quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:16 schreef banaantjeEE het volgende:
De naam van het liedje staat gewoon in de tekst
Waddequote:
Ah okéquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:19 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik stom was, niet gij, he?
quote:
quote:
quote:
Onder andere jaquote:
Stand deel #2412:quote:Een aalmoezenier is in oorsprong (en meestal nog) een kerkelijke functie, gericht op de geestelijke en materiële zorg voor gasten, zieken en behoeftigen. Aalmoezeniers vindt men ook in het leger. Meestal vormen de strijdkrachten voor de kerk een afzonderlijk ordinariaat met een eigen geestelijkheid. Ze hebben ook een rang in het leger (bv. kolonel of majoor) en kunnen volgens het verdrag van Genève van 1906 niet als krijgsgevangenen worden behandeld. Ook op andere plaatsen waar doorgaans veel mensen verblijven, zoals luchthavens, hospitalen en gevangenissen, stelt de kerk aalmoezeniers aan voor de godsdienstige en geestelijke begeleiding van de aanwezige reizigers, patiënten en gevangenen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef Baszh het volgende:
Ik dacht even, damn wat een lange lijst dit topic
Rangschik dit rijtje naar percentage dat uit water bestaat, van hoog naar laag. Dus het lichaamsdeel dat het meeste water bevat, bovenaanquote:Botten
Spieren
Tanden
Lever
Hart en longen
Huid
Hersenen
alleen lever staat op de goede plaatsquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:45 schreef Baszh het volgende:
Huid
Hersenen
Hart / Longen
Lever
spieren
Tanden
Botten
hier ook maar één juistquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Hersenen
Huid
Hart en Longen
Spieren
Lever
Tanden
Botten
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:48 schreef Baszh het volgende:
schrap dat kan onmogelijk juist zijn
Hersenen
Hart / Longen
spieren