SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef WaywardOne het volgende:
Geloof er geen bal van. Jeroen is genaaid.
Gelukkigquote:
Gaat nergens over nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef Yonjuuni het volgende:
Tja, als je Dalila en Jeroen eruit stuurt moet je straks in de halve finale ook niet gaan zeuren dat de overgebleven kandidaten niet het vereiste niveau hebben...
Dit bedoel ik dus. Kraan en Jullius hebben denk ik niet veel in te brengen :/quote:
neee...hij had een baggergerecht gemaakt, en z'n langoustine niet goed schoongemaakt...beste van z'n gerechtje waren die paar stokjes komkommer..quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef WaywardOne het volgende:
Geloof er geen bal van. Jeroen is genaaid.
Al vond ik hem een aangespoelde goudvis, maar dat zijn detailsquote:
Dat was te langquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Al vond ik hem een aangespoelde goudvis, maar dat zijn details
Wie zegt dat? Ik begin de eerlijkheid van dit programma zo langzamerhand een beetje te betwijfelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:32 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
neee...hij had een baggergerecht gemaakt, en z'n langoustine niet goed schoongemaakt...beste van z'n gerechtje waren die paar stokjes komkommer..
Heeze...Oost Brabant....practically Limbolandquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt het wel op want hij eindigt elke zin omhoog?
Alle limburgs zijn homo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt het wel op want hij eindigt elke zin omhoog?
dat was toch te zien...quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik begin de eerlijkheid van dit programma zo langzamerhand een beetje te betwijfelen.
We hebben het niet over Mark, dat is een echte braboquote:
Boreas zei dat...twee sterren, hoeveel sterren? Twee sterrenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik begin de eerlijkheid van dit programma zo langzamerhand een beetje te betwijfelen.
Meeste eindhovenaren en omstreken klinken toch niet zo heel erg Limbabweneesquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:34 schreef Tim86 het volgende:
Restaurant is in Heeze, vlakbij Eindhoven. In die streek hebben ze dit accent..
Dat is gewoon z'n tactiek geweestquote:
Dat geloof ik allemaal best. Wat ik niet begrijp is dat ze betere koks naar huis sturen en 2 kneuzen door laten gaan. Die Mark had al lang en breed (zijn favoriete maten) weg moeten zijn.Lijkt wel een of ander complot waar Boreas ook in zit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:34 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Boreas zei dat...twee sterren, hoeveel sterren? Twee sterren
Jaaaquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef Cee het volgende:
Chef rolde z'n ogen voordat ie Maarten riep, ik zag 't ik zag 't!
Maar we vermaken er ons kostelijk mee.....geweldig tochquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Dat geloof ik allemaal best. Wat ik niet begrijp is dat ze betere koks naar huis sturen en 2 kneuzen door laten gaan. Die Mark had al lang en breed (zijn favoriete maten) weg moeten zijn.Lijkt wel een of ander complot waar Boreas ook in zit.
Klinkt overdreven, ik weet het haha. Maar zo komt het echt bij mij over.
Nou ik vermaak me aan de ene kant wel en aan de andere kant dus niet. Maar goed, laat ik er nou maar over op houdenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar we vermaken er ons kostelijk mee.....geweldig toch
die biedt hem straks een baan aanquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:38 schreef Selestha het volgende:
Hahaha Mark ziet chef Nico wel zitten
grin...dealquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:38 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Nou ik vermaak me aan de ene kant wel en aan de andere kant dus niet. Maar goed, laat ik er nou maar over op houden
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik blijf erbij dat Maarten de snackbarhouder van New Kids is..
Maarten kan geen dialect.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:38 schreef Tim86 het volgende:
Het is hem echt.quote:
quote:
Atten danquote:
Neem op met je eigen voicemail?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
Waarom word ik de hele tijd gebeld tijdens Topchef
Echte vrienden komen langs om samen Topchef te kijken!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb m net gewoon over laten gaan, niet bellen tijdens Topchefquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
Echte vrienden bellen dan VOOR topchefquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Echte vrienden komen langs om samen Topchef te kijken!
Nee, Juup is koppijn bier voor mij..quote:
Mijn hele gezin is de deur uitgevlogenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet eens een porretje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echte vrienden bellen dan VOOR topchef
KAMPIOENEEEEUH!!!11quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
welke reclame??quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
KAMPIOENEEEEUH!!!11
Geniale reclame is dat
Porretje? Met Mark in de show?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |