Hij zet zn velgen in de wax op dag 1.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:56 schreef Jimmie het volgende:
Waarom in de wax zetten? Verspilde tijd imo, die zal je volgende ochtend er weer af moeten kleien voordat je gaat polijsten.
Inderdaad, binnenkort hem even laten polijsten en helemaal behandelen door iemand met een DAP, en dan weer lekker met dakraam open rijden hopelijk...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:41 schreef Saninl het volgende:
Ik ga vandaag maar weer eens wassen
Ik hoop dat ik kan zeggen dat dit mijn "na-winterse poetsbeurt" is en dat de winter nu klaar is, op naar de warmte(sowieso al 2 maand niet meer gewassen).
Lekker in het zonnetje schoonmaken die handel
Ik neem gewoon altijd de tuinslang.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind die HD reiniger op de laagste stand wel errug handig om de auto mee af te spoelen.
Je hoeft niet voor elk paneel de pad schoon spoelen wanneer je hetzelfde product gebruik. Wanneer je een ander product wilt gaan gebruiken op ditzelfde pad, moet je die natuurlijk wél uitspoelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:09 schreef Catch_me het volgende:
Nog een vraag voordat ik morgen met de dap900 aan de slag ga. Er staat niks over in het boekje, maar moet je die pads na elk paneel een keer in een emmer water omspoelen of is dat niet nodig? En kunnen die pads na afloop gewoon in de wasmachine met de rest van de doeken?
Je kan bij de gamma volgens mij voor een paar euro zo'n stoomcleaner huren.. Die schijnen heel goed te werken!quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:42 schreef JohnB52 het volgende:
Ff een vraagje aan de kenners hier: hemelbekleding van mijn saab is vies (is in gerookt) en vroeg me af hoe ik dat weer schoon ga krijgen, heb al interior shampoo van Autoglymn gebruikt ok n klein stukje, werkt wel n beetje, maar moet beter kunnen denk ik?
Alleen uitkijken met je hemel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je kan bij de gamma volgens mij voor een paar euro zo'n stoomcleaner huren.. Die schijnen heel goed te werken!
Foto's?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:02 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag weer de hele auto onderworpen aan een detailingbeurt
Correct. Voorliefde voor mooie autos hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:29 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Een vd weinigen die zn leasebak zo mooi houdt!
Dank jequote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Die volvo ziet er erg mooi uit. En dan doel ik niet alleen op de poetsbeurt die die heeft gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |