quote:Komt u ook naar onze kraammarkt?
Een workshop babymassage, adviezen over borstvoeding, kraamtraktaties, een portretfotograaf en rondleidingen op de verloskamers. Dat is slechts een fractie van wat er allemaal te beleven, te leren en te zien is op Reinier de Graafs kraammarkt, vrijdag 7 oktober, in locatie Delft. U bent van harte welkom op dit evenement dat speciaal georganiseerd is voor zwangeren en kersverse mamma’s.
Informatie en advies
Lactatiedeskundigen en borstvoedingsorganisaties verstrekken informatie en geven advies over borstvoeding. Ook Careyn Kraamzorg en diverse babyspeciaalzaken hebben stands. En uiteraard is aan de kinderen gedacht.
Kraammarkt locatie Delft
Datum : Vrijdag 7 oktober
Tijd : 13.00 – 18.00 uur
Rondleidingen Verloskamers: 13.30 uur en 15.30 uur
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling patiëntencommunicatie, (015) 260 32 32
Ik vond het zo grappig, ik zat tijdens de eerste weeen op het toilet, en dan bij iedere flinke samentrekking kwam er weer een stroom of plons vruchtwater uit....quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef mignonne het volgende:
nog maar heel even Sandous![]()
hier ook 2 keer begonnen met gebroken vliezen, en een half uur na het breken van de vliezen begonnen de weeën.
Bij oudste braken ze op het matras in de woonkamer waar we toen sliepen (klossen zijn eng namelijk), was om 9 uur 's morgens en toen plensde ik de hele weg richting de wc onder. Daar kwam geen einde aan, dat vruchtwater.![]()
bij jongste braken ze ook in bed, maar dan 2 uur 's nachts, toen heb ik eerst nog een kwartier liggen twijfelen of het nou wel of niet de vliezen waren en daarna op de wc wist ik het nog niet zeker. Toen de weeën begonnen kwam er eindelijk vruchtwater.
Ehm, vanaf 39 weken ofzo? Wij hadden ook een nieuwe bank, dus bedacht manlief opeens dat het toch wel handig zou zijn om er iets tegen te doen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef Susie het volgende:
Wij hebben net een nieuw bankstel.... dus daar tzt (maar per wanneer dan??) ook maar op een matje of iets gaan zitten.
Toepasselijke film nu op Veronica: Open waterquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Net wel paracetemol op hoor, maar verder, nouja ik laat t over me heen komen.
ok! Jakkes dus!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:32 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ehm, vanaf 39 weken ofzo? Wij hadden ook een nieuwe bank, dus bedacht manlief opeens dat het toch wel handig zou zijn om er iets tegen te doen.
Vooral ook omdat de vlos tijdens de info avond had verteld dat je vruchtwater nergens uit krijgt en dat het na verloop van tijd vreselijk gaat meuren.
Ohw die vind ik ook leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
Goede tips horen zeker in de topic!
ik vind deze zo leuk ! de roze is ietjes te roze voor mij
[ afbeelding ]
Bizar al dat vruchtwaterquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef mignonne het volgende:
nog maar heel even Sandous![]()
hier ook 2 keer begonnen met gebroken vliezen, en een half uur na het breken van de vliezen begonnen de weeën.
Bij oudste braken ze op het matras in de woonkamer waar we toen sliepen (klossen zijn eng namelijk), was om 9 uur 's morgens en toen plensde ik de hele weg richting de wc onder. Daar kwam geen einde aan, dat vruchtwater.![]()
bij jongste braken ze ook in bed, maar dan 2 uur 's nachts, toen heb ik eerst nog een kwartier liggen twijfelen of het nou wel of niet de vliezen waren en daarna op de wc wist ik het nog niet zeker. Toen de weeën begonnen kwam er eindelijk vruchtwater.
Joh, als jij roept dat je een ruggenprik oid wil dan ga je gewoon naar het ziekenhuis. Je hoeft je echt niet aan een script te houden ofzo. Gewoon doen waar je je goed bij voelt en wat je op dat moment nodig hebt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Pijnbestrijding kan niet hè, thuisbevalling
quote:Op zondag 18 september 2011 00:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dank jullie wel trouwens voor de succeswensen! Heb ik wel nodig.
Ik ga nu echt m'n rust proberen te pakken. De weeën worden ook steeds heftiger dus ik post wel weer wanneer ik er puf voor heb... Tot later, wie weet dan met baby naast de buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |