Toch nog even een klein verslagje van Euphoria. De sfeer in de AVIO-zaal was fenomenaal gedurende het grootste deel van de avond. Het geluid was tijdens Geck-O & Phrantic minder, maar de rest van de avond
We kwamen (behoorlijk aangeschoten) binnen tijdens de set van Geck-O & Phrantic, ik weet dan nooit veel titels op te noemen die gedraaid zijn, maar 2 weet ik er nog wel: Zatox & Activator - Freedom en Tatanka - Let's Rock (Tat & Zat Mix)

De hele set was gewoon heel dik verder
Daarna moest Luna, die opende zo'n vette plaat

Geen flauw idee wat het was, maar echt briljant. De rest viel tegen, dus toen ben ik naar Showtek gegaan, die meteen met de boodschap kwamen dat ze de wereld aan het domineren waren, flikker maar op dus. Toen nog lopen buurten met de mannen van AVIO & Geck-O
De set van de avond kwam daarna, Alphaverb vs. Intractable One die 1 uur lang alle oude AVIO-klappers lieten horen. 1 van de vetste sets die ik ooit heb gehoord. Een beetje die DefQon promo-cd van een paar jaar terug, maar dan beter

Low Frequenced Bass, wat gaat die HARD live
Toen Low-E & Alter Egosz aan het aankloten waren ben ik naar Bioweapon gegaan die aardig bezig was in de grote zaal. Die grote zaal ziet er altijd briljant uit van onder omdat de zaal eigenlijk 1 grote trap is. Prachtig gewoon!
De laatste act van de avond was AVIO Live, vanouds knallen weer! Best wat dezelfde nummers als in de DJ-set, maar dat maakte niet uit. Sfeertje weer

Toen het echt af was deelde de jongens nog gesigneerde platen van AVIO001 uit (Play The Games/Thunderstyle) en Stm was zo lief (en zo groot) om er ook voor mij 1 te bemachtigen

Ik klom het podium op om de mannen even te bedanken en daarbij zette ik de plaat even neer, maar die werd meteen gejat

Toen kreeg ik dus een AVIO-pet van de MC

En toen Krullie even later terugkwam met een plaat in haar handen (die ze gekocht had voor 10 euro

) was ik natuurlijk euphorisch! En nu heb ik die AVIO001-plaat & een AVIO-pet