hahaha wtfquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die mensen dan die Oranje Boven, leve de Koningin roepen, tjonge
En dan op het laatst een poosje naar elkaar staan zwaaien vanaf een balkon.
 , ik kijk geeneens
, ik kijk geeneens  

Vergeet het hoera! hoera! hoera! niet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]

Ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ook een buitenlander in mn eigen land
Sterker nog, ik heb een dubbel paspoort
 haha
 haha

Mensen die uren staan te wachten op die lelijke koets, in goud ook, nee zij zit er wel warmpjes bij! En dan maar zwaaien als een debiel, hopen dat ze je ziet..quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]

Ik zag m ook net, die wandelende drol, heel serieus in zn apenpak "Hoera Hoera" . Ik heb sterk de neiging als ik hem eens zou tegen komen te roepen "willempieeee!"quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vergeet het hoera! hoera! hoera! niet!

Ben je dit nu serieus aan het kijken? Gamen is nog nuttiger dan ditquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag m ook net, die wandelende drol, heel serieus in zn apenpak "Hoera Hoera" . Ik heb sterk de neiging als ik hem eens zou tegen komen te roepen "willempieeee!"
Het ergste is nog.. ze nemen zichzelf wel serieus.

Ah, eerst naaien ze de bevolking, en dan nemen ze zichzélf ook nog, en nog serieus ook?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag m ook net, die wandelende drol, heel serieus in zn apenpak "Hoera Hoera" . Ik heb sterk de neiging als ik hem eens zou tegen komen te roepen "willempieeee!"
Het ergste is nog.. ze nemen zichzelf wel serieus.

Ik zag het op jeugdjournaal net jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ben je dit nu serieus aan het kijken? Gamen is nog nuttiger dan dit

Ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, eerst naaien ze de bevolking, en dan nemen ze zichzélf ook nog, en nog serieus ook?

En dan met een uitgestreken gezicht van haar blaadje lezen: alle mansen gaan er op achtereut volgend jaaawquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mensen die uren staan te wachten op die lelijke koets, in goud ook, nee zij zit er wel warmpjes bij! En dan maar zwaaien als een debiel, hopen dat ze je ziet..
Vervolgens doet ze dr zegje, terwijl iedereen een zo geinig mogelijk vogelennest op hun hoofd zet om een statement te maken over de inhoud. Echt.. het is volkomen absurd!

hahaha inderdaadquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan met een uitgestreken gezicht van haar blaadje lezen: alle mansen gaan er op achtereut volgend jaaaw

Alle mensen? Behalve H.M. Beatrix Wilhelmina Armgard van Oranje Nassau van Lippe Biesterveld, gravin van weetikveel welke gehuchten Koningin der Nederlanden zeker?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan met een uitgestreken gezicht van haar blaadje lezen: alle mansen gaan er op achtereut volgend jaaaw

Een spannende tijd waar we nu al in zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:19 schreef Michielos het volgende:
Wat is volgend jaa.. oo nee wacht.. 2012

Ik verwacht er niet veel van tbhquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een spannende tijd waar we nu al in zitten.
 (ch)  Ik zie  het wel
 (ch)  Ik zie  het wel  

Ik zie het ook wel. Maar dit jaar, volgende maand word al leuk.. en dan de 2012 word wereldwijd een dwaas jaar, dat denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel van tbh(ch) Ik zie het wel

Nou we zien het vanzelf wel he wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef MissVanity het volgende:
Wijn is een goed plan. Even jointje erbij draaien.
2012 is in aantocht! Ik heb er nu al zin in
Mijn poezen begonnen spontaan heel zielig te mauwen
Die zien 2012 niet zitten

Wat een triest weer zeg
 Wat een triest weer zeg  

En wat is dan triest? Afgezien van dat het hier wat grijzig is vind ik het nog meevallen.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:35 schreef MissVanity het volgende:
GoedemorgenWat een triest weer zeg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |