnen lezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Lennon eigenlijk al een Fok!-account?
Ja, dat lijkt me wel zo handigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee (nog) niet. Dat duurt nog wel even. Hij moet eerst zelf kunnen lezen.
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel zo handig![]()
Heb je je nieuwe stofzuiger al?
Ach, als-ie het goed doet is het het wachten waard, toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
NeeDie krijg ik eind november pas.
Ik las het inderdaad, erg vervelende situatie. Hebben ze in het ziekenhuis iets voor haar kunnen doen waardoor het nu wat beter voor haar te doen is?quote:Mijn oma ligt trouwens weer in het ziekenhuis, het gaat niet zo goed!
Zeker weten!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, als-ie het goed doet is het het wachten waard, toch?
[..]
ze heeft nu andere anti biotica en krijgt inmiddels morfine. Ze blijft alleen erg benauwd. Ze heeft teveel om gericht te kunnen behandelen. Ook krijgt ze ander eten, brood eten bijv. Kost teveel energie. Ik ga zo weer bij haar op bezoek. Ze is wel helder, aanspreekbaar en zit soms ook gewoon rechtop. dinsdag is uitslag van punctie.quote:Ik las het inderdaad, erg vervelende situatie. Hebben ze in het ziekenhuis iets voor haar kunnen doen waardoor het nu wat beter voor haar te doen is?
Die benauwdheid lijkt me verschrikkelijk. Bezoek haar maar zo vaak mogelijk, de afleiding die dat voor haar biedt is het beste wat je voor haar kunt doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker weten!!
[..]
ze heeft nu andere anti biotica en krijgt inmiddels morfine. Ze blijft alleen erg benauwd. Ze heeft teveel om gericht te kunnen behandelen. Ook krijgt ze ander eten, brood eten bijv. Kost teveel energie. Ik ga zo weer bij haar op bezoek. Ze is wel helder, aanspreekbaar en zit soms ook gewoon rechtop. dinsdag is uitslag van punctie.
Ja, is ook vreselijk. Pijn heeft ze ook niet echt. Ik vind het zelf ook fijn om vaak te gaan. Probeer zeker om de dag te gaan. Of Peace gaat. We willen haar ook niet teveel vermoeien door Lennon mee te nemen. Bezoek is erg vermoeiend voor haar en ze krijgt veel bezoek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die benauwdheid lijkt me verschrikkelijk. Bezoek haar maar zo vaak mogelijk, de afleiding die dat voor haar biedt is het beste wat je voor haar kunt doen.
Zie dit als een positief iets. Het is beter dat ze zo'n weloverwogen keuze maakt, dan dat ze suf van de pijn is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ze lijkt in haar laatste fase te zijn gekomen...Ondanks dat lijkt ze nog alles erg goed mee te krijgen en is ze nog erg pienter.
Thnx
Ga ik zeker doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:20 schreef wyccie het volgende:
Blijf aan die mooie gedachtes vasthouden als je haar mist.
Mooi dat je er bij was Diaan. Dat had ik ook bij opa en oma.. En hoe raar het dan klinkt daar ben ik achteraf blij om.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjulliewel!! Het was voor mij erg fijn om er vanmiddag bij te zijn geweest. Ook al was het erg zwaar en emotioneel. Het is idd goed zo, beter voor haar! Wij zullen haar blijven herinneren en missen.Maar een troost is voor mij dat ze nu weer bij mn opa is, haar enige en grote liefde.
Ik was er op dat moment al heel blij mee. Ben ook heel lang bij haar gebleven en haar hand vastgehouden. Moest ik gewoon doen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi dat je er bij was Diaan. Dat had ik ook bij opa en oma.. En hoe raar het dan klinkt daar ben ik achteraf blij om.
Sterkte Diaan en Peaceman.
Mijn gedachte.quote:
Iets in mij zegt dat ik het wil en gewoon moet doen! Dit kan maar eenmalig... we staan er samen, samen zijn we sterk!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:40 schreef tong80 het volgende:
Dat je dat voorlezen durft. Ik zou het niet durven en kunnen denk ik.
Goeiemorgen Diaan
Dan moet je het inderdaad doen. Mijn beste vriend overleed toen ie 26 was ik 23. Op aanraden van anderen ging ik gewoon trainen een paar dagen later. Dat zou beter zijn voor de verwerking. Heb er nog spijt van. Ik wilde eigenlijk niet en voelde me er beroerd onder. Dus altijd je gevoelens volgen Diaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat ik het wil en gewoon moet doen! Dit kan maar eenmalig... we staan er samen, samen zijn we sterk!
M'n gevoel zegt me dat ik moet pissen. Maar post ik niet nu. Beetje ongeplast.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is vervelend zeg. Ik ben een gevoelsmens... en ga heel veel op mn gevoel af!! Dus nu ook...
Knap hoor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is vervelend zeg. Ik ben een gevoelsmens... en ga heel veel op mn gevoel af!! Dus nu ook...
Dat je het aandurft vind ik al heel wat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog even afwachten hoe het gaat natuurlijk.
Heb je een grote familie Diaan ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder vindt het erg fijn dat we het gaan doen. Net als mn oom en tante. Ze vonden de tekst ook erg mooi. Gelukkig..
Deshalbequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een lelijke tattoos. Voetballer derhalve?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |