Ben er 22 januari nog geweest tijden Beter kom je niet vs. Day-mar.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die zag ik ook janiet slecht voor zo'n prijs. Maar die locatie (/stad) is wel heel erg kut volgens mij?
mstx reactiequote:
Hoewel het op Q-Base voor een poosje best vet was, zal ik daar niet snel uit mn eigen heen gaanquote:Op maandag 19 september 2011 23:33 schreef haakon het volgende:
Ik ga er 26 november weer heen:
https://partyflock.nl/par(...)s_il_vous_plait.html
Oja, wij hebben nog een half uurtje Roms meegemaakt!quote:Op maandag 19 september 2011 23:37 schreef StM het volgende:
[..]
Hoewel het op Q-Base voor een poosje best vet was, zal ik daar niet snel uit mn eigen heen gaan
RichCalibier reactiequote:
Het was alweer te lang geleden dat ik heb gezeurd dus het mocht weerquote:
Weet niet of het nog zo is, maar je kon via vakantieveilingen.nl en ticketveiling.nl hier spotgoedkoop kaartjes voor scoren, had er twee voor een tientje.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef StM het volgende:
https://partyflock.nl/party/204295:Inception.html
Je word blasé?quote:Op maandag 19 september 2011 22:43 schreef Krulliewullie het volgende:
Hello peoples! Heb ik iets gemist?
Frequence was wel ok voor 15 euro. Eerste Hardstyle artiest was erg verassend, voor de rest stukje Showtek, dbstf en Dutch Master meegemaakt maar jullie hebben niks gemist..Het kon erger, maar het kon vooral heeeel veeeeel beter!! Het was vooral zoveel mogelijk dezelfde dingen met hetzelfde populaire concept draaien. En dat was dan vooral digital-age-achtige dingen maar dan nog cheesy-er. Niks mis mee maar om nou gewoon niet meer af te wisselen??
Voor de rest wat fijne vage Electro/Techno meegepikt en Marcel Woods. Helaas is Marcel inmiddels ook al mee gaan doen met het remixen van hitjes; dan hoop je op het origineel, komt er weer zo'n kutclimax..
Gelukkig kwam Rank1 ook die alles heeft goedgemaaktEuphoria vond ik een stuk beter maar ik had er meer van verwacht; meer ouwe klappers, meer verassingen, meer edit en dat soort dingen. Ik bedoel het was wel mooi AVIO-avond! Maar het voelde alsof er gewoon opvallend veel AVIO artiesten waren geboekt op een 'standaard' feest. Volgende x maar weer niks verwachten dus
.
Die Re-Edit van Furybox danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers, er is weer een nieuwe Wake you from your boredom
Niicccceeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die afsluiter
The Outside Agency
Voor de liefhebbers, er is weer een nieuwe Wake you from your boredom
Niicccceeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die afsluiter![]()
Niks mis met de afsluiter, wordt echter wel overmatig als afsluiter gebruiktquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Niicccceeee!
Maar die afsluiter
08. Brainkicker & Bass Modulators – Ring That Shit
Precies.. en niet alleen als afsluiter. Heb hem inmiddels veel te vaak gehoord, en zo speciaal vond ik hem nou ook weer niet. Maar wel fijn dat ie als laatste is, klik ik gewoon wat eerder op het kruisjequote:Op dinsdag 20 september 2011 13:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Niks mis met de afsluiter, wordt echter wel overmatig als afsluiter gebruikt
Just as easy as....quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Maar wel fijn dat ie als laatste is, klik ik gewoon wat eerder op het kruisje![]()
Locatie is prima hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die zag ik ook janiet slecht voor zo'n prijs. Maar die locatie (/stad) is wel heel erg kut volgens mij? goedkoop, kutstad, 16+... voorspelt niet veel goeds.
Inderdaad heule dikke cdquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wil btw even melden dat ik de Q-base cd van thilo&evanti hele dikke shizzle vind...
Inderdaad, enige echt vette cd. Ik kon nauwelijks wat van die Thilo & Evanti cd maar wilde het wel gewoon eens proberen, dus aangezet en zeer positief bevallen! Luister hem nu regelmatig in de auto.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Inderdaad heule dikke cd![]()
Andere cd's doen me vrij weinig
Die vocals zijn in ieder geval van 'The Prophet - Turn It Up' (al zijn er meerdere nummers die die vocals gebruikenquote:
Zit net de liveset te luisteren en is inderdaad dikke plaat die Fearquote:
Hij is wel enorm lelijk in de opbouw naar de climax, dat haperen klinkt niet logisch. De rest klinkt wel typisch R3bels, goed dus.quote:
Ik weet t ook niet... Maar komende tijd staan er nauwelijk Hardstyle feestjes in de planning dus als het zo is dan moet het zo wel goed komenquote:
Dat heb ik inmiddels met put it on. Geen slechte plaat ofzo maar inmiddels op de qontinent/decibel/Q-base die track al meerdere keren gehoord en tegenwoordig komt ie ook nog eens in elke liveset voorbijquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Niicccceeee!
Maar die afsluiter
Ik heb toevallig vanmiddag Eye-D & Hidden - Peer To Peer Pressure binnengekregen, ben ik nu stoer?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef T-Force het volgende:
Mensen die de Hardstyle van nu wat beu beginnen te worden moeten hun muzieksmaak verbreden door naar andere muziekstijlen te luisteren
Zaterdag Club r_AWquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef T-Force het volgende:
Mensen die de Hardstyle van nu wat beu beginnen te worden moeten hun muzieksmaak verbreden door naar andere muziekstijlen te luisteren en ook die feesten te gaan bezoekenWerkt bij mij echt uitermate goed!
Ik vond zelfs de set van D-Block & S-Te-Fan op Frequence geniaal
Ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vanmiddag Eye-D & Hidden - Peer To Peer Pressure binnengekregen, ben ik nu stoer?
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:22 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Die Re-Edit van Furybox dan(L)
inderdaad, doe mij maar HERE COMES THE PAINNNNNNNNNNNN RENG DENG DENGquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:30 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels met put it on. Geen slechte plaat ofzo maar inmiddels op de qontinent/decibel/Q-base die track al meerdere keren gehoord en tegenwoordig komt ie ook nog eens in elke liveset voorbij
Luister zelf al een paar jaar thuis alleen maar pop/rock en laatste tijd is daar ook electro bijgekomen, hierdoor blijven de feestjes ook leukerquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef T-Force het volgende:
Mensen die de Hardstyle van nu wat beu beginnen te worden moeten hun muzieksmaak verbreden door naar andere muziekstijlen te luisteren en ook die feesten te gaan bezoekenWerkt bij mij echt uitermate goed!
Kings of the underground!!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
inderdaad, doe mij maar HERE COMES THE PAINNNNNNNNNNNN RENG DENG DENG
tracklist?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef T-Force het volgende:
Oeh ook maar ff binnen halen danquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wil btw even melden dat ik de Q-base cd van thilo&evanti hele dikke shizzle vind...
haal straks ook die dnb cd daarvan nog maar even binnen...
Hehe doe ik al heul lang!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef T-Force het volgende:
ICH WILL!!! Waar is die toko ergus ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Zaterdag Club r_AW
8 oktober Cloud9
5 november QORE 3.0
26 november Frenchcore s'il vous plaît!
3 december Pandemonium
Allemaal wat harder, maar verschillend
Welke toko?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ICH WILL!!! Waar is die toko ergus ?
Club_rAW , heb daar zat sets van, maar ben der nooit geweestquote:
Geen idee precies. Openen met Running Latequote:
Amstelveen, P60quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Club_rAW , heb daar zat sets van, maar ben der nooit geweest
Tsjah, de eerste reden waarom ik toentertijd Hardstyle ben gaan luisteren is toch echt de (vaak) mooie melodie. In de tijd van "zo rauw mogelijk" vind ik die melodieuze platen juist fijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:03 schreef 16meter het volgende:
Give it up vind ik vet. De rest hoeft van mij echt niet.
Op Dance Valley zat ik echt met verontwaardiging te luisteren naar hun en vroeg me serieus af of dit nog wel mijn genre is... maar zo te lezen beetje hetzelfde idee op Frequence qua trackkeuze.
Wil ik ook heenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Tsjah, de eerste reden waarom ik toentertijd Hardstyle ben gaan luisteren is toch echt de (vaak) mooie melodie. In de tijd van "zo rauw mogelijk" vind ik die melodieuze platen juist fijn![]()
22 Oktober: Djaxx It Up XL (Schranz/Hardtechno met Miss Djaxx, Pet Duo & Frank Kvitta![]()
Tot zaterdag danquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Da's om de hoek bij mij!nog nooit geweest
Te ver weg?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:16 schreef Sc0tTy het volgende:
BAHVeelste ver weg....
Robuust moet je echt gaan, veeul lekkere industrial enzo daar
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:03 schreef T-Force het volgende:
De rest viel tegen, dus toen ben ik naar Showtek gegaan, die meteen met de boodschap kwamen dat ze de wereld aan het domineren waren, flikker maar op dus.
Rotterdam, maar ik heb na Q-Base nouwelijks geld, ik wou vorrige vrijdag nog naar Len Faki gaan maar dit ook niet gedaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Te ver weg?
Waar kom je vandaag dan?
Ik moet ook uit Twente komen!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef 16meter het volgende:
Ik moest lachen.
Leuk verslagje verder, totaal andere beleving dan je partner.
jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef 16meter het volgende:
Heel vet nummer, inderdaad. Jammergenoeg nooit opgepikt door andere dj's..
neequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef haakon het volgende:
Moeten die onbekende platen ook tussen 2004-2008 zijn uitgebracht?
Jaloersquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:03 schreef T-Force het volgende:
Een beetje die DefQon promo-cd van een paar jaar terug, maar dan beterLow Frequenced Bass, wat gaat die HARD live
![]()
![]()
![]()
![]()
2 nummers: 1x 2004-2008, 1x onbekendquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow wacht, mag het nou een willekeurig nummer zijn....
SPOILER: lijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zet ze voortaan ff meteen hierin om het makkelijk te houden
worden al 2 lekkere mixjes
voor degenen die gaan mixen, als je iets niet hebt, ctrl+f hier even en als het ertussen staat mag je me pm'en.
[ Bericht 1% gewijzigd door Deeltjesversneller op 20-09-2011 22:51:12 ]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:31 schreef haakon het volgende:
2004-2008
D-Block vs. Tha Bazz Pimpz - Rock Diz Joint
Onbekend:
AVIO - Triangle of Life
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:30 schreef Koepert het volgende:
K kan wel definitieve keuze maken, maar ligt ook aan de maker van de mix of die platen te krijgen zijn, dus geef ik ze de keuze![]()
2004-2008: Nitro Man - Techno Prime of Headhunterz - The Sacrifice
Daar heb je maar 1 middel voor dat (bijna) altijd helpt!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Als ik één plaat van de laatste jaren overrated en kudt vind is die het wel![]()
Dat pianostukje![]()
Dat kerkgejengel na dat pianostukje![]()
Die trage opbouw na dat kerkgejengel![]()
Die trage climax na die trage opbouw
ID&T gaat livesets verkopen dus moet alles weg van lsdb.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
LSDB
Wat is er nou gebeurd met LSDB wat ik heel snel tussendoor las? Wie heeft er geklaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |