quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Reuzenpissenbedden, ja he?Ja, LOL, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hoe heet die mf?quote:
Predator heeft honger, maar ik heb geen zin om op te staan.quote:
Dat ziet er uit als het Stratumseind op een zaterdagavond. Over 380 miljoen jaar hebben we dus weer volop verse olie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
Kun je je Brabant voorstellen, 380 miljoen jaar geleden?
[ afbeelding ]
Die beesten produceren ons schaliegas.
Ik zeg toch, geologie = 50% kunst, 50% wetenschap.quote:
hardop schaterlach.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als het Stratumseind op een zaterdagavond. Over 380 miljoen jaar hebben we dus weer volop verse olie.
Best drukquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
Kun je je Brabant voorstellen, 380 miljoen jaar geleden?
[ afbeelding ]
Die beesten produceren ons schaliegas.
Oh, sorry!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Verdomme Q, ik vroeg hoe het met je gaat.
de meeste die er rondzwalken zijn stevig in de olie jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als het Stratumseind op een zaterdagavond. Over 380 miljoen jaar hebben we dus weer volop verse olie.
Ja?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, sorry!
Ja, het gaat mieters met mij.En met jou?
Zit er dan een of andere toekomstige geoloog:quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo zijn cursus voor te bereiden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zeg toch, geologie = 50% saaiheid, 50% in een kuil leven.
quote:
Lekker warme zee, net ten zuiden van de evenaarquote:
Q HEEFT EEN VRIENDINNETJE!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog 2,5 weken werken voor ik 3 weken naar Madagaskar ga, werk gaat lekker, sociaal gaat het lekker, in de liefde gaat het lekker en ik ben gezond.
Jij verbeeldingsloze zeepkistenpoetser!quote:
Ik geloof het allemaal nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker warme zee, net ten zuiden van de evenaar
Goeie PI ook.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
Q, ik had het al es gezegd, wat een ubervette bestemming. Dieren fotograferen
6000 jaar geleden zo'n amish die de aarde schiep?quote:
quote:
Nee, aliensquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
6000 jaar geleden zo'n amish die de aarde schiep?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij verbeeldingsloze zeepkistenpoetser!
Ik hoop dat jullie kindjes jouw haar krijgen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Zullen we het eindelijk vertellen, Godt?
Denk even aan Predator als je je sportwagen voltankt.quote:
Onderhoudsvriendelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie kindjes jouw haar krijgen.
En Godts humor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie kindjes jouw haar krijgen.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk even aan Predator als je je sportwagen voltankt.
Mijn volgende kat moet trouwens Predator heten.
Met mijn liefde gaat het goed, heerlijk, prima. Ik ben heel erg gelukkig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Onderhoudsvriendelijk.
Hoe gaat het met jouw liefde?
MissB heeft de leukste naam in Colombia al ingepikt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Ik zou hem Boudimiauw-miauw noemen.
Een zuidelijke man?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Met mijn liefde gaat het goed, heerlijk, prima. Ik ben heel erg gelukkig.
Wat goed!!quote:
haaiquote:
Bob de Pillenkauwerquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MissB heeft de leukste naam in Colombia al ingepikt.
Bob de Mauwer?
Heerlijk! Wat attent van je.quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat goed!!
Ben blij voor jullie.
[Singles] scarlett naaktfoto's! eindelijk!quote:
WINKELEN! Nog wat gescoord? En hoe was het dan met peuter? Want ik neem aan dat je om 19.00 uur met een zuiderling in bed bent gedoken?quote:Maar echt heel fijn, lekker langzaam wakker geworden, ik kreeg kadootjes op bed tussen het geknuffel door, daarna beetje gewinkeld en om 19 uur alweer in bed gedoken.
Was dat haar baasje niet?quote:
Dat laatste is correct. Peuter lag er om 18.30 al in, op eigen verzoek.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[Singles] scarlett naaktfoto's! eindelijk!
[..]
WINKELEN! Nog wat gescoord? En hoe was het dan met peuter? Want ik neem aan dat je om 19.00 uur met een zuiderling in bed bent gedoken?
Haha wat gaaf! Hoe oud was peuter en hoe lang is zo iemand dan? *kan zich daar niet echt een voorstelling van maken*quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste is correct. Peuter lag er om 18.30 al in, op eigen verzoek.
Ik heb wat dingetjes gescoord voor in het huis. Een soort keukenkrukje voor Peuter, omdat hij nu altijd op een stoel staat als hij helpt met koken. Een nieuw dekbed, nieuw kussen. Tafeltje en stoeltje voor zijn kamer. Zulke dingen.
Hij is 3 jaar en 9 maanden en ongeveer 105 cm groot. Jij hebt toch een klein nichtje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha wat gaaf! Hoe oud was peuter en hoe lang is zo iemand dan? *kan zich daar niet echt een voorstelling van maken*
Jaa, maar die is net twee. Lengte . . . als ik zou moeten schatten 70 cm. Binnenkort komt er weer een frummel bij overigens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is 3 jaar en 9 maanden en ongeveer 105 cm groot. Jij hebt toch een klein nichtje?
Pak er eens een rolmaat bij, 70 cm is erg klein voor iemand van twee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaa, maar die is net twee. Lengte . . . als ik zou moeten schatten 70 cm. Binnenkort komt er weer een frummel bij overigens.
Als ik haar weer eens tegenkom zal ik haar tegen een deur aan douwen. Of boek op haar hoofd leggen en gewoon even geluidsmetinkje doen. Kost 1 seconde.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Pak er eens een rolmaat bij, 70 cm is erg klein voor iemand van twee.
Ah leuk, wanneer moet dat ongeveer komen?
Ze waggelt al?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik haar weer eens tegenkom zal ik haar tegen een deur aan douwen. Of boek op haar hoofd leggen en gewoon even geluidsmetinkje doen. Kost 1 seconde.
Pfoej. De buik is al erg dik. Geen idee eigenlijk. Als ik een gok moet doet ergens oktober/november.
Houdt dat verband met die zwangerschap?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze wordt is al vervelend ja.
Hum, vrouwen worden toch altijd heel erg vervelend als ze zwanger zijn? Dan is er nooit meer plaats voor "ja is goed doe ik morgen" maar dan is het van "IK WIL HET NUUUUUU!!!!!". Het gedrag van een zwangerosaurus, zoals ze hier in het Singles-topic eerder werden genoemd (ik geloof dat ik HeatWave de credits moet geven) wijkt wel af van haar "normale" gedrag ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Houdt dat verband met die zwangerschap?
De vervelendste vrouwen die ik ken zijn niet zwanger.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hum, vrouwen worden toch altijd heel erg vervelend als ze zwanger zijn? Dan is er nooit meer plaats voor "ja is goed doe ik morgen" maar dan is het van "IK WIL HET NUUUUUU!!!!!". Het gedrag van een zwangerosaurus, zoals ze hier in het Singles-topic eerder werden genoemd (ik geloof dat ik HeatWave de credits moet geven) wijkt wel af van haar "normale" gedrag ja.
Maar heb je al iets geregeld voor je eerste werkdag?
Ow, oei, ik dacht dat het volgende week was.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
De vervelendste vrouwen die ik ken zijn niet zwanger.
Mijn eerste werkddag was vandaag, en het is goed gekomen met oppas ja.
Nee, dat is nog niet in den treure besproken! Gaan we nu doen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow, oei, ik dacht dat het volgende week was.
Maar hoe wás je eerste werkdag? Of is dat al in den treure besproken in een vorig topic? (Heb voornamelijk geleuter over missbehavins tieten gezien.)
Hebben ze ook een "spamtrein" dan zodat je kan meelezen van "Naaaah Gerda moet je nu eens horen wat ik GISTER meegemaakt heb? Echtt, ik zat dus in de trein en toen kwam me daar toch een mooie neger aanlopen, naaah, nog nóóóóit zooooo'n mooie . . ."quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar echt superleuk, heel veel werk te verzetten, ik heb zo mijn ideetjes en die kan ik allemaal daar kwijt, een heerlijke uitdaging, fijne collega's, en ik had op mijn eerste werkdag 58 mailtjes dus ze zijn dol op communiceren over niets - ik zit dus helemaal op mijn plek.
Was het maar zo leuk!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben ze ook een "spamtrein" dan zodat je kan meelezen van "Naaaah Gerda moet je nu eens horen wat ik GISTER meegemaakt heb? Echtt, ik zat dus in de trein en toen kwam me daar toch een mooie neger aanlopen, naaah, nog nóóóóit zooooo'n mooie . . ."
Of dat niet?
In welke branche ben je nu ook al weer werkzaam? Nog steeds zorg of verwar ik je nu met de verkeerde mensen?
Ooh dat is wel leuk. Word je gelijk geïntroduceerd in het bedrijf en heb je gelijk het idee dat er een beetje om je gegeven wordt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Was het maar zo leuk!
Meer in de trant van
conversatie
En daar wijden ze met liefde 24 mailtjes aan op een dag.
Hoi.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:19 schreef Rupsebeest het volgende:
Monsters onder het bed?![]()
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag beste mensen van hier
Ik verheug me op mijn slijterijbezoek ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nou jij bent vrolijk op deze regenachtige zaterdagmiddag!
IJ'stein en jij?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé! Waar hang je op het moment uit?
Nergens speciaal maar ik had al een gevoel dat je niet in Ierland hing.quote:
Dat heb je goed. Wat doe je eind van de middag/begin van de avond?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nergens speciaal maar ik had al een gevoel dat je niet in Ierland hing.
Ik heb nog geen plannen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb je goed. Wat doe je eind van de middag/begin van de avond?
Zin om in Utrecht rond een uurtje of 6 wat te eten? Ik zou met m'n ouders gaan eten, maar m'n oma ligt op sterven (en het zou voor haar te druk zijn om daar heen te gaan)quote:
Klinkt interessant! Ik ga nu even de stad ik SMS anders maar wat details.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zin om in Utrecht rond een uurtje of 6 wat te eten? Ik zou met m'n ouders gaan eten, maar m'n oma ligt op sterven (en het zou voor haar te druk zijn om daar heen te gaan)
Ik had nog geen locatie oid in gedachten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Ik ga nu even de stad ik SMS anders maar wat details.
Awww klotequote:Op zaterdag 17 september 2011 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zin om in Utrecht rond een uurtje of 6 wat te eten? Ik zou met m'n ouders gaan eten, maar m'n oma ligt op sterven (en het zou voor haar te druk zijn om daar heen te gaan)
Wiet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:35 schreef dawg het volgende:
wat voor groenten zal ik eens halen straks? heb een lekkere argentijnse braadsleemaar daar moeten dus nog groenten bij.
Dank je, al vind ik het niet erg (heb ze al 4jaar niet meer gezien), maar vind het erg voor m'n moeder.quote:
lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:46 schreef dawg het volgende:
[..]
nee ander soort groenten. denk dat ik er snijbonen en gebakken aardappeltjes bij maak.
Heb een keer die hamburgers gehad en moeders laten weten dat het de eerste en laatste keer was dat ze die hoefde te kopenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:00 schreef Rupsebeest het volgende:
Hier aan broodje vegetarische hamburgers!
Zit erg veel verschil in hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb een keer die hamburgers gehad en moeders laten weten dat het de eerste en laatste keer was dat ze die hoefde te kopen![]()
Ik hou het maar gewoon bij de normale burgersquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Zit erg veel verschil in hoor
Die van de vomar of Nettorama/Deka vind ik niet te vreten, terwijl ik die van de Albert Heijn echt heel lekker vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |