jup en de "foto's" lijken wel van de webcam te komen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Zie ik ze nu gewoon door een heuse 3FM schoolagenda bladeren?
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 16-09-2011 om 19:18:19Lieve mensen, die 3FM agenda is gemaakt door een luisteraar. Ligt niet in de winkel (nog). reageer retweet
Logisch ook, anders waren ze er voor dit jaar wel rijkelijk laat mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:18 schreef hole1988 het volgende:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 16-09-2011 om 19:18:19Lieve mensen, die 3FM agenda is gemaakt door een luisteraar. Ligt niet in de winkel (nog). reageer retweet
Klopt, dat had ik hier gepost vanochtend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, ik las ergens dat Sander Guis Veenstra vervangt in de 90's clip. Sander is de drummer van Green Day. zou dat betekenen dat Veenstra dat normaal gedaan had? lijkt me zo'n kleine rol.....
owja. tuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, dat had ik hier gepost vanochtend.
quote:
klopt ja, kwam een tijdje regelmatig langs zo'n ding...volgens mij bij de fietsenmaker/stalling op station Groningen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen tijd voor de voicelift met bellers vanaf een Greenpoint op parkeerplaatsen langs de snelweg?
Hier en daar hangen die bordjes nog steeds...
Ah dus je hebt zeker gewonnen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:26 schreef MaJo het volgende:
Ok nog stommer, ik zat gisteren dus wel gewoon live in de uitzending![]()
wahahahahahaquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:26 schreef MaJo het volgende:
wanneer dan ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:26 schreef MaJo het volgende:
beetje maarquote:
gisteren vlak na vijven geloof ik...quote:
opgenomen ja, maar wanneer uitgezonden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beetje maar
op 3fm is sowieso vrij veel live, behalve items die echt mis kunnen gaan zoals bijv Flirt je Stijf bij Timur
[..]
gisteren vlak na vijven geloof ik...
Vlak voor het 5 uur journaal, dacht dat het erna zou komenquote:
Oh, dat was jij dus. Heb het nog gehoord, letterlijk IN de journaal-intro.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vlak voor het 5 uur journaal, dacht dat het erna zou komen
stuur mij 25euro en ik stuur je wat liedjesquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:32 schreef Qunix het volgende:
Oh, dat wil ik ook wel...
Waarom is dat er niet meer
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stuur mij 25euro en ik stuur je wat liedjes
Ja raar he? Vandaar dat ik dacht dat het later kwamquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dat was jij dus. Heb het nog gehoord, letterlijk IN de journaal-intro.
ik stuur wel een lap keukenzeil mee.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stuur wel een lap keukenzeil mee.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stuur wel een lap keukenzeil mee.
Deksels!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
potdorie, dat wordt een rare zondag! eerst Roosmarijn Hier!, vervolgens Timur en zijn schandknaap en daarna de Radioshow van Barend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |