abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102049817
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:01 schreef Susie het volgende:
Mafkees! :P
8-) :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:08:28 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102049820
En isla bitterend susie en nirak jeuy voor de mijlpalen

En ff een dikke poen :* voor vlindurke
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_102052614
*O* voor alle mijlpalen!!!

M'n moeder is vanochtend langs geweest en heeft m'n rug en heupen even goed gemasseerd. Deed me goed. Nu heb ik af en toe wel een soort menstruatiepijnen maar niks om me Orgen om te maken. De pijn in de rug is volledig weg.
Wel ben ik doodop nu. Ik ga dan ook lekker even tukken.
Ongelooflijk, morgen is m'n uitgerekende datum... Ben benieuwd of t nog gaat rommelen.
Tralalalaaa
pi_102053855
Succes Nicole! :% :% :%

En een *O* voor alle mijlpalen. Hier vandaag 24 weken *O*

En een -O- voor Kaarr :*

Ik ben weer thuis van een ochtendje shoppen. Met de auto, een goed uitgestippelde route, regelmatige pauzes en lange rijen vermijden was het nog best wel te doen. Ben nu wel kapot maar goed geslaagd! Platte zwarte laarzen gevonden die niet eens zo lomp zijn (afscheid van mijn hoge hakken :'( ) en echt de lelijkste schoenen ever. Soort nepuggs voor een tientje bij de schoenenreus. Soort sloffen waar je ook mee naar buiten kan zeg maar. Echt te erg. Gelukkig kan ik mijn voeten toch al niet meer zien als ik sta :') maar ze zitten echt zoo lekker. Trek ze nooooooooooit meer uit _O_
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:16:49 #105
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102054170
@tap ik vind voorweeen echt supergemeen! Geen idee wie zegt dat het pijnloos zou zijn, want ik moest echt gaan liggen en ze wegpuffen. En ze voelden heeeeel anders dan ontsluitingsweeen vond ik. Veel scherper, gekartelde pijn, waar een wee meer een vloeiende gladde pijn is.

Nou ja, duidelijker kan ik het niet omschrijven. :@

Succes menicole!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_102054201
heb op fb gekeken en geen nieuws van KD. Ze ligt er nog steeds en verveeld zich volgens mij aardig. Lang leve de computers.....
pi_102054322
Thanx voor de update Danic. Nou ja, geen nieuws is goed nieuws denk ik? In elk geval voor Polle.

Ik heb vandaag ook maar een boek over bevallen gekocht. Dat is de 1e stap. Volgende stap is gaan lezen maar daar ben ik nog niet aan toe :X
pi_102054821
o hai! niets bijzonders hoor..ik verveel me idd.. ik eet pretmix

en sterkte menicole!
pi_102055129
_O- Ook altijd in die combinatie, één langwerpige en twee ballen? :+

Nicole, zet 'm op *O*
TAP, poeh, je maakt het wel spannend zeg!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:50:21 #110
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102055174
Da's dan een echte pretmix, hahaha! Sterkte daar KD! :*

TAP, jij ook sterkte, hoop voor je dat het lekker gaat doorzetten en je op de uitgerekende datum mag bevallen! :Y

MeNicole, zet 'm op! :%
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:52:31 #111
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102055218
Ah, daar is KD! Fijn wat van je te horen hoor!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102055366
Nou gelukkig heb je je pretmix KD! Maar fijn dat je wat laat weten in elk geval :*
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:58:22 #113
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102055383
Kleurdoos, fijn om weer van je te horen!!!

En die pretmix _O- !

Kyara, afscheid nemen van je high heels? Hmmm.. ik loop er gewoon nog op. Ik krijg er wel regelmatig reacties op alsof het niet normaal is, maar ik heb er gewoon geen last van.
Overigens loop ik thuis gewoon op m'n paarse nep-crocs :+ Ook lekker fout _O- !
pi_102055508
Ah, daar is KD weer :) smakelijk maar rustig aan met die pretmix, anders stuiter je je bed uit met al die suikers :')

Hier ff klagen, ventje zit steeds tegen mn ribben aan te duwen en da doe pijn :(
Lig nu maar ff boven op bed, vrouwlief is met schoonouders in t centrum, en dan kan ik straks mee uit eten :)
Vannacht weer van 3 tot 6 wakker gelegen: kon mn hitte weer niet kwijt.. En maagzuur.. Dus uiteindelijk maar naar beneden gegaan voor een shot antagel en een glas melk. De hond vond dat wel gezellig trouwens :)
pi_102055590
Hey kd! Mocht je iets nodig hebben, ik woon dichtbij het ziekenhuis :*
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102055763
Ik ben jaloers NTS! Mijn rug en bekken beginnen nu echt pijn te doen als ik hakken draag dus helaas. Nu alleen last van mijn kuiten (verkorte spieren door jarenlang alleen maar hakken dragen) maar dat went ook wel weer. Paarse crocs zijn ook wel erg fout inderdaad :D

Nirak :*
pi_102056562
Oohhh jummie pretmix!
Goed wat van je te horen, kd!

M'n lijf is lekker bezig. Heb nu al heel de middag menstruatiepijn. En dan in gezellige golven hè. Dus het zet op, hoogtepunt, en zwakt weer af. Duren bijna een minuut elk. Ik werd er net wakker van :') wellicht nu wel voorwerk? Of denkt mijn lijf, ach, ik ben nu toch lekker bezig... Nouja. Het is te verdragen, bij de hoogtepunten is t ff 'auw auw auw'.

Zul je zien dat t over 2 weken ingeleid moet worden omdat uk wil blijven zitten :') zit ik me hier druk te maken, haha :P
Tralalalaaa
pi_102056620
Ff 'auw auw auw' heeft zich zojuist ingewisseld voor een heuse gvd. Zo voelde t ook alweer om ongesteld te zijn :')
Tralalalaaa
pi_102057005
Waarom bel je niet even met je vlos TAP? Misschien ben je wel serieus aan het werk :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102057144
Qua protocol mag dat nog niet. Ik mag pas bellen als er echt regelmaat in zit en elke 5 minuten enzo. En dit is te doen, ik wacht gewoon af. Voel me verder eigenlijk wel weer goed. Maar ik ga wel timen of er regelmaat in zit al. Vergeet niet, mijn huisarts is mijn verloskundige, de praktijk is nu gewoon dicht. Komt goed!
Tralalalaaa
pi_102057204
Oh ja oké. Succes dan! ^O^
pi_102057423
Kyara mijn bevalling boek is ook net binnen! die Hypnobirthing waar Octopussy het over had :Y

Ow TAP dikke :* voor de pijn!! was het niet zo dat een warme douche kon helpen?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102058450
Ik heb een newbie vraag....

Wat is het verschil tussen een wikkeldeken en een omslag doen?? ze staan op mijn uitzet lijst...en ik kijk op de HEMA site...de een heeft een cape en andere niet...is dat alles?
:@
pi_102058814
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:37 schreef bitterend het volgende:
Ik heb een newbie vraag....

Wat is het verschil tussen een wikkeldeken en een omslag doen?? ze staan op mijn uitzet lijst...en ik kijk op de HEMA site...de een heeft een cape en andere niet...is dat alles?
:@
Ja, het is niet zo boeiend wat je hebt. Wij hadden voor Rienk een Lodger wrapper O+ (gekregen hoor, want hij is duur) Maar zolang je iets hebt waar de baby de eerste dagen (en zeker in de wintertijd) warm mee houden kan is het goed volgens mij.

Aggos, sentiment! het appelpakje, Die kan B2 straks ook aan O+ O+
pi_102058926
Dit foto heeft een super hoge AAWWW gehalte O+
Op het uitzetlijst staat specifiek "omslag doek zonder cape" maar wat maakt het nou uit?
Ik wil ook zo iets Vlindur!! even op marktplaats kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')