Wat is dit nou weer.quote:
Ja, apart, heel apart. Vreemd. Merkwaardig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze is best geniaaaaaaaal omgDat ik dit album altijd verafschuwde zeg...
WAT? Wat? WaT? wAt?m !!!!!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, apart, heel apart. Vreemd. Merkwaardig.
Dat jij iets van The Beatles verafschuwde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT? Wat? WaT? wAt?m !!!!!!!!!!!!1
Raar he.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat jij iets van The Beatles verafschuwde.
omggquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Raar he.![]()
Maar ja, in de vierde klas van de havo luisterde ik ook nooit naar ze en toen lachte ik een klasgenoot altijd uit omdat hij ernaar luisterde. En zie mij nu dan.
KBquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Raar he.![]()
Maar ja, in de vierde klas van de havo luisterde ik ook nooit naar ze en toen lachte ik een klasgenoot altijd uit omdat hij ernaar luisterde. En zie mij nu dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
KBKENNIETLUISTEREN NU WANT BEN BEZIIIIG MET ANDEREEEE LIEDEREN TE LUISTEREN DEZE HEEFT LAATSTE PRIORIRITEITIT. STOMME LURKSTER BEN JE OOK EN ALS JE VANAVOND GAAT SLAPEN EN JE WORDT WAKKER MORGEN ZIJN AL JE BEATLES DINGEN KAPOT, KAPOT, KA-POT. HELEMAAL KAPOTTTTTTTTTTT BAMMM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb jij gesnovenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KENNIETLUISTEREN NU WANT BEN BEZIIIIG MET ANDEREEEE LIEDEREN TE LUISTEREN DEZE HEEFT LAATSTE PRIORIRITEITIT. STOMME LURKSTER BEN JE OOK EN ALS JE VANAVOND GAAT SLAPEN EN JE WORDT WAKKER MORGEN ZIJN AL JE BEATLES DINGEN KAPOT, KAPOT, KA-POT. HELEMAAL KAPOTTTTTTTTTTT BAMMM.
We mogen niet langskomen bij jou. Dus zoeken we elkaar op.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:41 schreef Etsu het volgende:
dastan en kb die op MIJN verjaardag gaan meeten
het is MIJN verjaardag dus alle aandacht is voor MIJ niet voor iemand anders DUS GA MAAR ANDERE DATUM PLANNEN KKBEZEMS
het mag welll maar ik heb schoolquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We mogen niet langskomen bij jou. Dus zoeken we elkaar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |