tis niet echt koud ofzo, wel nog wat grijs.quote:Op zondag 18 september 2011 08:09 schreef Rewimo het volgende:
Is het zulk mooi weer bij jou, Yns? Hier niet echt.
Ik ook liever, maar heb toch de kachel op 20 gezetquote:Op zondag 18 september 2011 08:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
kachel
ik loop in een rokje met topje en de ramen en balkon open
Ik denk wel dat het een goeie beslissing isquote:Op zondag 18 september 2011 10:03 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Ik ga maar niet naar de reünie. Heb Multi al gesmst (die ging sowieso, en al eerder omdat ze ging helpen). Maar S gaat niet meer mee en dan in mijn eentje naar de andere kant van het land en voor vanmiddag wordt er veel regen en onweer voorspeld. Ik zie het niet zitten![]()
Ik met twee honden, Beetle die niet los kan, heel veel andere honden, ik ga handen tekort komen. En Bink trekt het niet een hele dag en die kan ik dan weer niet thuis laten want dan zit die weer te lang alleen. Krijg er vast spijt van dat ik niet ga, maar dat moet dan maar
Ja, ik gisteren ookquote:
Je had gisteren niet genoeg gehadquote:Op zondag 18 september 2011 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik gisteren ookIk werd om 04u wakker en ik dacht dat ik dood ging van de dorst
Belachelijk veel nadorstquote:Op zondag 18 september 2011 12:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Je had gisteren niet genoeg gehadof heel veel nadorst?
Wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 18 september 2011 12:01 schreef indaha het volgende:
Ik zit vandaag op 95,82%en ik ben er heel tevreden ermee.
Alleen komende week zal het wel niet zo snel gaan want ik krijg een hoop bezoek door mijn verjaardag en door familileden die op (kraam)bezoekkomen en daar moet dan toch iets lekkers bij gegeten worden.
ja, mn zwager en ik zou met zusje en neefje kijken maar het lijkt wel droog te wordenquote:Op zondag 18 september 2011 12:13 schreef indaha het volgende:
Hoezo zou je dat wel moeten als de zon schijnt, loopt er iemand mee die je kent?
quote:Op zondag 18 september 2011 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Greys ik denk dat het een goede beslissing is
GB wanneer krijg je de uitslag van de tentamen?
Q fijn dat je nog leeft
Hier scheen vanmorgen de zon de vloer was zo droog na het dweilen maar nu is het weer grijs en vooral heel erg koud
[ afbeelding ]
mijn spekkie
Je zult het niet geloven maar die ogen had ik vroeger ook. Ik hoop dat ze zo blauw blijven. Bij mij is dat helaas niet zo gebleven.quote:Op zondag 18 september 2011 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Wat een mooie ogen
En leuke gordijntjes
Q fijn dat je nog leeft
Hier scheen vanmorgen de zon de vloer was zo droog na het dweilen maar nu is het weer grijs en vooral heel erg koud
[ afbeelding ]
mijn spekkie
Q fijn dat je nog leeft
[ afbeelding ]
mijn spekkie
Alles beter dan dat wat ik heb.quote:Op zondag 18 september 2011 12:30 schreef Troel het volgende:
Bruine ogen zijn veel mooier dan blauwe
quote:Op zondag 18 september 2011 12:30 schreef Troel het volgende:
Bruine ogen zijn veel mooier dan blauwe
Ik ben het hier totaal mee eensquote:Op zondag 18 september 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
Wat een eigenwijs smoeltje FR! Schattig!![]()
Gb, ben ook benieuwd wanneer je de uitslag krijgt![]()
![]()
En zal hard duimen, maar je hebt vast genoeg geleerd!
Ing, wens je al dat je nog dáár was? Of toch wel blij dat je weer thuis bent?
Elies, het was gezellig!
En je vader had lekkere visjes gebakken
Dat kon ze al heel erg snel. Ze was net aan het proberen te rollen maar dat lukt nog niet. Ze was best wel gefrustreerd erdoorquote:Op zondag 18 september 2011 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Ean, wat ben je al sterk! Kost een hoop inspanning, je hoofd zo mooi omhooghouden
wij waren er nietquote:Op zondag 18 september 2011 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik zou zo weer terug willen![]()
Het was echt zo heerlijk en relaxed en gezellig en warm
KA-POT!quote:Op zondag 18 september 2011 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben het hier totaal mee eens
Ben je ook zo moe?
Zullen we gaan?quote:Op zondag 18 september 2011 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik zou zo weer terug willen![]()
Het was echt zo heerlijk en relaxed en gezellig en warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |