Ik vind het oude liedje zo zeikerig.quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou en? Het "oude" liedje is gaaf
Ik hoop nog steeds dat er binnenkort een bericht komt dat Christophe besloten heeft weer voor vast terug te kerenquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Gigi Ravelli haar nieuwe coupeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat haar meer dan prima
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Blond staat haar beter.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bron: goedetijden.weblog.nl
Dat is mooi!
Ik ook. 't Is net Daphne Bunskoek zoquote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind haar veel mooier met blond haar.
Die nieuwe coupe zal ook wel te maken hebben met dat Lorena een andere richting ingaat qua persoonlijkheid (Doen ze wel vaker als een dierbare overlijdt) We zullen het hopelijk wel zienquote:Op maandag 19 september 2011 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Blond staat haar beter.
Lana is zo schattig.
Alleen als ze een keer iets anders met het personage doen dan vete hier, vete daar.quote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat er binnenkort een bericht komt dat Christophe besloten heeft weer voor vast terug te keren
Och, van mij mag hij gerust nog meer vetes uitvechten hoorquote:Op maandag 19 september 2011 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen als ze een keer iets anders met het personage doen dan vete hier, vete daar.
Nu alweer. Na 6 jaar is het nieuwe daar wel vanaf.
Eens, dat soort dingen maken de soap juist spannend voor mijquote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, van mij mag hij gerust nog meer vetes uitvechten hoorZolang het er maar voor zorgt dat Maxime de serie verlaat
Ik heb 100x liever dat Nick de serie weer verlaat.quote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, van mij mag hij gerust nog meer vetes uitvechten hoorZolang het er maar voor zorgt dat Maxime de serie verlaat
quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Gigi Ravelli haar nieuwe coupeWauw das echt een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Uhm... nu heb je het wel over Nick, maar Maxime doet eigenlijk ook maar één ding: stoken tussen anderenquote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb 100x liever dat Nick de serie weer verlaat.
Personages die maar één ding doen.
Alleen niet als personages dat jarenlang doen en voor de rest bijna niks anders doen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm... nu heb je het wel over Nick, maar Maxime doet eigenlijk ook maar één ding: stoken tussen anderen![]()
![]()
En daarnaast zijn vetes vele malen interessanter dan wie er nu weer een crush heeft op een ander
Voor zolang als het duurt...quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen niet als personages dat jarenlang doen en voor de rest bijna niks anders doen.
Maxime is nu wél anders dan eerst.
Aardiger en zo.
Dat hele Ludwin-geneuzel mag oprotten uit de serie, ze varen nu alleen mee op de "we hebben een homostel in onze serie"-hypequote:En Edwin mag ook wel meteen oprotten.
Ik vind overigens niet dat Nick maar 1 ding doet nu en hij heeft meer aanknopingspunten en banden met personages: Charlie, Sjors, Nina en Ludo. Bovendien behalve wraak nemen heeft ie ook in het verleden een belangrijke rol gespeeld in het zakenleven en het familiegevoel bij de familie Sanders (in positieve en negatieve zin inderdaad).quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen niet als personages dat jarenlang doen en voor de rest bijna niks anders doen.
Maxime is nu wél anders dan eerst.
Aardiger en zo.
En Edwin mag ook wel meteen oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |