Hoi Roninquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:02 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Vakantie !
... inmiddels voorbij dus

Te kort.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:18 schreef Bastard het volgende:
Oh kijk eens aan
Hoe was de vakantie?
Hi Lavenderr,quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi Ronin
Ook een fijne vakantie gehad?
En goeiemiddag allemaal

Welkom terug
 Welkom terug 

quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:47 schreef MissVanity het volgende:
RON1N!Welkom terug
Nu DW nog. Begin me wel een beetje zorgen te maken

Of hij gaat alle fur-eventen afquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:50 schreef R0N1N het volgende:
[..]
DW is wel erg lang weg inmiddels ja.

Dan moet ie maar even mobiel een berichtje achterlaten hoor!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of hij gaat alle fur-eventen af

En met jou?
 En met jou?

Zonnetje schijnt hier ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Minder.
Lekker zonnetje hier, bij jullie ook?

We hebben je hier ook een tijdje moeten missen he?
 We hebben je hier ook een tijdje moeten missen he?

Dat, of mensen durven het eerder te zeggen wanneer ze zich minder voelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:38 schreef Bastard het volgende:
Met een hoop mensen gaat het de laatste tijd 'minder' overigens.

Jup, ik kom niet meer zo vaak op Fok! dan eerstquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:35 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier ook
Jammer dat het minder met je gaatWe hebben je hier ook een tijdje moeten missen he?

Dat is wel een goed teken tochquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup, ik kom niet meer zo vaak op Fok! dan eerst

Je hebt een leven en we zijn er eigenlijk allemaal jaloers opquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup, ik kom niet meer zo vaak op Fok! dan eerst

Rust lekker uit , sterktequote:Op woensdag 28 september 2011 11:22 schreef mousy31 het volgende:
Hallo mensjes
ik kom voorlopig ff niet mn leven is wat woelig en wil rust
ook heb ik bronchitis en ben gewoon heel moe.
fijne dag

Rust maar lekker uit Mousy!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:22 schreef mousy31 het volgende:
Hallo mensjes
ik kom voorlopig ff niet mn leven is wat woelig en wil rust
ook heb ik bronchitis en ben gewoon heel moe.
fijne dag

I wishquote:Op woensdag 28 september 2011 15:35 schreef MissVanity het volgende:
Is iedereen aan het genieten van het lekkere weer?

Kom er eens heel snel uit! Dit zijn de laatste mooie dagen van het jaar!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:56 schreef summer2bird het volgende:
*gordijnen open doet*
He ja, de zon schijnt!
*terug in bed gaat*

Goedemiddag! Aan het werk?quote:

Ik ben benieuwd eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 08:50 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen
Gisteravond in bed heb ik teveel nagedacht over de ziel van de mens. Misschien maar eens even alles op papier zetten

Als ik het op papier heb staan kan ik wel een topic makenquote:

Kan jij dan schrijven?quote:Op donderdag 29 september 2011 08:50 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen
Gisteravond in bed heb ik teveel nagedacht over de ziel van de mens. Misschien maar eens even alles op papier zetten

Hahaquote:Op donderdag 29 september 2011 10:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan jij dan schrijven?
Geintje, ik ben benieuwd naar wat je erover denkt. Open er anders een topic over
 Je bent echt grappig weet je dat
 Je bent echt grappig weet je dat 

Luie walnootquote:Op donderdag 29 september 2011 09:38 schreef summer2bird het volgende:
Goedenmorgen.
Veels te vroeg, ik ga maar eens terug naar bed
 Ik was vanmorgen om 8:45 al wakker. Maar ik hoef vandaag dan ook niet te werken
 Ik was vanmorgen om 8:45 al wakker. Maar ik hoef vandaag dan ook niet te werken  
 Goed, ik hoef niet te werken vandaag. Even een kop koffie drinken in de tuin zometeenquote:Hoe is het met jullie vandaag?

Ik hoef niet naar school vandaarquote:Op donderdag 29 september 2011 10:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Luie walnootIk was vanmorgen om 8:45 al wakker. Maar ik hoef vandaag dan ook niet te werken
[..]
Goed, ik hoef niet te werken vandaag. Even een kop koffie drinken in de tuin zometeen

Dank je. Ik zou patent moeten aanvragen op mijn posts inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaJe bent echt grappig weet je dat
Ik kan maar een beperkt aantal posts per minuut emotioneel verwerkenquote:En als je 1 post boven je leest...

Dat heet gewoon spijbelenquote:Op donderdag 29 september 2011 10:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar school vandaar
En ik ben niet lui, ik ben "ziek"

Zeikerdquote:Op donderdag 29 september 2011 11:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dank je. Ik zou patent moeten aanvragen op mijn posts inderdaad.
[..]
Ik kan maar een beperkt aantal posts per minuut emotioneel verwerken

Dan is het vrij kut om ziek te zijn op je vrije dagquote:Op donderdag 29 september 2011 10:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar school vandaar
En ik ben niet lui, ik ben "ziek"
 Ga eens lekker in de tuin zitten met een kop koffie, geniet van het zonnetje en denk aan mij. Als iedereen dat nou eens doet word ik daar helemaal blij van.
 Ga eens lekker in de tuin zitten met een kop koffie, geniet van het zonnetje en denk aan mij. Als iedereen dat nou eens doet word ik daar helemaal blij van.

Is wel kort. Maar ben er lang mee bezig geweest. Kan mijn gedachten niet zo goed verwoorden soms
 Is wel kort. Maar ben er lang mee bezig geweest. Kan mijn gedachten niet zo goed verwoorden soms  

Zekerquote:
 Ik ben verbaasd! Bijna vol
 Ik ben verbaasd! Bijna vol  

Ben je helemaal gestopt met gewone sigarettenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef Bastard het volgende:
Sinds ik 8 weken geleden begon, op aanraden van DW met dampen (electrisch roken) heb ik er al 4 mensen mee besmet, allemaal zo'n ding

Zo goed als wel inderdaad, mis er niks aan, sterker nog het smaakt nu een stuk viezerquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ben je helemaal gestopt met gewone sigaretten

Goed he!quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo goed als wel inderdaad, mis er niks aan, sterker nog het smaakt nu een stuk viezer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |