Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef BlueMage het volgende:
Volgens mij ben je de enige met deze klacht, ik heb iig nergens last van, maar in mijn geval zou het wel klagenswaardig zijn als ik bakkebaarden had want ik ben een vrouw.
Geen respect voor hem, alleen al om z'n hoofd.quote:
haten op stonersquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Geen respect voor hem, alleen al om z'n hoofd.
Interpunctie beste tuinman.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef tuinman10 het volgende:
als jij je bakkebaarden helemaal wilt weg / af scheren dan kan je het beste eerst met een klein schaartje eerst de haartjes helemaal weg knippen en daarna met een mesje en scheer zeep helemaal weg scheren of eventueel wegscheren met een electrische tondeuse en tot hoever je ze wegscheren ik zou zeggen scheer ze eens helemaal weg tot aan de boven kant van je oren .
QFT. Bakkebaarden zijn als de lijst rond een mooi schilderij. Bij die gladgeschoren gezichtjes moet ik altijd denken aan bavianenkonten.quote:
Ik val inderdaad op mezelf ja. Ook zonder bakkebaarden ben ik teringheet.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij valt dan ook op mannen.
Lijkt wel pac-man, die vorm. Dat ziet er niet uit. Doel meer op een harige bende dat recht naar benee groeit.quote:
Genoeg turkse vrouwen met bakkebaarden hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef BlueMage het volgende:
Volgens mij ben je de enige met deze klacht, ik heb iig nergens last van, maar in mijn geval zou het wel klagenswaardig zijn als ik bakkebaarden had want ik ben een vrouw.
Triest. Alsof er een reden is om bakkebaarden te verwijderen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef tuinman10 het volgende:
als jij je bakkebaarden helemaal wilt weg / af scheren dan kan je het beste eerst met een klein schaartje eerst de haartjes helemaal weg knippen en daarna met een mesje en scheer zeep helemaal weg scheren of eventueel wegscheren met een electrische tondeuse en tot hoever je ze wegscheren ik zou zeggen scheer ze eens helemaal weg tot aan de boven kant van je oren .
ik liep bijna blauw aan na het lezen van je reactie. Adem tekort. Misschien moet je eens een punt en een komma gebruiken hier en daar.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef tuinman10 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |