Laatst Gordon tegen het lijf gelopen in het ziekenhuis, ik liep langs dus zag hem niet aankomen, en keek m hem kennelijk nogal verbaasd aan
''haha jij denkt, die heb ik vaker gezien'' zei die... Kreeg geen arrogante indruk van hem oid, gewoon een vriendelijke kerel...
Aan de andere kant waren er laatst opnames voor een of andere film bij mn moeder op het werk in een bejaardentehuis... Ze hebben daar last van de standaardproblemen in de zorg : Veel werkdruk, weinig personeel etc..
Maar die graftakken wendy van dijk, thijs romer, hebben me er toch een klerebende van gemaakt daar. Naast de pot gepist, overal wc papier op de grond. Die Romer heeft de halve dag op een leegstaande kamer lopen pitten omdat ie niet lekker was..
Tegen personeel zeggen '' kun je even dit en dat voor me halen'' terwijl ze het stervensdruk hebben met patienten ( deden ze ook niet overigens ).
Madame Wendy van dijk die haar haar toch nog even anders geverfd wou hebben, waarvoor de hele kapsalon overhoop gehaald moest worden...
Graftakken, ik zeg boycotten die pauperfilm Edit : Is voor een of andere serie, moordvrouw
[ Bericht 26% gewijzigd door Mister_Bojangles op 28-11-2011 09:03:37 ]