Zegt niets, vorig jaar werd op 7 december (de eerste releasedatum) opeens bekend dat de box op 17 december uitkwam.quote:Op zondag 18 september 2011 15:36 schreef Frey het volgende:
Nog maar 2 dagen en geen wijziging. Zou het dan toch?
Eens kijken of morgen het nieuwe krantje van Saturn al online staat.quote:Op zondag 18 september 2011 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zegt niets, vorig jaar werd op 7 december (de eerste releasedatum) opeens bekend dat de box op 17 december uitkwam.
Het is dan ook absoluut niet te hopen dat op 20 september er opeens staat dat-ie op de 30ste uitkomt
Dat kunnen ze inderdaad beter niet weer flikken... Ik ga er van uit dat ze eventuele vertragingen deze keer in de releasedatum hebben meegerekend... Althans, dat is hen te raden...quote:Op zondag 18 september 2011 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zegt niets, vorig jaar werd op 7 december (de eerste releasedatum) opeens bekend dat de box op 17 december uitkwam.
Het is dan ook absoluut niet te hopen dat op 20 september er opeens staat dat-ie op de 30ste uitkomt
Anders staat Hogendoorn ineens in het kantoor van JustBridge: "Je spel is uit! Je hebt me schromelijk onderschat.... Dat is verdomd stom van je!"quote:Op zondag 18 september 2011 15:40 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat kunnen ze inderdaad beter niet weer flikken... Ik ga er van uit dat ze eventuele vertragingen deze keer in de releasedatum hebben meegerekend... Althans, dat is hen te raden...
Haha, dat zou beter zijn dan dat ik daar nou binnen zou lopen. Waarschijnlijk zouden de mensen van Bridge dan reageren met een: "je komt bijzonder ongelegen, jongeman, een andere keer graag!"quote:Op zondag 18 september 2011 15:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Anders staat Hogendoorn ineens in het kantoor van JustBridge: "Je spel is uit! Je hebt me schromelijk onderschat.... Dat is verdomd stom van je!"
quote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Haha, dat zou beter zijn dan dat ik daar nou binnen zou lopen. Waarschijnlijk zouden de mensen van Bridge dan reageren met een: "je komt bijzonder ongelegen, jongeman, een andere keer graag!"
Dan reageer jij gewoon: "Nee nu!"quote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Haha, dat zou beter zijn dan dat ik daar nou binnen zou lopen. Waarschijnlijk zouden de mensen van Bridge dan reageren met een: "je komt bijzonder ongelegen, jongeman, een andere keer graag!"
En dan maar hopen dat ik niet ineens met een pistool in mijn handen sta, terwijl Martine Hafkamp komt binnengelopen...quote:
Hoe kom je daar weer bij uit?quote:Op zondag 18 september 2011 16:34 schreef PeterKelder het volgende:
De Duitse Frits krijgt een ongelukje...
Simpel: "GZSZ" intikken op YT en vervolgens de keuze instellen op deze weekquote:
Wat dat betreft is RTL hier heel coulant.quote:Op zondag 18 september 2011 16:45 schreef PeterKelder het volgende:
Jammer genoeg is RTL Deutschland heel erg streng mbt GZSZ-filmpjes op YT en weet ze dan ook altijd snel te verwijderen
Inderdaadquote:Op zondag 18 september 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat dat betreft is RTL hier heel coulant.
Ik kan het wel begrijpen als ze afleveringen of scènes laten verwijderen, maar de leader gaat wel heel erg ver.quote:Op zondag 18 september 2011 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
InderdaadSnap RTL Deutschland dan ook totaal niet: het is toch juist léúk voor de fans om te zien hoe de serie vroeger was?
Ze zijn zelfs zó streng dat een leader binnen de kortste keren verwijderd is. Ook laten ze soms hele kanalen verwijderen![]()
![]()
Ik begrijp dat allemaal wel vanuit commercieel oogpunt, maar er wordt iets anders over het hoofd gezien. Als ik fragmenten uit GTST zie op internet krijg ik altijd weer zin om het te kijken (DVD of op tv) en dan ben je er toch mee bezig. Dat is juist goed voor het product. Maar ja, dat zien televisiemakers niet gauw.quote:Op zondag 18 september 2011 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
InderdaadSnap RTL Deutschland dan ook totaal niet: het is toch juist léúk voor de fans om te zien hoe de serie vroeger was?
Ze zijn zelfs zó streng dat een leader binnen de kortste keren verwijderd is. Ook laten ze soms hele kanalen verwijderen![]()
![]()
Nou ja, het klinkt misschien wel vreemd, maar ik vindt het des te vreemder dat ze dat doen. Al is het maar een promootje van een seconde of tien, het wordt binnen no time van YT gehaaldquote:Op zondag 18 september 2011 16:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen als ze afleveringen of scènes laten verwijderen, maar de leader gaat wel heel erg ver.
Ik dacht eerst dat ik de reden voor verwijdering van de filmpjes had achterhaalt: de serie kwam op dvd uit. Echter hebben ze alleen de eerste 150 afleveringen uitgebracht en dat was het. In plaats van dat ze dáár dan mee doorgaan...quote:Op zondag 18 september 2011 17:00 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik begrijp dat allemaal wel vanuit commercieel oogpunt, maar er wordt iets anders over het hoofd gezien. Als ik fragmenten uit GTST zie op internet krijg ik altijd weer zin om het te kijken (DVD of op tv) en dan ben je er toch mee bezig. Dat is juist goed voor het product. Maar ja, dat zien televisiemakers niet gauw.
quote:Op zondag 18 september 2011 17:06 schreef Frey het volgende:
Eens kijken wanneer ze met de 2 seizoenen in 1 box komen als re-re-re-release.
Ach, ik heb nog plek zat voor boxen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zag trouwens gisteren de nieuwe boxuitvoeringen van seizoen 1 en 2 bij de V&D, ze zijn wel een stukje dikker dan box 3
Oké, maar ik vind het irritant dat er bij iedere release weer een ander soort box is. Zodoende past het nooit echt bij elkaarquote:Op zondag 18 september 2011 17:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog plek zat voor boxen.
Vind het altijd mooi als er oude (tekenfilm)series op box uitkomen. Beter dan al die losse dingen die vaak niet eens compleet zijn.
Daarom moeten ze nu juist steeds iets anders doen, dan is het wel leuk.quote:Op zondag 18 september 2011 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, maar ik vind het irritant dat er bij iedere release weer een ander soort box is. Zodoende past het nooit echt bij elkaar
Dat is waar, het gaat om de inhoud. Maar ik hou er wel van om één geheel qua boxen in de kast te hebben staan. Nu heb ik een schoendoos, twee schatkistboxen, een "normale" box en vanaf deze week weer een (lichtelijk) ander soort box.quote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom moeten ze nu juist steeds iets anders doen, dan is het wel leuk.
Ach, als alles er maar in zit.
Seizoen 5 komt in een krat.quote:Op zondag 18 september 2011 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is waar, het gaat om de inhoud. Maar ik hou er wel van om één geheel qua boxen in de kast te hebben staan. Nu heb ik een schoendoos, twee schatkistboxen, een "normale" box en vanaf deze week weer een (lichtelijk) ander soort box.
En om nou iedere keer de re-releases te aanschaffen...
Dat zie ik al voor me.quote:Op zondag 18 september 2011 17:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En seizoen 6 in een box met 2 normale hoesjes met de 20 dvd's daarin gepropt
En vervolgens komen ze er bij de release van seizoen 7 achter dat een schoenendoos "veel efficiënter is"quote:
Ze hadden ook met van die prut DVD-tjes kunnen komen. Elke maand een DVD met 3 afleveringen. En dan na 10 DVD's stoppen. Zo ging het eerst bij veel series.quote:Op zondag 18 september 2011 17:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En vervolgens komen ze er bij de release van seizoen 7 achter dat een schoenendoos "veel efficiënter is"
Dat vond ik echt zó irritantquote:Op zondag 18 september 2011 17:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze hadden ook met van die prut DVD-tjes kunnen komen. Elke maand een DVD met 3 afleveringen. En dan na 10 DVD's stoppen. Zo ging het eerst bij veel series.
Oefquote:Op zondag 18 september 2011 17:35 schreef PeterKelder het volgende:
Stel je voor dat ze de complete serie As The World Turns zouden uitbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |