oyl antwoord sneller dan de vraag is gesteldquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:42 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zag alleen maar een antwoord, niet eens een vraag.
dit is het meest complete antwoord. Denk ook aan Jools Hollandquote:
ik neem ook al een voorschot op een paar punten met:quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:43 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
oyl antwoord sneller dan de vraag is gesteld
Neneh is de vierde. Volgens wiki zingt peaches Geldof niet. Alleen in bad wsch.quote:
quote:Strawberry Alarm Clock
Moby Grape
Blood Oranges
The Gourds
Black Stone Cherry
Fiona Apple
The Apples in Stereo
Blind Melon
The Lemonheads
Orange and Lemons
Smashing Orange
The Smashing Pumpkins
Tangerine Dream
Stand deel #2412:quote:
quote:Eenis bij bosbouw en natuurbeheer een benaming voor een jaar waarin bomen en planten veel meer vrucht dragen dan normaal. Een
komt voor bijvoorbeeld beuken, eiken en kastanjes gemiddeld eens in de 9 jaar voor.
Dit verschijnsel wordt door bosbeheerders vaak aangegrepen om verjonging van het bos te realiseren. Het heeft ook vaak gevolgen voor de wildstand. Aangezien er een overvloed aan voedsel is, zal de populatie van bijvoorbeeld wilde zwijnen stijgen.
wordt meestal gevolgd door een nieuwe vraagquote:dit gaat m niet worden vrees ik
Maar het is nog maar tien minuten gelee dat ik deze vraag stelde, en dat is pril, dus als ik zo vermetel zou zijn een nieuwe kwestie te berde te brengen, verwacht ik dat allerlei kwezels uit holen en gleuven tevoorschijn kruipen en mij nadrukkelijk wijzen op het korte tijdsdverschil. Om dit te voorkomen, oefen ik geduld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:55 schreef Baszh het volgende:
[..]
wordt meestal gevolgd door een nieuwe vraag
in de buurt. Lees de vraag nog eens goedquote:
oui, c'est caquote:
hoeveel?quote:
dat is niet juist, baszhquote:
kijk, now we're talkingquote:
dat verklaart dat.quote:It is often known in English as the Arabian Nights, from the first English language edition
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |