quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
Wij hebben ook teveel van de verkeerde Marokkanen hier in Nederland. Het onopgeleide inteeltvolk van het platteland.
Terwijl de meer Arabisch georiënteerde Marokkanen vaak prima fatsoensnormen hebben en hoog opgeleid zijn.
Cultuurvermenging is dus feitelijk nooit goed. Het brengt slechte gevolgen de tijd nadat het gebeurd. Het enigste wat je kunt doen om dat probleem op te lossen is het hele begrip ''cultuur'' los te laten en er samen wat van te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maak je ze niet meer wijs....quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:36 schreef TimMer1981 het volgende:
Of beter nog: de grenzen dichtgooien en het volk wat zich niet wenst aan te passen nu echt eens een keer aan te pakken.
Een gezin? Nee toch?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:42 schreef GizartFRL het volgende:
Er is zelfs een familie van allochtonen die de belastingbetaler elk jaar 40 miljoen euro kost.
En bovendien weigeren ze belasting te betalen.
Dit land is zo ingesteld dat het niet meer lokaal kijkt betreft de problemen met allochtonen, maar nationaal.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:45 schreef Prive1990 het volgende:
Vergis je niet IKBENSERIEUS. Genoeg allochtonen die het goed doen, maar deze vallen niet in de schijnwerpers.
De schijnwerpers worden meestal gericht op klootjesvolk zoals in Gouda. En ja, ik ben Marokkaans.
Zelfs jij praat al over een ''jij'' en over een ''jullie'' kun je nagaan wat er aan de hand is. En we leven allemaal in hetzelfde land.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef Prive1990 het volgende:
Proberen over te nemen. Jullie kennen ons niet helemaal. Wij hebben nooit intenties gehad om ook maar iets over te nemen.
Dat werd door de kranten en sommige politici geroepen. En daarnaast. Waarom en hoe willen wij jullie overnemen? Als we dat al zouden willen. Wat dus totaal niet aan de orde is bij ons. Deze garantie kan ik jullie garanderen.
Niet een gezin, maar Oma met kinderen en kleinkinderen. 17 in totaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:44 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Een gezin? Nee toch?
Blijven ze maar geld lenen en geven ze het uit aan Ferarri's ofzo?
Op een gegeven moment kán je niet meer lenen, en neemt de deurwaarder alles in.
Dus lijkt met sterk dit verhaal.
Bron?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Niet een gezin, maar Oma met kinderen en kleinkinderen. 17 in totaal
Ze rijden bovengemiddeld dure voertuigen.
Geen sterk verhaal. Zitten trouwens wel 4 autochtonen bij deze familie.
Bron: klik
Klikje
Wat hadden de Marokkaanse immigranten volgens jouw met elkaar gemeen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef Prive1990 het volgende:
IKBENSERIEUS. Je hebt gelijk. Ik praat met jij en jullie.
Daarnaast denk ik dat ik jullie dingen kan vertellen die de kranten niet kunnen vertellen. Maar zelfs voor mij is en zal het lastig blijven om uit te leggen hoe het precies in elkaar steekt.
Een voorstel: vraag maar raak en ik zal mijn best doen om het uit te leggen. Zo ver mogelijk, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:13 schreef Prive1990 het volgende:
De plattegronds immigranten hebben heel veel met elkaar gemeen. Onze gemeenschap is veel hechter dan de Nederlandse gemeenschap. Hiermee bedoel ik de sociale controle. Als jij iets doet en een Marokkaanse man/vrouw ziet jouw. Dan zijn mijn ouders binnen no-time op de hoogte. We kennen elkaar veel beter. Persoonlijk maar ook binnen de diverse families zelf. Geen probleem, maar het is soms wel lastig. Vooral als je wilt dat je ouders er niks over te horen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |