quote:Op maandag 19 september 2011 13:05 schreef InGebruik het volgende:
Ik sla hem dit jaar over. Mij te duur voor wat ik er voor terug krijg. Ga ik liever wat anders voor doen.
2006 was mijn eerste Qlimax die wel heel vet was (mede vanwege mijn eerste editie denk ik), 2009 en 2010 vond ik erg tegenvallen.
Maximus Securityquote:Op maandag 19 september 2011 12:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ziek verhaal over "beveiligers" at Q-Base:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ofd-door-beveiligers
Was natuurlijk al wel bekend dat veel van die beveiligers klootzakken zijn. Geweld, stelen en drugs innemen voor eigen gebruik
Ik sla hem dit jaar over. Mij te duur voor wat ik er voor terug krijg. Ga ik liever wat anders voor doen.
2008 was mijn eerste Qlimax die wel heel vet was (mede vanwege mijn eerste editie denk ik), 2010 vond ik erg tegenvallen.
2007 was mijn eerste Qlimax die wel heel vet was (mede vanwege mijn eerste editie denk ik), 2009 vond ik erg tegenvallen.
What. The. Fuck.quote:Op maandag 19 september 2011 12:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Was natuurlijk al wel bekend dat veel van die beveiligers klootzakken zijn. Geweld, stelen en drugs innemen voor eigen gebruik
2008 was mijn eerste Qlimax die wel heel vet was (mede vanwege mijn eerste editie denk ik), 2009 vond ik erg tegenvallen.
Bereid je voor op een stadion vol, maar dan ook enorm VOL, met sjappies die allemaal hopen dat just as easy langs komtquote:Op maandag 19 september 2011 13:25 schreef Levitas het volgende:
Staat bij mij wel in de planning. Heb 2010 gemist, maar vrienden van me waren er zeeeer over te spreken (in tegenstelling tot de meesten hier, zo te zien). Wil het toch wel even met eigen oren en ogen gaan luisteren/bekijken
quote:Op maandag 19 september 2011 13:56 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Bereid je voor op een stadion vol, maar dan ook enorm VOL, met sjappies die allemaal hopen dat just as easy langs komt
Ik ben er wel eens geweest ja, dus ik weet hoe het is. In 2009 vond ik het heeel vet (ondanks de drukte inderdaad). Enneh.. Qlimax mag niet missen op PartyReviews.nl he!quote:Op maandag 19 september 2011 13:56 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Bereid je voor op een stadion vol, maar dan ook enorm VOL, met sjappies die allemaal hopen dat just as easy langs komt
Las het in de krant vanochtend. Deed me denken aan een ander verhaal van gasten uit de bus van/naar Q-base: werden vanuit het niets aangesproken door 3 beveiligers die vroegen of ze drugs bij zich hadden. Nee, was het antwoord. Toen kregen ze te horen dat als ze nu gefouilleerd werden en ze iets vonden ze in grote problemen waren, maar als ze het nu gewoon gaven mochten ze meteen doorlopen ... dus hebben ze toch maar afgegeven wat ze hadden.quote:Op maandag 19 september 2011 12:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wel meer onbekenden die niet echt onbekend zijn, maar dat vind ik niet zo erg.quote:Op zondag 18 september 2011 14:59 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Niceal zou ik hem niet de stempel onbekend geven, toch aardig veel gedraaid in die tijd.
quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Sqoudson het volgende:
Als 2004/2008 plaat pak ik: Noisecontrollers - Shreek
quote:Op maandag 19 september 2011 10:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
2004-2008 Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
Ben blij dat ik even wacht met stemmen, hoef ik niet meer te twijfelen over dezequote:Op zondag 18 september 2011 22:20 schreef Just_Shut_Up het volgende:
2004-2008: Atlantic Wave - The Creation 2007
Zal de 70 euro wel aantikken (inclusief fee) vanwege de verhoogde 'cultuur-btw'quote:Op maandag 19 september 2011 18:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wel meer onbekenden die niet echt onbekend zijn, maar dat vind ik niet zo erg.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ben blij dat ik even wacht met stemmen, hoef ik niet meer te twijfelen over deze![]()
Hoeveel kost Qlimax eigenlijk, wel ergens in de 60 toch? Kleine kans, maar als de lineup heel geweldig is wil ik nog wel even een poging wagen, ben nog nooit naar Qlimax geweest terwijl het wel best dichtbij is vergeleken met andere feesten.
Bedoel het origineel van Arisequote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef 16meter het volgende:
Bulldozer Project - Arise bedoel je de Zany & Beholder remix mee? Net als In our memories is die super veel gedraaid.
Ik ga er waarschijnlijk wel naartoe. Qlimax heeft gewoon wat speciaals, ik weet niet waarom
2009 was mijn eerste Qlimax die wel heel vet was (mede vanwege mijn eerste editie denk ik), 2010 vond ik zelf NOG beterHeeft er natuurlijk ook mee te maken dat ik nooit naar popie-jopie-DJ's ga, waardoor de popie-jopie-nummers voor mij niet bekend zijn en best oke klinken
![]()
sodeju, die was ik even uit het oor oog verlorenquote:Op maandag 19 september 2011 10:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Onbekend AJ Busta - I Grown It (The Machine Remix)
2006 was mijn eerste Qlimax die wel heel vet was (mede vanwege mijn eerste editie denk ik), 2009 en 2010 ben ik ook al niet meer geweest.
QFT! Qlimax 2006quote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben niet aanwezig.
Ik heb Qlimax sinds 2006 4 jaar lang gedaan (06-07-08-09) en ieder jaar zakte het verder weg....06 blijft voor mij veruit de vetste editie
En promo die afsluit
*proest*quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef T-Force het volgende:
Als iedereen nou eens stil doet over Qlimax 2006![]()
![]()
![]()
Nog steeds iedere dag ruzie met mijn ouders waarom ze me niet 3 jaar eerder gemaakt hebben
quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
Nog steeds iedere dag ruzie met mijn ouders waarom ze me niet 3 jaar eerder gemaakt hebben
quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
quote:Op maandag 19 september 2011 18:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal de 70 euro wel aantikken (inclusief fee) vanwege de verhoogde 'cultuur-btw'.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aai over de bol tijd!Natuurlijk ken ik Bobby Generic nee het is GenéricSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
idd, zapte altijd wegquote:
Tja, het verkoopt toch wel uit.quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
jawel, kutserie.
[..]![]()
dat maakt het al een stuk oninteressanter... Hard Bass kan toch ook "goedkoop"?
Dit jaar 50 + 4.50 feequote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
idd, zapte altijd weg![]()
Enneh, Hard Bass is tot nu toe altijd <50 euro geweest, denk dat het nu wel wat duurder zal zijn, maar alsnog beter dan 70 euro
Je zegt elke keer veel zonder wat te zeggen...quote:Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef Levitas het volgende:
Bam.. Weer iets heel vets bevestigd voor PartyReviews
Nice shit coming up guys!
quote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je zegt elke keer veel zonder wat te zeggen...
quote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef Levitas het volgende:
Spanning opbouwen guys.. Maar oké, voor jullie: Interviews met, eehm.. zeg maar niet geheel onbekenden
[..]
Je zegt elke keer veel zonder wat te zeggen...![]()
Ook een gave
quote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef Levitas het volgende:
Spanning opbouwen guys.. Maar oké, voor jullie: Interviews met, eehm.. zeg maar niet geheel onbekenden
[..]
Je zegt elke keer veel zonder wat te zeggen...
Misschien is ondergewaardeerd een betere term?quote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef Koepert het volgende:
maar ik weet nooit zo goed wat 'onbekend' is bij anderen
Komt uit 2007 maar is voor zover ik weet nooit gereleased.quote:Op maandag 19 september 2011 23:00 schreef haakon het volgende:
Welk jaar komt Shockwaves van Noisecontrollers uit?
Dat vind ik wel een toffe plaat
Die hoor je ook nooitquote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Komt uit 2007 maar is voor zover ik weet nooit gereleased.
Net als Furybox en Facesquote:
Waar is dat dan?quote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef StM het volgende:
me2![]()
Dit weekend hier vlak bij:
22:00 - 23:00: Lorenzo
23:00 - 00:00: Vecino
00:00 - 01:00: Bass Modulators
01:00 - 02:00: Avio
02:00 - 03:00: B-Front
03:00 - 04:00: Frontliner
04:00 - 05:00: Thera
05:00 - 06:00: Kasparov & Scott Marten
Dus misschien moet ik dit weekend nog maar eens een klein beetje overdoen![]()
Ben er 22 januari nog geweest tijden Beter kom je niet vs. Day-mar.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die zag ik ook janiet slecht voor zo'n prijs. Maar die locatie (/stad) is wel heel erg kut volgens mij?
mstx reactiequote:
Hoewel het op Q-Base voor een poosje best vet was, zal ik daar niet snel uit mn eigen heen gaanquote:Op maandag 19 september 2011 23:33 schreef haakon het volgende:
Ik ga er 26 november weer heen:
https://partyflock.nl/par(...)s_il_vous_plait.html
Oja, wij hebben nog een half uurtje Roms meegemaakt!quote:Op maandag 19 september 2011 23:37 schreef StM het volgende:
[..]
Hoewel het op Q-Base voor een poosje best vet was, zal ik daar niet snel uit mn eigen heen gaan
RichCalibier reactiequote:
Het was alweer te lang geleden dat ik heb gezeurd dus het mocht weerquote:
Weet niet of het nog zo is, maar je kon via vakantieveilingen.nl en ticketveiling.nl hier spotgoedkoop kaartjes voor scoren, had er twee voor een tientje.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef StM het volgende:
https://partyflock.nl/party/204295:Inception.html
Je word blasé?quote:Op maandag 19 september 2011 22:43 schreef Krulliewullie het volgende:
Hello peoples! Heb ik iets gemist?
Frequence was wel ok voor 15 euro. Eerste Hardstyle artiest was erg verassend, voor de rest stukje Showtek, dbstf en Dutch Master meegemaakt maar jullie hebben niks gemist..Het kon erger, maar het kon vooral heeeel veeeeel beter!! Het was vooral zoveel mogelijk dezelfde dingen met hetzelfde populaire concept draaien. En dat was dan vooral digital-age-achtige dingen maar dan nog cheesy-er. Niks mis mee maar om nou gewoon niet meer af te wisselen??
Voor de rest wat fijne vage Electro/Techno meegepikt en Marcel Woods. Helaas is Marcel inmiddels ook al mee gaan doen met het remixen van hitjes; dan hoop je op het origineel, komt er weer zo'n kutclimax..
Gelukkig kwam Rank1 ook die alles heeft goedgemaaktEuphoria vond ik een stuk beter maar ik had er meer van verwacht; meer ouwe klappers, meer verassingen, meer edit en dat soort dingen. Ik bedoel het was wel mooi AVIO-avond! Maar het voelde alsof er gewoon opvallend veel AVIO artiesten waren geboekt op een 'standaard' feest. Volgende x maar weer niks verwachten dus
.
Die Re-Edit van Furybox danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers, er is weer een nieuwe Wake you from your boredom
Niicccceeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die afsluiter
The Outside Agency
Voor de liefhebbers, er is weer een nieuwe Wake you from your boredom
Niicccceeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die afsluiter![]()
Niks mis met de afsluiter, wordt echter wel overmatig als afsluiter gebruiktquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Niicccceeee!
Maar die afsluiter
08. Brainkicker & Bass Modulators – Ring That Shit
Precies.. en niet alleen als afsluiter. Heb hem inmiddels veel te vaak gehoord, en zo speciaal vond ik hem nou ook weer niet. Maar wel fijn dat ie als laatste is, klik ik gewoon wat eerder op het kruisjequote:Op dinsdag 20 september 2011 13:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Niks mis met de afsluiter, wordt echter wel overmatig als afsluiter gebruikt
Just as easy as....quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Maar wel fijn dat ie als laatste is, klik ik gewoon wat eerder op het kruisje![]()
Locatie is prima hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die zag ik ook janiet slecht voor zo'n prijs. Maar die locatie (/stad) is wel heel erg kut volgens mij? goedkoop, kutstad, 16+... voorspelt niet veel goeds.
Inderdaad heule dikke cdquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wil btw even melden dat ik de Q-base cd van thilo&evanti hele dikke shizzle vind...
Inderdaad, enige echt vette cd. Ik kon nauwelijks wat van die Thilo & Evanti cd maar wilde het wel gewoon eens proberen, dus aangezet en zeer positief bevallen! Luister hem nu regelmatig in de auto.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Inderdaad heule dikke cd![]()
Andere cd's doen me vrij weinig
Die vocals zijn in ieder geval van 'The Prophet - Turn It Up' (al zijn er meerdere nummers die die vocals gebruikenquote:
Zit net de liveset te luisteren en is inderdaad dikke plaat die Fearquote:
Hij is wel enorm lelijk in de opbouw naar de climax, dat haperen klinkt niet logisch. De rest klinkt wel typisch R3bels, goed dus.quote:
Ik weet t ook niet... Maar komende tijd staan er nauwelijk Hardstyle feestjes in de planning dus als het zo is dan moet het zo wel goed komenquote:
Dat heb ik inmiddels met put it on. Geen slechte plaat ofzo maar inmiddels op de qontinent/decibel/Q-base die track al meerdere keren gehoord en tegenwoordig komt ie ook nog eens in elke liveset voorbijquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Niicccceeee!
Maar die afsluiter
Ik heb toevallig vanmiddag Eye-D & Hidden - Peer To Peer Pressure binnengekregen, ben ik nu stoer?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef T-Force het volgende:
Mensen die de Hardstyle van nu wat beu beginnen te worden moeten hun muzieksmaak verbreden door naar andere muziekstijlen te luisteren
Zaterdag Club r_AWquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef T-Force het volgende:
Mensen die de Hardstyle van nu wat beu beginnen te worden moeten hun muzieksmaak verbreden door naar andere muziekstijlen te luisteren en ook die feesten te gaan bezoekenWerkt bij mij echt uitermate goed!
Ik vond zelfs de set van D-Block & S-Te-Fan op Frequence geniaal
Ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vanmiddag Eye-D & Hidden - Peer To Peer Pressure binnengekregen, ben ik nu stoer?
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:22 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Die Re-Edit van Furybox dan(L)
inderdaad, doe mij maar HERE COMES THE PAINNNNNNNNNNNN RENG DENG DENGquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:30 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels met put it on. Geen slechte plaat ofzo maar inmiddels op de qontinent/decibel/Q-base die track al meerdere keren gehoord en tegenwoordig komt ie ook nog eens in elke liveset voorbij
Luister zelf al een paar jaar thuis alleen maar pop/rock en laatste tijd is daar ook electro bijgekomen, hierdoor blijven de feestjes ook leukerquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef T-Force het volgende:
Mensen die de Hardstyle van nu wat beu beginnen te worden moeten hun muzieksmaak verbreden door naar andere muziekstijlen te luisteren en ook die feesten te gaan bezoekenWerkt bij mij echt uitermate goed!
Kings of the underground!!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
inderdaad, doe mij maar HERE COMES THE PAINNNNNNNNNNNN RENG DENG DENG
tracklist?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef T-Force het volgende:
Oeh ook maar ff binnen halen danquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wil btw even melden dat ik de Q-base cd van thilo&evanti hele dikke shizzle vind...
haal straks ook die dnb cd daarvan nog maar even binnen...
Hehe doe ik al heul lang!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef T-Force het volgende:
ICH WILL!!! Waar is die toko ergus ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Zaterdag Club r_AW
8 oktober Cloud9
5 november QORE 3.0
26 november Frenchcore s'il vous plaît!
3 december Pandemonium
Allemaal wat harder, maar verschillend
Welke toko?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ICH WILL!!! Waar is die toko ergus ?
Club_rAW , heb daar zat sets van, maar ben der nooit geweestquote:
Geen idee precies. Openen met Running Latequote:
Amstelveen, P60quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Club_rAW , heb daar zat sets van, maar ben der nooit geweest
Tsjah, de eerste reden waarom ik toentertijd Hardstyle ben gaan luisteren is toch echt de (vaak) mooie melodie. In de tijd van "zo rauw mogelijk" vind ik die melodieuze platen juist fijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:03 schreef 16meter het volgende:
Give it up vind ik vet. De rest hoeft van mij echt niet.
Op Dance Valley zat ik echt met verontwaardiging te luisteren naar hun en vroeg me serieus af of dit nog wel mijn genre is... maar zo te lezen beetje hetzelfde idee op Frequence qua trackkeuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |