ik zou wel snsa iemand in ee nboerkinin wilen zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef coban het volgende:
Boerkini's zijn baas.
Zeg maar eerlijk.
Ja, inwoners van Burkina Faso zijn inderdaad baas.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef coban het volgende:
Boerkini's zijn baas.
Zeg maar eerlijk.
Het ziet eruit als een duikerspakquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef coban het volgende:
Boerkini's zijn baas.
Zeg maar eerlijk.
Was niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Volgens mij mis je de l en de a en de p
sup mattie, ook wat aangeschoten?quote:
Ga passen kijk in spiegel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik zou wel snsa iemand in ee nboerkinin wilen zien
moet je nou ns zien, iemand in een boerkiniquote:
Als je stoned bent vormen ze UDOWU.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Willyfoofoo het volgende:
Wie moeten die prachtig getekende personen in de TS trouwens voorstellen?
Nee, een biertje op dus ik voel niets.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
sup mattie, ook wat aangeschoten?
Een bikinivariant van de boerka?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef coban het volgende:
Boerkini's zijn baas.
Zeg maar eerlijk.
Als ik opzettelijk ga lapo hunten krijg ik nooit lapo enso en nu ineens ja gebeurdt gewoon nix aan te doen sryquote:
De OP bedoel jequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Willyfoofoo het volgende:
Wie moeten die prachtig getekende personen in de TS trouwens voorstellen?
okeeeeequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, een biertje op dus ik voel niets.
Die snapte ik al. Stellen ze ook nog mensen voor of niet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je stoned bent vormen ze UDOWU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Een bikinivariant van de boerka?
Gelukkig maar, even reageren op je Fobo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Welkom thuis jongen. Je mag blijven
Ik heb mezelf afgeleerd om OP te zeggen op FOK!.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
De OP bedoel je
heeft aaaaaight1 gemaakt
IK BEN DIE REEEEECHTER DIE KLEINE
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij denkt dat jij jesse de boer benthij faalt op hyves bij mijn vrienden zoeken.
O nee niet eens. Ik kijk niet op je hyves. En hou je nou maar in met je faal praatquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij denkt dat jij jesse de boer benthij faalt op hyves bij mijn vrienden zoeken.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Die snapte ik al. Stellen ze ook nog mensen voor of niet?Ik heb echt geen idee wie ze voor moeten stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, je bent nu stoned.Later.quote:
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Er groeit een arm uit mijn buik. Cool he.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik heb mezelf afgeleerd om OP te zeggen op FOK!.Wat schattig.
![]()
Facebook dan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef utopie het volgende:
[..]
O nee niet eens. Ik kijk niet op je hyves. En hou je nou maar in met je faal praat
Ook niet. Hou je gewoon in. Is dat zo moeilijkquote:
Mja, ik ben geen facebook/hyves vriend van Sabine.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef utopie het volgende:
[..]
O nee niet eens. Ik kijk niet op je hyves. En hou je nou maar in met je faal praat
Niet eens gegoogled, ik ben trots op mezelf.quote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Dalando het volgende:
WILLY je hebt mij nooit dat design ding gegeven
pfectquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:23 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Niet eens gegoogled, ik ben trots op mezelf.
[..]
Ik weet het.
"Lang niet gezien, man."
Ik weet het, man.
"Alles goed?"
Altijd toch. Met jou?
"Ja toch."
Oké, man.
"Oké."
Ik heb me nou toch wat leuks meegemaakt gisteren.
"Nou vertel."
etc.
Misschien moet je een dokter raadplegen daarover.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef coban het volgende:
[..]
Er groeit een arm uit mijn buik. Cool he.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie ze voor moeten stellen.
En ja, je bent nu stoned.
[..]
Later.
Ik niet, ik weet niet wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
Ik kan mij wel een beetje plaatsen in utopie, ik voel hem wel.
DM!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
't Begint weer hoorik ben hier weg. Ik verhuis naar TC
Nou.. ik zou wat zeggen. maar laat maar. Zie haar al weer een post report doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
Ik kan mij wel een beetje plaatsen in utopie, ik voel hem wel.
Is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik niet, ik weet niet wat er aan de hand is.
Hele verhalen over die twee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik niet, ik weet niet wat er aan de hand is.
Bedankt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen man. Ik slaap nu al half. Kijk hoe verfokt ik ben
Kusjesen knuffels
en klappen
voor degenen die daarvan houden. Freaks.
Trustenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
Kusjesen knuffels
en klappen
Hij bedoelde mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee hij heeft het over jesse de boer.
Terecht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef Boudibou het volgende:
Afgewezen worden en dan gaan haten.
Ik hoef alleen klappen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
Kusjesen knuffels
en klappen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
Kusjesen knuffels
en klappen
Wat is de volgende SC waar ze naar toe gaat? Neem ik ook ff een kijkjequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt te makkelijk inderdaad:')
Trustenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
Kusjesen knuffels
en klappen
Kusjes!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef coban het volgende:
Kusjesen knuffels
en klappen
quote:hey ik zag je bericht op het profiel van raymon magis,, pas op hoor,,, jij ziet er nog heel jong uit,, deze vent is 34 jaar en wil alleen maar hele slechte dingen doen met jonge mensen,, zoals jij dus,, ik d8 ik waarschuw je ff,, deze man staat hier in apeldoorn bekend als een hele vieze pedofiel
Ziek.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef utopie het volgende:
Oh en hoi trouwens. Nieuwe SC dit voor mij
Nee, maar dat probeer ik door middel van zulke vragen achter te komen.quote:
Ik vind dat hij terecht haat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, maar dat probeer ik door middel van zulke vragen achter te komen.En oordelen of iets al dan niet terecht is, kan ik bij voorbaat niet doen.
Puberquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:41 schreef Boudibou het volgende:
Alright. Wat maakt het ook eigenlijk uit wat een puber uit het noorden van je vindt.
assalemoe? ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoiiiiii hw arabisch maken
wat is hier aan de hand
Had het over die andere puber uit het noorden. Wist niet dat je je aangesproken zou voelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef utopie het volgende:
[..]
PuberGoeien garp wel van je. Dat moet ik toegeven.
Maarja, er zijn mensen die hun gal uitspuwen en dan daarna met staart tussen de benen weglopen van iets wat ze zelf opnieuw veroorzaken![]()
Nee doe ik nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had het over die andere puber uit het noorden. Wist niet dat je je aangesproken zou voelen.
Wat voor huiswerk krijg je daarvoor?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoiiiiii hw arabisch maken
wat is hier aan de hand
Ook wel een beetje triest dat jij het steeds opzoekt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:44 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee doe ik nietAlleen ik hou er van haar te ditchen wanneer het uit komt.
Het is toch best triest als je je zo laat weg praten uit een topic?
Moet ze maar niet DV hetenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ook wel een beetje triest dat jij het steeds opzoekt.
Ik wil iets best mooi of grappig vinden, maar weet niet waar het over gaat, dus het zal vast wel grappig zijn dat je haar kan ditchen wanneer je zin hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:44 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee doe ik nietAlleen ik hou er van haar te ditchen wanneer het uit komt.
Het is toch best triest als je je zo laat weg praten uit een topic?
op het begin eerst alfabet + hoe je alle letters schrijftquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat voor huiswerk krijg je daarvoor?![]()
Heb jij geen groot voordeel al?
Plus dat ik hele tijd niet tegen haar gepraat heb en ineens van 1 of andere FOK!ker screenshots toegestuurd krijg over hoe ze mij tegen FOK!kers op zet op 1 of andere tinychat van die meet toenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik wil iets best mooi of grappig vinden, maar weet niet waar het over gaat, dus het zal vast wel grappig zijn dat je haar kan ditchen wanneer je zin hebt.
Arabisch is toch met allemaal g klanken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
op het begin eerst alfabet + hoe je alle letters schrijft
nu woordjes leren, schrijfwijze enzo
Niet echt, ik ben berbers.Heb wel voordeel met de klanken die kan ik al goed uitsprekenq
Ehm nee, 2 g-klanken ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Arabisch is toch met allemaal g klanken?
Ow dat zei mijn Geschiedenis leraar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ehm nee, 2 g-klanken ofzo
Ze gaat huilie doen wanneer ik in een topic kom waar zij ook in post. En uiteindelijk verlaat ze de reeks/topic omdat ik er ook post. Net zoals ze de meet in Zwolle afzeiquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
utopie wat is er dan aan de hand met jou en DV?
Je moet dan ook niet naar meets gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef utopie het volgende:
[..]
Plus dat ik hele tijd niet tegen haar gepraat heb en ineens van 1 of andere FOK!ker screenshots toegestuurd krijg over hoe ze mij tegen FOK!kers op zet op 1 of andere tinychat van die meet toen.
Tja, met mij moet je eenmaal niet spelen
Wel een beetje stalk gedrag als ik eerlijk mag zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:50 schreef utopie het volgende:
[..]
Ze gaat huilie doen wanneer ik in een topic kom waar zij ook in post. En uiteindelijk verlaat ze de reeks/topic omdat ik er ook post. Net zoals ze de meet in Zwolle afzei
Haha..lekker dan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
op het begin eerst alfabet + hoe je alle letters schrijft
nu woordjes leren, schrijfwijze enzo
Niet echt, ik ben berbers.Heb wel voordeel met de klanken die kan ik al goed uitsprekenq
Anders wordt het toch ruzie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:50 schreef utopie het volgende:
[..]
Ze gaat huilie doen wanneer ik in een topic kom waar zij ook in post. En uiteindelijk verlaat ze de reeks/topic omdat ik er ook post. Net zoals ze de meet in Zwolle afzei
Mja...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar meets gaan.![]()
Maar dat is inderdaad niet netjes nee...en daar had ze wel/geen reden toe?
Het lijkt alsof je het best serieus neemt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:54 schreef utopie het volgende:
[..]
Mja.. Ik laat me niet weg pesten door wie dan ook![]()
Sterker nog, ik lach er alleen maar om
Ik neem alles serieus wanneer iemand tegen mij zegt; Ik denk dat jij met 6 planken naar huis gaat (over de meet) terwijl ik niet eens weet waar het over ging.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je het best serieus neemt.
Dit arabisch is best anders dan marokkaans arabisch zegmaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha..lekker dan.
Ook he. Je kan geen Arabisch dus? Ach..binnekort wel.
Net zoals elke 'fittie' op internet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus die fittie van jullie gaat eigenlijk nergens over?
Wat mij betreft niet. Ik heb geen fittie... ze gaat alleen elke keer zelf weg omdat ze bang is voor de gevolgen door wat ze zelf aanhaalt ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus die fittie van jullie gaat eigenlijk nergens over?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:54 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik neem alles serieus wanneer iemand tegen mij zegt; Ik denk dat jij met 6 planken naar huis gaat (over de meet) terwijl ik niet eens weet waar het over ging.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:54 schreef utopie het volgende:
[..]
Mja.. Ik laat me niet weg pesten door wie dan ook![]()
Sterker nog, ik lach er alleen maar om
Ewa boiquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom mis ik de rellen altijd?
Nou nou, wat een relquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom mis ik de rellen altijd?
Jah watquote:
Was je wel serieus van plan om naar die meet te gaan, of deed je dat alleen maar omdat je wist dat zij dan niet meer zou gaan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Jah wat?
Ik vind het wel grappig als ze echt elke reeks verlaat omdat ik er ook post.
Das een teken van zwakte bij mijEn dat is grappig, omdat het helemaal nergens over gaat....
Ik weet dat je het een beetje over mij hebt:')quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals elke 'fittie' op internet.
Beidenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Was je wel serieus van plan om naar die meet te gaan, of deed je dat alleen maar omdat je wist dat zij dan niet meer zou gaan?
ooh oke..quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Ik heb geen fittie... ze gaat alleen elke keer zelf weg omdat ze bang is voor de gevolgen door wat ze zelf aanhaalt ofzo
Dus iemand randde haar verbaal aan en ze wees meteen naar jou, zonder reden? Da's eigenaardig, ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:52 schreef utopie het volgende:
[..]
Mja...
Ze bleek lastig gevallen te worden door iets of iemand, en heeft ze mijn naam lopen noemen en gelijk even hele geschiedenis van mij lopen vertellen aan Intronic en nog een paar, terwijl ik het niet eens wasZe denkt het alleen maar.
Vandaar dat ik haar elke keer 10x zo hard terug pak wanneer ze mijn naam weer eens noemt
van yvonne gekregenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom heeft utopie een streep onder zijn naam :S ?
De hint was niet zo goed verborgen nee. Maar ik mag je wel hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet dat je het een beetje over mij hebt:')
Net zoals oud en nieuw Grieks?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dit arabisch is best anders dan marokkaans arabisch zegmaar
Ja inshallah
Z'n ondertitel is een streep.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom heeft utopie een streep onder zijn naam :S ?
Soms kan ik best irritant zijn ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
De hint was niet zo goed verborgen nee. Maar ik mag je wel hoor.
ARGquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef utopie het volgende:
Alle bazen zie ik gewoon weer terug van ONZ-Radio toen der tijd![]()
Watskeburt met ARG7 trouwens? Leeft dat nog ?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
staat in m'n FOK!kers map hihihihihi
tis wat hequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil niet dat de maan naar me kijkt
Minder lsd slikken mangquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:03 schreef Plastic_zak het volgende:
it's tooo latequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja het bestaat nog, maar ik post er nooit meer, hier is het veel leuker en gezelligerquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:03 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee ff serieus.. Bestaat ARG nog? Ik ben te lui om in myAT te kijken...
En omdat ik hier benquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja het bestaat nog, maar ik post er nooit meer, hier is het veel leuker en gezelliger
Daarom post ik dus nooit een foto van mij, al die FOK!kers met hun mapjes met foto's van alle FOK!kers, dat vind ik eng.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
staat in m'n FOK!kers map hihihihihi
welke vlag?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
JaVooral omdat die stomme vlag er staat:'(
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daarom post ik dus nooit een foto van mij, al die FOK!kers met hun mapjes met foto's van alle FOK!kers, dat vind ik eng.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb ik niet hoor. Soms verwijder ik die foto's omdat ik weet dat de ander dat niet fijn vindt.
Je blijft een baasquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja het bestaat nog, maar ik post er nooit meer, hier is het veel leuker en gezelliger
Jouw foto heb ik in mijn hart opgeslagenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb ik niet hoor. Soms verwijder ik die foto's omdat ik weet dat de ander dat niet fijn vindt.
wat ben je toch een lieverdquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jouw foto heb ik in mijn hart opgeslagen
zoals t hoortquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tehering he, heb je een bakje nodig voor al dat slijmen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tehering he, heb je een bakje nodig voor al dat slijmen.
Dat gebruik ik later als glijmiddelquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ik slijm altijd op mijn tshirtquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat gebruik ik later als glijmiddel [ afbeelding ]
Leer mij spaanse pepers vreten. Misschien kan ik er chicks mee hosselenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Spaghettivreter leerde me hosselen.
ik heb 5 minuten nodig om die zin te ontleden, en dan weet ik de betekenis niet eensquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef utopie het volgende:
من المؤسف ان تبحت عن الوفاء فى عصر الخيانه وعن الحب فى قلوب جبانة تعلمت انه
Wat staat hier ?
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat gebruik ik later als glijmiddel [ afbeelding ]
Oke, bedankt voor de mededelingquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik slijm altijd op mijn tshirt
hey man echt graag gedaan weetje voor een mede-bredanaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan is het goed.
[..]
Oke, bedankt voor de mededeling
Ik ook niet. Ik kwam het tegenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik heb 5 minuten nodig om die zin te ontleden, en dan weet ik de betekenis niet eens
1. Bagger in het iBOOD-topic.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Leer mij spaanse pepers vreten. Misschien kan ik er chicks mee hosselen
Beter. Dus als ik een onverzorgde jongeman zie lopen die loopt te kwijlen op z'n shirt, dan weet ik dat dat pimmetje is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hey man echt graag gedaan weetje voor een mede-bredanaar
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
1. Bagger in het iBOOD-topic.
2. Zeg dat je 3 spaanse pepers eet als de volgende aanbieding een geurtje is.
3. ??????
4. PROFIT
Die ibood topics waren ook wel geniaal.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
1. Bagger in het iBOOD-topic.
2. Zeg dat je 3 spaanse pepers eet als de volgende aanbieding een geurtje is.
3. ??????
4. PROFIT
ja ik draag altijd een bruine broek met een groen shirt en een gevlochten baard en natuurlijk rasta haar. Je herkent me vast wel!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beter. Dus als ik een onverzorgde jongeman zie lopen die loopt te kwijlen op z'n shirt, dan weet ik dat dat pimmetje is.
Snel veranderen !1!1!!!1quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:10 schreef utopie het volgende:
[..]hij was wel zuur man. Wat dacht je toen die ad. kwam op iBood
?
schooierquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja ik draag altijd een bruine broek met een groen shirt en een gevlochten baard en natuurlijk rasta haar. Je herkent me vast wel!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Snel veranderen !1!1!!!1 [ afbeelding ]
Jij bent beide.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
is het nou schooier of zwerver?
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:11 schreef utopie het volgende:
[..]Ook echt een halve seconde later was ie al gequote of niet
?
Heb je nog last gehad van buikpijn?
Heb je ook zo'n ontzettend grote bongo waar je altijd op loopt te trommelen in het centrum?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja ik draag altijd een bruine broek met een groen shirt en een gevlochten baard en natuurlijk rasta haar. Je herkent me vast wel!
ik hoop dat je binnenkort ban hebtquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik hoop dat deze reeks binnenkort weer even gesloten wordtAltijd lachen in FB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik hoop dat je binnenkort ban hebt
altijd lachen, die smeekmails.Kom net jelly doen want jelly smeer ik op mijn broodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik hoop dat je binnenkort ban hebt
altijd lachen, die smeekmails.grapje zeggen als het geen grapje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
viezerikjequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kom net jelly doen want jelly smeer ik op mijn brood [ afbeelding ]
pienet butter jellie taimquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kom net jelly doen want jelly smeer ik op mijn brood [ afbeelding ]
Aaawhhhquote:
Ondanks dat ik er toen een hekel aan had, vind ik het wel chill om zowel Latijn als Grieks te kennen, inckusief de verhalen eromheen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De taal van een failliet land spreken!
ik moet wel aardig blijvenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
grapje zeggen als het geen grapje is
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
JaEn had best wel buikpijn
had zelfs een beetje gekotst
Dus je kan wel Grieks en Latijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaawhhh![]()
[..]
Ondanks dat ik er toen een hekel aan had, vind ik het wel chill om zowel Latijn als Grieks te kennen, inckusief de verhalen eromheen.
Het was zo heetquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef utopie het volgende:
[..]Ik had gekeken trouwens... was wel een kleine teleurstelling dat je er zo lang over deed
Ik had verwacht dat je ze alle 4 of 6 ofzo weg zou tikken in 2 minuutjes
ik ping je wel als er iets gebeurdquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Nou jongens, niet de tent afbreken als ik weg ben. Daar wil ik gaarne bij zijn. Maar ik ga death valley kijken Groentjes
komt ongeacht nog wel een keer man. slaap goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Nou jongens, niet de tent afbreken als ik weg ben. Daar wil ik gaarne bij zijn. Maar ik ga death valley kijken Groentjes
ik had altijd een hekel aan die verhalen, die moest je op detail kennen terwijl ze toch allemaal verzonnen zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaawhhh![]()
[..]
Ondanks dat ik er toen een hekel aan had, vind ik het wel chill om zowel Latijn als Grieks te kennen, inckusief de verhalen eromheen.
heb je ping ? geef je ping dan kunne we afsprekeequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ping je wel als er iets gebeurd_!__!_!
Ik zie je dat ook nog echt wel doen... ''WAKKER WORDEN! UTOPIE HEEFT FITTIE MET ......''quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een bbquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
heb je ping ? geef je ping dan kunne we afsprekee
sensatiezoekers unitedquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik zie je dat ook nog echt wel doen... ''WAKKER WORDEN! UTOPIE HEEFT FITTIE MET ......''
:''''''''')
Welke film ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn god wat een verschrikkelijke film
ja man echt waardeloos verselijk kudquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn god wat een verschrikkelijke film
Ja zeker! Maar dat kan half-Fok volgens mij. :-:Pquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je kan wel Grieks en Latijn?
Latijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar dat kan half-Fok volgens mij. :-:P
Prachtige verhalen toch..al die intriges over het keiizer/koningschap,Augustus,Marco Aurelius, Marius en Sulla en noem maar op..quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik had altijd een hekel aan die verhalen, die moest je op detail kennen terwijl ze toch allemaal verzonnen zijn
Een dode taal, maar het is een voordeel dat te kunnen, daar veel woorden in de hedendaagse taal (Engels, Nederlands) daaraan ontleend zijn.quote:
Heb je dat meisje je liefde verklaard?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef Kakpizza het volgende:
Goedenavond, heerlijk dagje texel gehad.
Haten op Latijnquote:
Nee. Onbereikbaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je dat meisje je liefde verklaard?
Uitgewaaid?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef Kakpizza het volgende:
/carequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef Kakpizza het volgende:
Valt nu nog meequote:
Rot jij eens op manquote:
Ja, heerlijkquote:
Gaaf jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:31 schreef Kakpizza het volgende:
Naar Ecomare geweest
En Maartenshuis, een zorgboerderij voor verstandelijk gehandicapten, was wel gezellig.
Met wie ben je daarheen gegaan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:31 schreef Kakpizza het volgende:
Naar Ecomare geweest
En Maartenshuis, een zorgboerderij voor verstandelijk gehandicapten, was wel gezellig.
M'n nieuwe klas.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Met wie ben je daarheen gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |