Martijnquote:Op donderdag 29 september 2011 10:23 schreef flugeltje het volgende:
Joep is tof, maar klinkt weer raar met Planken erachter, dan lijkt het net of hij Joe heet...
Overigens vind Martijn Corneel alleen een optie als we eerst een Jan, Pier en Tjoris krijgen
nee joh, hij heet toch niet de hele dag bij iedereen Joep Planken?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:23 schreef flugeltje het volgende:
Joep is tof, maar klinkt weer raar met Planken erachter, dan lijkt het net of hij Joe heet...
Overigens vind Martijn Corneel alleen een optie als we eerst een Jan, Piet en Joris krijgen
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:23 schreef flugeltje het volgende:
Overigens vind Martijn Corneel alleen een optie als we eerst een Jan, Piet en Joris krijgen
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:23 schreef flugeltje het volgende:
We hebben Willem vernoemd naar mijn vader dus 't vriendje wil dat sowieso bij alle kindjes. Is ie ook niet vanaf te brengen dus ik probeer het niet eensquote:Op donderdag 29 september 2011 10:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom is dat vernoemen zo'n must? Als je al vergeten ooms erbij moet halen...vernoem dan niet en ga voor een naam die je gewoon mooi vindt.
En als je daar Merijn van maakt?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:09 schreef flugeltje het volgende:
Marinus doet me steeds zo aan Zanger Rinus denken
Merijn vind ik een beetje grachtengordel...quote:Op donderdag 29 september 2011 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je daar Merijn van maakt?
Ik zal m'n Prisma voornamenboekje uit 1965 eens over je lijst laten gaan als we terug zijn van vakantie
Dat zei ik ook al, helemaal mee eens dus!quote:Op donderdag 29 september 2011 11:18 schreef trui het volgende:
En op je lijstje afgaand, wat vind je van Sep of Seppe?
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:30 schreef Kolonia het volgende:
Wat vind je van Nelis of Seppe / Seph?
Wat dacht jij, ik post een lijst met overwegend lelijke namen? Ik bedoel...Arno? Nol? Gust? Ben? Dries? Nard???quote:Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef Reilain het volgende:
Abe/Aebe
Miel
Dries
Teun
Anton
Arno
Nol
Noud
Ben
Nard
Brandt/Brent
Nelis
Egon
Faas/Faber/Fabius
Freerk
Gerben
Giel
Gust
Hein
Jacob/Jaap/Job
Merten
Ties
Rein
Het is toch in de trant van de vernoemingen en oudhollands wat Flugel zoekt?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat dacht jij, ik post een lijst met overwegend lelijke namen? Ik bedoel...Arno? Nol? Gust? Ben? Dries? Nard???
Is wel precies in mijn straatje hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat dacht jij, ik post een lijst met overwegend lelijke namen? Ik bedoel...Arno? Nol? Gust? Ben? Dries? Nard???
de namen die ik niet noemde mogen wel hoor :-)quote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is wel precies in mijn straatje hoorHeeft ze heel goed begrepen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |