abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102301444
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Ik weet het! Ik weet het! F.B.!
Nee, Sandra Reemer.

Ik vind het écht niet normaal wat er hier over mij geschreven wordt! Ik zou het dan ook op prijs stellen als het z.s.m. wordt verwijderd :(
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:09:14 #52
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102301453
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben een BN'er en nee.... ik zeg niet wie ik ben :)
Dus past de TT goed bij je :{ :r Johnny de mol
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:25:18 #53
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_102301997
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb het bed eens gedeeld met Yvonne, ze was heel zacht en lief echt totaal anders dan je zou verwachten :)
Inderdaad, dat verwacht je niet van zo'n superfeministe. :)

quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, Sandra Reemer.

Ik vind het écht niet normaal wat er hier over mij geschreven wordt! Ik zou het dan ook op prijs stellen als het z.s.m. wordt verwijderd :(
Wat een jokkebrok ben jij zeg, ik geloof je niet, want dan zou je alláng gepost hebben: "Zeg, weet je wel wie ik ben?!"
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_104909590
Ik ken iemand die als receptioniste in een hotel werkt en volgens haar was k3(geen Josje maar die andere nog) arrogant. Ook de man van Linda de Mol(bandlid van Marco Borsato) was onuitstaanbaar. Jort Kelder, Marco Borsato en Hans Klok waren liev:-)
pi_104911879
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 11:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nou, ik wel, maar ik zeg lekker niet van wie. :9
Weet je zeker dat je niet op iemands duim hebt lopen sabbelen?
pi_104912007
Laatst Gordon tegen het lijf gelopen in het ziekenhuis, ik liep langs dus zag hem niet aankomen, en keek m hem kennelijk nogal verbaasd aan :')

''haha jij denkt, die heb ik vaker gezien'' zei die... Kreeg geen arrogante indruk van hem oid, gewoon een vriendelijke kerel...

Aan de andere kant waren er laatst opnames voor een of andere film bij mn moeder op het werk in een bejaardentehuis... Ze hebben daar last van de standaardproblemen in de zorg : Veel werkdruk, weinig personeel etc..

Maar die graftakken wendy van dijk, thijs romer, hebben me er toch een klerebende van gemaakt daar. Naast de pot gepist, overal wc papier op de grond. Die Romer heeft de halve dag op een leegstaande kamer lopen pitten omdat ie niet lekker was..
Tegen personeel zeggen '' kun je even dit en dat voor me halen'' terwijl ze het stervensdruk hebben met patienten ( deden ze ook niet overigens ).

Madame Wendy van dijk die haar haar toch nog even anders geverfd wou hebben, waarvoor de hele kapsalon overhoop gehaald moest worden...

Graftakken, ik zeg boycotten die pauperfilm Edit : Is voor een of andere serie, moordvrouw :') :') :')

[ Bericht 26% gewijzigd door Mister_Bojangles op 28-11-2011 09:03:37 ]
pi_104913112
Ik en een maat waren in mei in barcelona, 2 weken voor de CL finale, en gingen naar camp nou. We wilden even in het stadion kijken, maar eerst daarvoor een beetje rondgelopen, en over een of andere parkeerplaats waar allemaal media - bussen stonden, vlak naast het stadion, waar het wel rustig was. (was geen wedstrijd ofzo ), en toen liep daar zomaar in het wild Leo Messi in trainingskleren ( :D )

Wij dus even gevraagd voor een foto'tje, en hij begon tegen mij over mn lengte, wat hij wel mooi vond ( ben 2 m lang). Echt een vriendelijke gast, super klein, verlegen lijkt het wel, maar volgens mij heel erg down to earth. Spreekt alleen geen woord engels. :P

Edit : Oh geen BN' er :@

[ Bericht 6% gewijzigd door JiggyJ op 28-11-2011 09:58:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')