Dat dus, zulke taal sla je alleen uit als je heel dronken bent in combinatie met een telefoon met automatisch verbeter woordenboek dingiequote:Op zaterdag 17 september 2011 01:21 schreef GGMM het volgende:
Je online toneelstukje is om te huilen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat dus, zulke taal sla je alleen uit als je heel dronken bent in combinatie met een telefoon met automatisch verbeter woordenboek dingie
[..]
Dat dus, zulke taal sla je alleen uit als je heel dronken bent in combinatie met een telefoon met automatisch verbeter woordenboek dingie
[..]
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:33 schreef LompeHork het volgende:
TS heeft geen alcohol op en doet alsof 'ie zat is.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:21 schreef GGMM het volgende:
Enige juiste antwoord op dit soort topicsquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan, ik heb ook maar 1 biertje op en ik ben TS ook zat
De 10 gouden regels, jeweetquote:
Schoonmaakpersoneel begint ook pas als de kroeg gesloten is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:41 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
pfff kom net uit de kroeg rollen
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:13 schreef 9611Niels het volgende:
ahah ben nu al lanm en,/de avont moet nogg bnginlke
Als ik ladderzat ben, bevind ik me niet eens in de buurt van een computer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:31 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zelfs als ik ladderzat ben kan ik nog al m'n toetsen normaal indrukken.
Ook dat meestal.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ik ladderzat ben, bevind ik me niet eens in de buurt van een computer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Geef het anders een kick, bedankt MKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |