Nee, Deborah is eigenlijk Romana, zij is eigenlijk weer coban en coban is eigenlijk Lady Gaga.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een foto van cobans snor gezien.Maar nu je het zegt, ik zie de gelijkenis wel. Betekent dit datcoban eigenlijk Romana is, die eigenlijk Lady Gaga is?
Dus wie is dan Rinus?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Deborah is eigenlijk Romana, zij is eigenlijk weer coban en coban is eigenlijk Lady Gaga.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Rinus is Aight1, wie eigenlijk weer Willem Alexander is en hij is weer Gadaffi.quote:
HNTM?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:06 schreef Popje-popje het volgende:
Tering wat zijn die meiden van HNTM dom zeg
Dus als Gadaffi dood gaat, gaat aight1 ook dood?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rinus is Aight1, wie eigenlijk weer Willem Alexander is en hij is weer Gadaffi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Echt dom hequote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, ik dacht ze doen daaraan mee vanwege hun intelligentie.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dus als Gadaffi dood gaat, gaat aight1 ook dood?Gadaffi gaat dus ook nooit dood, hij verdwijnt gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ze niet lachen of zo?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik vraag me nou af wie dommer zijn; de modellen of de kijkers.quote:
Boobies!quote:
Heb maar besloten niet te doen want dan zou je verliefd worden vanwege mijn snorquote:
Ja echt hequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:06 schreef Popje-popje het volgende:
Tering wat zijn die meiden van HNTM dom zeg
Zou jij lachen als je van je vriend moest dansen voor een camera? Met Romana op de Scooterquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gadaffi gaat dus ook nooit dood, hij verdwijnt gewoon.
Kan ze niet lachen of zo?
En ik wou mijn snor nog wel met je delen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Heb maar besloten niet te doen want dan zou je verliefd worden vanwege mijn snor
Je hebt een punt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:10 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Zou jij lachen als je van je vriend moest dansen voor een camera? Met Romana op de Scooter______________!
Ik kan me voorstellen dat het nog best entertaining kan zijn als je kijkt voor hun domheid.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af wie dommer zijn; de modellen of de kijkers.
Heb je ook snor? Baaas.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:10 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Zou jij lachen als je van je vriend moest dansen voor een camera? Met Romana op de Scooter______________!
[..]
En ik wou mijn snor nog wel met je delen.
Lekker in de playboy toch.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:11 schreef coban het volgende:
IEWWWWL BIJ HOLLANDS GOT TALENT GATVER DIE OUDE OMA ARMEN VAN PATRICIA![]()
Zon botoxkop en dan zulke oma armen
Jammer manquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dat zal je nu nooit weten hè.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |