Tis een kwestie van geduld dat de Maas heel Limburg vult.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:30 schreef Cee het volgende:
Rowwen Heze!Daar ga ik eind deze maand weer naartoe.
ik heb helemaal geen motivatie ingevuldquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:45 schreef Cee het volgende:
Ik mag hopen dat ze mijn lijstje met gezever niet te pakken krijgen.
Heb je aangevinkt dat ze je mogen bellen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:45 schreef Cee het volgende:
Waarom vul je hem dan in?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:45 schreef Cee het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je aangevinkt dat ze je mogen bellen?
Ik was eergisteren al op de radio dus van mij hoeft het ook even niet
Omdat ik het toch stiekum wel leuk vind maar op de manier waarop Timur en Rámon het vervolgens oplezen zou ik me toch een beetje generen.quote:
Doet ie al, radio maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet ie iets mee doen, met die stem.
Als je zo precies strak uit wilt komen moet je ook wel hè... anders gaat het ongeacht de DJ een paar keer mis.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:07 schreef 3rdRock het volgende:
ah, daar is Bart "voicetrack" Arends weer!
nja, dat is op zich wel waar.....maar ik heb liever dat het dan een keer misgaatquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je zo precies strak uit wilt komen moet je ook wel hè... anders gaat het ongeacht de DJ een paar keer mis.
fout! Cappella!quote:
Klootzakken zijn het!quote:
Gelukkig kun je nu lekker swingen op Kingston Townquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:32 schreef Swomp het volgende:
Oh noes, ma kwam binnen dus ik zet de muziek wat zachter...
Zet ik hem nu weer open zie ik dat er een stampnummer voorbij is gekomen
Echt te vaak gehoord, was een groot fanquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:50 schreef alors het volgende:
Hihi ben ik de enige die dit mooi vindt?
Die over condoomgebruik is anders ook een snelgroeiend gezwel...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:57 schreef alors het volgende:
Ei love you, jahoor een der grootste tumoren van de radioreclames is weer terug
Dit. Die van de NS is dan wel weer grappigquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Die over condoomgebruik is anders ook een snelgroeiend gezwel...
jouw UIquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:14 schreef Lienzz het volgende:
GnR hebben toch veel geweldige platen gemaakt
Wat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Spice girls hadden eigenlijk niet zoveel hits..
juwelquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Spice girls hadden eigenlijk niet zoveel hits..
Zo bedoelde ik het, want ze hebben niet heel lang bestaan (actief dan). In die tijd hebben ze veel hits gehad, maar het succes was snel overquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat?
Totaal misschien niet als een hele grote band, maar in het tijdsbestek hadden ze toch aardig wat hits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |