Ik ben de enigste jongenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zitter er chimeids in je klas ?
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ohja jij deed iets met verpleegkunde toch
Renato.quote:
hey skquote:
Mozarellaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
een whatsappje voor jullie allemaal.
Zometeen pizza mozzarella
Ik heb geen whatsapp van jouquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
een whatsappje voor jullie allemaal.
Zometeen pizza mozzarella
Redelijk redelijk, en daar dan? Hehehe.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Da's een peaus geleden!
hmm wee niequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wanneer gaan we bier drinken ?
Wel prima, ondanks dat de sleur weer begonnen is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Redelijk redelijk, en daar dan? Hehehe.
Mozarella op een pizzaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haten op mozarella, hoe durf je
Studie keihard mee bezig ja, eigenlijk of fulltime bezig met werk of fulltime met studie . En mijn vakantie was echt baas.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wel prima, ondanks dat de sleur weer begonnen is.![]()
Redelijk? Whatsupp? Ook weer bezig met school e.d. of? En een beetje relaxede vakantie gehad?
Zuipschuitquote:
Bier en vodkaquote:
Lekker bezig dus!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Studie keihard mee bezig ja, eigenlijk of fulltime bezig met werk of fulltime met studie . En mijn vakantie was echt baas.Dat zou ik echt 10x over willen doen. Op dezelfde manier uiteraard
Hoe was de jouwe?
Geen zin in het weekend, hoe komt dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier en vodka![]()
Maar heb geen trek meer en geen zin meer in het weekend
1 jaarquote:
Gewoon er is mij iets ter ore gekomen waardoor ik er geen zin meer in hebquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geen zin in het weekend, hoe komt dat?
O.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon er is mij iets ter ore gekomen waardoor ik er geen zin meer in heb
Mongool.quote:
Nouja festivals ook afgeweest, en keihard gegaan in Kos . En ja regenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker bezig dus!
Wat heb je gedaan dan? Kom maar op met de verhalen.
Nergens heen geweest, alleen wat feestjes/festivals hier bezocht en mezelf schandalig naar de kak geholpen..meer niet. Verder regen, regen...
Op FOK! 18quote:
Griekenland..nice! Inderdaad hele leuke oorden daar ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja festivals ook afgeweest, en keihard gegaan in Kos . En ja regenIets teveel gezien
Maar ik ga slapen, morgen werken, kusje
Tjah shit happens ofzoquote:
Nee hoor. Geef gewoon antwoordquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik voel een TR aankomen voor trollen.
Flikker gewoon op met je kut gedrag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee hoor. Geef gewoon antwoord
Buiten FOK! helaas heel wat ouderquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
NiceLekker jong ding dat je bent.
Nee, zijn account wel vandaar de 1 jaarquote:
Onder de 16 dus, ik snap je haatquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Flikker gewoon op met je kut gedrag.
Ja, wat heeft dit met haten te maken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Onder de 16 dus, ik snap je haat [ afbeelding ] Ooit zal je mij begrijpen.
gr gr
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ooh
Feli dan met je FOK! b-day.
Dank u, bedankt.quote:
Neh, Dimens is wel ouder vermoed ik (en anders heeft gewoon een goede opvoeding gehad). Gelijk heeft hij wel trouwens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Onder de 16 dus, ik snap je haat [ afbeelding ] Ooit zal je mij begrijpen.
gr gr
Ik hoorde wel dat je epische tieten hebt. Ook mooi toch.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Buiten FOK! helaas heel wat ouder
Veel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dit met haten te maken?
Alleen da's de verkeerde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef ConscienceNL het volgende:
de nachtbakker is geopend
nachtbakker
echt hequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik post iets , jij huilt. Zo gaat het al weken
Jij bent degene die huilt om mijn posts.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent degene die huilt om mijn posts.
Nee, p_z word wakker, post een baggerpost/topic wat "garpig" zou moeten zijn, niemand lacht en gaat meteen haten op de genene die dat dan niet garpig vinden, kortom heel FOK!. Misschien dat je mama wel om je lacht. Misschien moet je je bagger bij haar proberen. Maar hier op FOK! vinden wij dat niet zo leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mwah, ik mag je niet, maar dan alleen vanwege die aids-icon die onder al je posts staan. Misschien kan ik dat wel weghalen met CSS, dan mag ik je wellicht wel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:03 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]gast /care wat jij zegt
kleuter
Of ik het nu zeg of niet, voor alsnog ben je een kut users die gehaat wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:03 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]gast /care wat jij zegt
kleuter
Mensen op internet hatenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of ik het nu zeg of niet, voor alsnog ben je een kut users die gehaat wordt.
Eens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:06 schreef BoleroPower het volgende:
Ik wil Naakt foto's van MK en Coban
Beetje vriendjes maken met aandachtsgeile idioten in de hoop dat je "de vijand" aan het huilen krijgt. Ooh, dan ben je nog lang bezig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen op internet haten!!!!
Wie is `de vijand´ danquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Beetje vriendjes maken met aandachtsgeile idioten in de hoop dat je "de vijand" aan het huilen krijgt. Ooh, dan ben je nog lang bezig.
Slijmen om moderator te worden op het internet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen op internet haten!!!!
Waarom ben jij nog geen mod.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Slijmen om moderator te worden op het internet.
In jou geval Dimens.quote:
Daar heb ik te veel leven voorquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Slijmen om moderator te worden op het internet.
Oh kom op man, smoesjes verzinnen om geen moderator te kunnen worden. Ten eerste zijn ze niet dringend nodig en ten 2e zou jij geen schijn van kans maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar heb ik te veel leven voor [ afbeelding ]
yvonne is op vakantie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog geen mod.
Nee hoor. Ik haat niemand op internet maar als iemand mij haat reageer ik daar opquote:
Ik haat niet, ik hoop gewoon dat je morgen op tijd bij de trein bent.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik haat niemand op internet maar als iemand mij haat reageer ik daar op
En nu iets anders
Morgen hoef ik niet met de treinquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik hoop gewoon dat je morgen op tijd bij de trein bent.
aantal posts: 8848 (gemiddeld 200 per dag)quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar heb ik te veel leven voor [ afbeelding ]
Wees blijquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat is die naturel chips van AH merk zout zeg.
die van de euroshopper is maar 0,50 cent en erg lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat is die naturel chips van AH merk zout zeg.
Je hoeft er ook niet in te stappen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Morgen hoef ik niet met de trein
Ik vind die niet zo..quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
die van de euroshopper is maar 0,50 cent en erg lekker
Lays paprikaquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik vind die niet zo..
Lays gewoon beste, hoef dat hele zoute niet
Je zegt dus dat ik een trein moet koppen ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet in te stappen.
dit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik vind die niet zo..
Lays gewoon beste, hoef dat hele zoute niet
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je zegt dus dat ik een trein moet koppen ?
quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
Dimens zou een prima mod voor DIG zijn, hij zit daar vaak en weet behoorlijk veel van digitale zooi af.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar Dimens, als je mij zo graag wilt haten sturen me dan een DMVerpest het topic niet
Of je doet zelf gewoon even normaal.quote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hey kinders kunnen we ophouden met ruzien?
Gaarne. Wij zouden een goed team maken (hoewel ik ONZ prefereer, zoals je weet).quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, even die trollen uitschakelen.
ik wil wel bitchfighten met jouquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
in bed?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik wil wel bitchfighten met jou
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
je wordt oudquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef LompeHork het volgende:
ZEG, LEUTE(RS), nok even, dit dat, Ome Hork's tere zieltje enzo.
een leuter is toch je schwanz?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef LompeHork het volgende:
ZEG, LEUTE(RS), nok even, dit dat, Ome Hork's tere zieltje enzo.
XDDXDXDXDXDXDXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
een leuter is toch je schwanz?
Ja ik weet hetquote:
Ja, in het Nederduits wel jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
een leuter is toch je schwanz?
vroeger zei je altijd iksdee en toen wist ik niet wat dat betekende hihi XDXDXDDXXDXDXDXquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
XDDXDXDXDXDXDXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Nectarquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef Dalando het volgende:
Eigenlijk zouden er per reeks mods moeten zijn ofzo. Die een note kunnen aanvragen voor bijvoorbeeld p_z, nectar of conscience, en dan dat een moderator zegt zo van "Terechte note" OF "Nope, geen note waard"
fantastisch welquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hebben jullie al mijn ondertitel gezien
Ja, echt niet te geloven! Wel jammer dat ik niet in je ondertitel sta, dat is wel vaker een domper.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
noobquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
vroeger zei je altijd iksdee en toen wist ik niet wat dat betekende hihi XDXDXDDXXDXDXDX
Moet je kijken ? is toch niet te gelovenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik totaal niet. Maar meningen verschillen.quote:
Over een maand volgens mijquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ook wel een beetje, wanneer mag hij weer terugkomen?
Ja het liefst prop ik iedereen erin mja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, echt niet te geloven! Wel jammer dat ik niet in je ondertitel sta, dat is wel vaker een domper.
prop dan op zn minst mij erinquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja het liefst prop ik iedereen erin mja.
waarom.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
prop dan op zn minst mij erin
wacht ik geef wel ff het voorbeeldquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
prop dan op zn minst mij erin
okeeeeequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wacht ik geef wel ff het voorbeeld
Ik ook, daar houd ik wel van, iedereen er in proppen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja het liefst prop ik iedereen erin mja.
Da's kut voor je. Oh wat hebben wij een medelijden. Nu?quote:
wie klaagt er dan en waarover?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
Waarom krijg ik constant klachten over deze SC?
Omdat sommige mensen constant lopen te ruziën.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
Drie keer raden wie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wie klaagt er dan en waarover?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen constant lopen te ruziën.
Eindelijk krijg ik gehoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
Lees de afgelopen twee pagina's en je begrijpt het wel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
Omdat een aantal users het lopen te verkloten voor de rest en proberen te provoceren. Daarom waarschijnlijk, verder valt het hier best mee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
foeiquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die klikken
Ik wilde eigenlijk een ander woord gebruiken uit de Germaanse tijd maar dan krijg ik wss een note
stautertquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die klikken
Ik wilde eigenlijk een ander woord gebruiken uit de Germaanse tijd maar dan krijg ik wss een note
nog nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb je wel je tanden gepoetst
tong80 had dit ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:30 schreef JApieman het volgende:
Ik heb een raar gevoel op mn tong.
koe poep varken haverikquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:30 schreef JApieman het volgende:
Ik heb een raar gevoel op mn tong.
Klikken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die klikken
oke mamaquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oooh wel zo doen he anders wormen en gaten
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klikken?Zit je nog op de basisschool. Mensen proberen het hier gewoon een beetje tof te houden zonder kinderachtig gezeik.
Als deze SC zonder gezeik raakt ben ik 67.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klikken?Zit je nog op de basisschool. Mensen proberen het hier gewoon een beetje tof te houden zonder kinderachtig gezeik.
hoe wil je het anders noemen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
We kunnen de SC ook gewoon dichtgooien natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als deze SC zonder gezeik raakt ben ik 67.
dat zou echt jammer zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
We kunnen de SC ook gewoon dichtgooien natuurlijk.
Nooitquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje flauw omdat een paar pubers hier stoer lopen te doen.. :Squote:Op zaterdag 17 september 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of we kunnen hem gewoon open laten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat het dan open voor de rest en pak degene aan waardoor het verpest wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij deze meld ik mijzelf aan voor het baggeren en verzieken hier.
van mij mag je blijven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat het dan open voor de rest en pak degene aan waardoor het verpest wordt.
Dat gaan we dan ook niet doen, jullie gaan het zelf maar gezellig maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beetje flauw omdat een paar pubers hier stoer lopen te doen.. :S
Maar we hebben niks gedaan lieve myrquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
mwahquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
laten we het over kaassoufle's hebben
kaassoufle's
Dit dus inderdaad. Mee eens, hoewel het totaal zonde zou zijn voor de users die er wel een leuke tijd aan overhouden (inclusief ik zelf)quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onzin, bagger valt wel mee, je zou alleen minder moeten happen, maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat het dan open voor de rest en pak degene aan waardoor het verpest wordt.
In de magnetronquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
laten we het over kaassoufle's hebben
kaassoufle's
MarokkaanseKipnuggetsquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mwah
kroketten
frikadellen
Kipnuggets.
Nah niet per se jij. Als een user steeds loopt te zeiken heb ik ook de neiging om iets terug te zeggen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ik het nogal verziek voor jullie met mijn posts.
klopt kaassoufle's zijn niet zo lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mwah
kroketten
frikadellen
Kipnuggets.
Jij ging toch een paar uur geleden slapen?quote:
Nee ik ging ff weg niet slapenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ging toch een paar uur geleden slapen?
0:00 tot en met 5:59 is nacht.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
00:37 word gezien als ochtend toch?
Picsquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg ik wil mijn kat opeten
heb hem gedoucht met mijn douchegel
Serieus? Dat is namelijk niet zo goed voor katten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Stop jij je kat in de douche ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus? Dat is namelijk niet zo goed voor katten.
Ja hier heb je speciale dierenshampoo voor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
jij vindt je douchegel zo lekker om op te etenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja maar het ruikt lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja hier heb je speciale dierenshampoo voor.
Oh gelukkig, dan gaat hij maar langzaam dood.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK DOE HET MAAR EEN X IN DE ZOVEEL WEKEN HOOR.
Hier moet je mee oppasen,quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stop jij je kat in de douche ?
Die van mij gaat gewoon de wasmachine in
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan gaat hij maar langzaam dood.
lekker in de badedas ermeequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
13. nogwat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:40 schreef Dalando het volgende:
Huppakee zit ik ook weer op de juiste versie van chrome.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn kat is blij en vrolijk
hij rent nu rondjes
Hulp nodig?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK DOE HET MAAR EEN X IN DE ZOVEEL WEKEN HOOR.
Hij is altijd zo stil op het wasrekje..quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hier moet je mee oppasen,
Als dit al een gewoonte is zal je je kat op een dag dood terugvinden na de was eruit te halen, of met de droger
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan gaat hij maar langzaam dood.
Dit dusquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
lekker in de badedas ermee
Over twee weken zien we een KLB topic "MIJN KAT KAN NIET TEGEN SCHUIM OMFG KUTKAT"quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn kat is blij en vrolijk
hij rent nu rondjes
truste!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
Dat was mij weer een avondje wel zeg, zo maar gaan slapen.
Nee, inmiddels is de nieuwste 14.iets, klik op dat sleuteltje rechtsboven en dan op over chrome. Je kan als hij bezig is gewoon dat venstertje sluiten, en na een tijdje moet je dat venstertje weer openen en chrome opnieuw opstarten, je hoeft je pc niet opnieuw op te starten.quote:
Okequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef JApieman het volgende:
WEET JE WAT TURKEN DOEN? DIE DOEN MET PASEN HUN KUIKENTJES IN DE VERF OMDAT HUN KINDEREN DAT ZO LEUK VINDEN. DAT ZGA IK BIJ DE WERELD DRAAIT DOOR.
haha ja dat zag ik ook en toen zeiden ze dat die na een dag doodingenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef JApieman het volgende:
WEET JE WAT TURKEN DOEN? DIE DOEN MET PASEN HUN KUIKENTJES IN DE VERF OMDAT HUN KINDEREN DAT ZO LEUK VINDEN. DAT ZGA IK BIJ DE WERELD DRAAIT DOOR.
MK ULTRAquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
MK laat eens een pic van je kat zien
Welterusten en beterschap.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
Dat was mij weer een avondje wel zeg, zo maar gaan slapen.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lekker inderdaad.
[..]
Dit dus
[..]
Over twee weken zien we een KLB topic "MIJN KAT KAN NIET TEGEN SCHUIM OMFG KUTKAT"
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
MK laat eens een pic van je kat zien
Ja, ik moest wel lachen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
haha ja dat zag ik ook en toen zeiden ze dat die na een dag doodingen
hossel eenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ah wat lief
Ik wil ook weer een kat
Wat een stralende en zachte vacht! Zo stralend dat het niet normaal is voor een kat; het is nu radioactief door je shampoo. BEDANKT!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef LompeHork het volgende:
Slaap lekker Dimens, goed gesprek.
Dank u, jullie alvast welterusten voor zo meteen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welterusten en beterschap.
[..]
Ik moest lachen.
Overdrijven kan ook. Deze pic is een paar dagen oud en toen douchte ik hem nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een stralende en zachte vacht! Zo stralend dat het niet normaal is voor een kat; het is nu radioactief door je shampoo. BEDANKT!
Verder een superlief beest natuurlijk
je moet de kat van je buren lekker eten geven en kattensnoepjes bij je raam neerleggen binnen no time is die van jouquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik hossel altijd de kat van de buren met kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |