ik zou wel snsa iemand in ee nboerkinin wilen zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef coban het volgende:
Boerkini's zijn baas.
Zeg maar eerlijk.
Ja, inwoners van Burkina Faso zijn inderdaad baas.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef coban het volgende:
Boerkini's zijn baas.
Zeg maar eerlijk.
Het ziet eruit als een duikerspakquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef coban het volgende:
Boerkini's zijn baas.
Zeg maar eerlijk.
Was niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Volgens mij mis je de l en de a en de p
sup mattie, ook wat aangeschoten?quote:
Ga passen kijk in spiegel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik zou wel snsa iemand in ee nboerkinin wilen zien
moet je nou ns zien, iemand in een boerkiniquote:
Als je stoned bent vormen ze UDOWU.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Willyfoofoo het volgende:
Wie moeten die prachtig getekende personen in de TS trouwens voorstellen?
Nee, een biertje op dus ik voel niets.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
sup mattie, ook wat aangeschoten?
Een bikinivariant van de boerka?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef coban het volgende:
Boerkini's zijn baas.
Zeg maar eerlijk.
Als ik opzettelijk ga lapo hunten krijg ik nooit lapo enso en nu ineens ja gebeurdt gewoon nix aan te doen sryquote:
De OP bedoel jequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Willyfoofoo het volgende:
Wie moeten die prachtig getekende personen in de TS trouwens voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |