En gratis geld kan ontvangen van de staat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:27 schreef KaleOssan het volgende:
1 van de 100-en redenen waarom ik niet werk.
Zoals de banken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:48 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
En gratis geld kan ontvangen van de staat?
Dus jij woont in Amerika?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:27 schreef KaleOssan het volgende:
Geld dat niet bestaat? Ik ga me niet te pletter werken in slavery voor een niet werkend systeem. Wanneer 97% van het geld geen eens echt bestaat. + wanneer we volledige wealth hebben en alle achtergehouden technologie is het al bijna niet nodig voor niemand meer om te werken. Maarja dat vinden bepaalde mensen niet zo leuk!quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:48 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
En gratis geld kan ontvangen van de staat?
Edit: ik zie net dat ik aan het posten ben in bnw, m.a.w. laat maar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:06 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Geld dat niet bestaat? Ik ga me niet te pletter werken in slavery voor een niet werkend systeem. Wanneer 97% van het geld geen eens echt bestaat. + wanneer we volledige wealth hebben en alle achtergehouden technologie is het al bijna niet nodig voor niemand meer om te werken. Maarja dat vinden bepaalde mensen niet zo leuk!
En dit is een wereldwijd effect antaris. Wij zouden niet hoeven te bezuinigen enz. dat is jareeeen lang gecreeerd.
Ja, tuurlijk, dat kun je ook als reden voorwenden om je eigen incapability niet onder ogen te hoeven zien.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:27 schreef KaleOssan het volgende:
Verkoop een blokje goud voor geldquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:41 schreef b4kl4p het volgende:
Zo ik zit hier nu met een stapeltje goud blokjes, geen bankrekening meer. En nu? Stelen voor eten?
Nee toch. Koper of metaal ofzo is nu heel erg gewild toch... of was het ijzer...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:48 schreef Masyl het volgende:
[..]
Verkoop een blokje goud voor geld
Ben benieuwd van wat voor uitkering je geniet. Of op wiens zak je teert.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:27 schreef KaleOssan het volgende:
hehe gaan we zo redenerenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ben benieuwd van wat voor uitkering je geniet. Of op wiens zak je teert.
Tja, hij werkt niet, dus moet ergens de middelen vandaan halen om te leven.quote:
En dus?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, hij werkt niet, dus moet ergens de middelen vandaan halen om te leven.
Nee, maar als hij klaagt over ons systeem, maar er wel van profiteert, dan is het gewoon een vreselijke slappe zak die een schop onder zijn ter moet krijgen.quote:
Ik heb ook een tijdje niet gewerkt. Nix mis mee. Mensen hebben altijd meteen hun oordeel klaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, maar als hij klaagt over ons systeem, maar er wel van profiteert, dan is het gewoon een vreselijke slappe zak die een schop onder zijn ter moet krijgen.
Of kogels door zijn knieschijven. Dan heeft ie een reden om een lamme kloot te zijn. Maar dat zal ik maar niet te hard zeggen.
Ik bedoel dat als je niet werkt omdat je geen deel van het systeem uit wel maken, dat je dan ook niet moet willen profiteren van het werk dat anderen doen. Omdat dat vreselijk hypocriet is...quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:13 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje niet gewerkt. Nix mis mee. Mensen hebben altijd meteen hun oordeel klaar.
Alsof we elkaar idd op een manier opjagen om te 'werken' ook al word je er doodongelukkig van.
En ik werk ook niet full-time.
Ik kan er wel begrip voor opbrengen. Dit systeem is niet echt motiverend, maar eerder dwingend.
Overigens profiteren alleen de eliten van dit systeem.
Een uitkering is meestal het minimum (afhangende van de uitkering), zo geweldig veel zal ie niet overhouden. Dus ik zie zijn profijt niet. Of bedoel dat wij ervoor mogen dokken... net zoals wij voor de oorlog mogen dokken en achterlijk hoge boetes betalen bij de meest simpele verkeersovertredingen, en maar genoegen moeten nemen dat er op het onderwijs gekort wordt.
En dan maar op elkaar afgeven...
Ik vind dat bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je niet werkt omdat je geen deel van het systeem uit wel maken, dat je dan ook niet moet willen profiteren van het werk dat anderen doen. Omdat dat vreselijk hypocriet is...
Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
???????quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |