Ik ben de enigste jongenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zitter er chimeids in je klas ?
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ohja jij deed iets met verpleegkunde toch
Renato.quote:
hey skquote:
Mozarellaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
een whatsappje voor jullie allemaal.
Zometeen pizza mozzarella
Ik heb geen whatsapp van jouquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
een whatsappje voor jullie allemaal.
Zometeen pizza mozzarella
Redelijk redelijk, en daar dan? Hehehe.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Da's een peaus geleden!
hmm wee niequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wanneer gaan we bier drinken ?
Wel prima, ondanks dat de sleur weer begonnen is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Redelijk redelijk, en daar dan? Hehehe.
Mozarella op een pizzaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haten op mozarella, hoe durf je
Studie keihard mee bezig ja, eigenlijk of fulltime bezig met werk of fulltime met studie . En mijn vakantie was echt baas.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wel prima, ondanks dat de sleur weer begonnen is.![]()
Redelijk? Whatsupp? Ook weer bezig met school e.d. of? En een beetje relaxede vakantie gehad?
Zuipschuitquote:
Bier en vodkaquote:
Lekker bezig dus!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Studie keihard mee bezig ja, eigenlijk of fulltime bezig met werk of fulltime met studie . En mijn vakantie was echt baas.Dat zou ik echt 10x over willen doen. Op dezelfde manier uiteraard
Hoe was de jouwe?
Geen zin in het weekend, hoe komt dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier en vodka![]()
Maar heb geen trek meer en geen zin meer in het weekend
1 jaarquote:
Gewoon er is mij iets ter ore gekomen waardoor ik er geen zin meer in hebquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geen zin in het weekend, hoe komt dat?
O.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon er is mij iets ter ore gekomen waardoor ik er geen zin meer in heb
Mongool.quote:
Nouja festivals ook afgeweest, en keihard gegaan in Kos . En ja regenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker bezig dus!
Wat heb je gedaan dan? Kom maar op met de verhalen.
Nergens heen geweest, alleen wat feestjes/festivals hier bezocht en mezelf schandalig naar de kak geholpen..meer niet. Verder regen, regen...
Op FOK! 18quote:
Griekenland..nice! Inderdaad hele leuke oorden daar ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja festivals ook afgeweest, en keihard gegaan in Kos . En ja regenIets teveel gezien
Maar ik ga slapen, morgen werken, kusje
Tjah shit happens ofzoquote:
Nee hoor. Geef gewoon antwoordquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik voel een TR aankomen voor trollen.
Flikker gewoon op met je kut gedrag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee hoor. Geef gewoon antwoord
Buiten FOK! helaas heel wat ouderquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
NiceLekker jong ding dat je bent.
Nee, zijn account wel vandaar de 1 jaarquote:
Onder de 16 dus, ik snap je haatquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Flikker gewoon op met je kut gedrag.
Ja, wat heeft dit met haten te maken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Onder de 16 dus, ik snap je haat [ afbeelding ] Ooit zal je mij begrijpen.
gr gr
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ooh
Feli dan met je FOK! b-day.
Dank u, bedankt.quote:
Neh, Dimens is wel ouder vermoed ik (en anders heeft gewoon een goede opvoeding gehad). Gelijk heeft hij wel trouwens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Onder de 16 dus, ik snap je haat [ afbeelding ] Ooit zal je mij begrijpen.
gr gr
Ik hoorde wel dat je epische tieten hebt. Ook mooi toch.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Buiten FOK! helaas heel wat ouder
Veel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dit met haten te maken?
Alleen da's de verkeerde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef ConscienceNL het volgende:
de nachtbakker is geopend
nachtbakker
echt hequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik post iets , jij huilt. Zo gaat het al weken
Jij bent degene die huilt om mijn posts.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent degene die huilt om mijn posts.
Nee, p_z word wakker, post een baggerpost/topic wat "garpig" zou moeten zijn, niemand lacht en gaat meteen haten op de genene die dat dan niet garpig vinden, kortom heel FOK!. Misschien dat je mama wel om je lacht. Misschien moet je je bagger bij haar proberen. Maar hier op FOK! vinden wij dat niet zo leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mwah, ik mag je niet, maar dan alleen vanwege die aids-icon die onder al je posts staan. Misschien kan ik dat wel weghalen met CSS, dan mag ik je wellicht wel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:03 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]gast /care wat jij zegt
kleuter
Of ik het nu zeg of niet, voor alsnog ben je een kut users die gehaat wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:03 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]gast /care wat jij zegt
kleuter
Mensen op internet hatenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of ik het nu zeg of niet, voor alsnog ben je een kut users die gehaat wordt.
Eens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:06 schreef BoleroPower het volgende:
Ik wil Naakt foto's van MK en Coban
Beetje vriendjes maken met aandachtsgeile idioten in de hoop dat je "de vijand" aan het huilen krijgt. Ooh, dan ben je nog lang bezig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen op internet haten!!!!
Wie is `de vijand´ danquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Beetje vriendjes maken met aandachtsgeile idioten in de hoop dat je "de vijand" aan het huilen krijgt. Ooh, dan ben je nog lang bezig.
Slijmen om moderator te worden op het internet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen op internet haten!!!!
Waarom ben jij nog geen mod.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Slijmen om moderator te worden op het internet.
In jou geval Dimens.quote:
Daar heb ik te veel leven voorquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Slijmen om moderator te worden op het internet.
Oh kom op man, smoesjes verzinnen om geen moderator te kunnen worden. Ten eerste zijn ze niet dringend nodig en ten 2e zou jij geen schijn van kans maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar heb ik te veel leven voor [ afbeelding ]
yvonne is op vakantie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog geen mod.
Nee hoor. Ik haat niemand op internet maar als iemand mij haat reageer ik daar opquote:
Ik haat niet, ik hoop gewoon dat je morgen op tijd bij de trein bent.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik haat niemand op internet maar als iemand mij haat reageer ik daar op
En nu iets anders
Morgen hoef ik niet met de treinquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik hoop gewoon dat je morgen op tijd bij de trein bent.
aantal posts: 8848 (gemiddeld 200 per dag)quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar heb ik te veel leven voor [ afbeelding ]
Wees blijquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat is die naturel chips van AH merk zout zeg.
die van de euroshopper is maar 0,50 cent en erg lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat is die naturel chips van AH merk zout zeg.
Je hoeft er ook niet in te stappen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Morgen hoef ik niet met de trein
Ik vind die niet zo..quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
die van de euroshopper is maar 0,50 cent en erg lekker
Lays paprikaquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik vind die niet zo..
Lays gewoon beste, hoef dat hele zoute niet
Je zegt dus dat ik een trein moet koppen ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet in te stappen.
dit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik vind die niet zo..
Lays gewoon beste, hoef dat hele zoute niet
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je zegt dus dat ik een trein moet koppen ?
quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
Dimens zou een prima mod voor DIG zijn, hij zit daar vaak en weet behoorlijk veel van digitale zooi af.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar Dimens, als je mij zo graag wilt haten sturen me dan een DMVerpest het topic niet
Of je doet zelf gewoon even normaal.quote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hey kinders kunnen we ophouden met ruzien?
Gaarne. Wij zouden een goed team maken (hoewel ik ONZ prefereer, zoals je weet).quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, even die trollen uitschakelen.
ik wil wel bitchfighten met jouquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hey kinders kunnen we ophouden met ruzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |