SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef WaywardOne het volgende:
Geloof er geen bal van. Jeroen is genaaid.
Gelukkigquote:
Gaat nergens over nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef Yonjuuni het volgende:
Tja, als je Dalila en Jeroen eruit stuurt moet je straks in de halve finale ook niet gaan zeuren dat de overgebleven kandidaten niet het vereiste niveau hebben...
Dit bedoel ik dus. Kraan en Jullius hebben denk ik niet veel in te brengen :/quote:
neee...hij had een baggergerecht gemaakt, en z'n langoustine niet goed schoongemaakt...beste van z'n gerechtje waren die paar stokjes komkommer..quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef WaywardOne het volgende:
Geloof er geen bal van. Jeroen is genaaid.
Al vond ik hem een aangespoelde goudvis, maar dat zijn detailsquote:
Dat was te langquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Al vond ik hem een aangespoelde goudvis, maar dat zijn details
Wie zegt dat? Ik begin de eerlijkheid van dit programma zo langzamerhand een beetje te betwijfelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:32 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
neee...hij had een baggergerecht gemaakt, en z'n langoustine niet goed schoongemaakt...beste van z'n gerechtje waren die paar stokjes komkommer..
Heeze...Oost Brabant....practically Limbolandquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt het wel op want hij eindigt elke zin omhoog?
Alle limburgs zijn homo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt het wel op want hij eindigt elke zin omhoog?
dat was toch te zien...quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik begin de eerlijkheid van dit programma zo langzamerhand een beetje te betwijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |