hahaha wtfquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die mensen dan die Oranje Boven, leve de Koningin roepen, tjonge
En dan op het laatst een poosje naar elkaar staan zwaaien vanaf een balkon.
 , ik kijk geeneens
, ik kijk geeneens  

Vergeet het hoera! hoera! hoera! niet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]

Ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ook een buitenlander in mn eigen land
Sterker nog, ik heb een dubbel paspoort
 haha
 haha

Mensen die uren staan te wachten op die lelijke koets, in goud ook, nee zij zit er wel warmpjes bij! En dan maar zwaaien als een debiel, hopen dat ze je ziet..quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]

Ik zag m ook net, die wandelende drol, heel serieus in zn apenpak "Hoera Hoera" . Ik heb sterk de neiging als ik hem eens zou tegen komen te roepen "willempieeee!"quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vergeet het hoera! hoera! hoera! niet!

Ben je dit nu serieus aan het kijken? Gamen is nog nuttiger dan ditquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag m ook net, die wandelende drol, heel serieus in zn apenpak "Hoera Hoera" . Ik heb sterk de neiging als ik hem eens zou tegen komen te roepen "willempieeee!"
Het ergste is nog.. ze nemen zichzelf wel serieus.

Ah, eerst naaien ze de bevolking, en dan nemen ze zichzélf ook nog, en nog serieus ook?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag m ook net, die wandelende drol, heel serieus in zn apenpak "Hoera Hoera" . Ik heb sterk de neiging als ik hem eens zou tegen komen te roepen "willempieeee!"
Het ergste is nog.. ze nemen zichzelf wel serieus.

Ik zag het op jeugdjournaal net jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ben je dit nu serieus aan het kijken? Gamen is nog nuttiger dan dit

Ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, eerst naaien ze de bevolking, en dan nemen ze zichzélf ook nog, en nog serieus ook?

En dan met een uitgestreken gezicht van haar blaadje lezen: alle mansen gaan er op achtereut volgend jaaawquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mensen die uren staan te wachten op die lelijke koets, in goud ook, nee zij zit er wel warmpjes bij! En dan maar zwaaien als een debiel, hopen dat ze je ziet..
Vervolgens doet ze dr zegje, terwijl iedereen een zo geinig mogelijk vogelennest op hun hoofd zet om een statement te maken over de inhoud. Echt.. het is volkomen absurd!

hahaha inderdaadquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan met een uitgestreken gezicht van haar blaadje lezen: alle mansen gaan er op achtereut volgend jaaaw

Alle mensen? Behalve H.M. Beatrix Wilhelmina Armgard van Oranje Nassau van Lippe Biesterveld, gravin van weetikveel welke gehuchten Koningin der Nederlanden zeker?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan met een uitgestreken gezicht van haar blaadje lezen: alle mansen gaan er op achtereut volgend jaaaw

Een spannende tijd waar we nu al in zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:19 schreef Michielos het volgende:
Wat is volgend jaa.. oo nee wacht.. 2012

Ik verwacht er niet veel van tbhquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een spannende tijd waar we nu al in zitten.
 (ch)  Ik zie  het wel
 (ch)  Ik zie  het wel  

Ik zie het ook wel. Maar dit jaar, volgende maand word al leuk.. en dan de 2012 word wereldwijd een dwaas jaar, dat denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel van tbh(ch) Ik zie het wel

Nou we zien het vanzelf wel he wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef MissVanity het volgende:
Wijn is een goed plan. Even jointje erbij draaien.
2012 is in aantocht! Ik heb er nu al zin in
Mijn poezen begonnen spontaan heel zielig te mauwen
Die zien 2012 niet zitten

Wat een triest weer zeg
 Wat een triest weer zeg  

En wat is dan triest? Afgezien van dat het hier wat grijzig is vind ik het nog meevallen.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:35 schreef MissVanity het volgende:
GoedemorgenWat een triest weer zeg

Weer dichter bij 2012, kortom.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:01 schreef Bastard het volgende:
Het is droog dus een goede Septemberdag inderdaad, bijna alweer Oktober

Kleurt mooi bij mn gevoel in ieder gevalquote:Op woensdag 21 september 2011 11:08 schreef MissVanity het volgende:
Het is grauw. Vandaar dat ik het triest noem.
2012 komt inderdaad steeds een beetje dichterbij. Ik ga oud&nieuw maar eens flink vieren

yep ik rol mn eigen shaggies leuke iets in engeland rolde ik jointjes ( die jongenlui daar rookten bong's) ik kan m nl in 1x rond rollen en was dus zeer snel, ze noemden me de dutchweedqueen lol.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je een roker bent dan ruikt het inderdaad best lekker ja.
Vind het ergens wel sexy als een vrouw shag draaitDoen ze veel in Drenthe en in het noorden van het land.

dutchweedqueenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:49 schreef mousy31 het volgende:
[..]
yep ik rol mn eigen shaggies leuke iets in engeland rolde ik jointjes ( die jongenlui daar rookten bong's) ik kan m nl in 1x rond rollen en was dus zeer snel, ze noemden me de dutchweedqueen lol.
Armpies van mij nog steeds KUT
 Haha!
 Haha! 

haha mooi ja ik kan snel en goed draaien, dat hele ritueel wat sommigen uitvoeren voor een jointje vind k ma overdreven zo precies hoeft t nie als ma lekker ookt hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef MissVanity het volgende:
[..]
dutchweedqueenHaha!
Ik word door mijn vrienden de wietkoningin genoemd. Ik ben de enige die fatsoenlijk kan draaien

Preciesquote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef mousy31 het volgende:
[..]
haha mooi ja ik kan snel en goed draaien, dat hele ritueel wat sommigen uitvoeren voor een jointje vind k ma overdreven zo precies hoeft t nie als ma lekker ookt haha
-----------------------------
waaaaah jaarmark k ga nooit hou nie van het gedrang maar mooi dat je het overleeft hebt Bastard
 Als ie maar lekker rookt
 Als ie maar lekker rookt  

ja precies. Pareidoliequote:Op vrijdag 23 september 2011 15:48 schreef MissVanity het volgende:
Ik versta toch ook echt duidelijk let the pokemons taste my misery

Hee babe ben je er weer.quote:Op zondag 25 september 2011 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ja! Goed volk
En Dusty Springfield, wat een stém

lekker knus zo .. kopje koffie?quote:Op zondag 25 september 2011 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is hier zo stil vandaag, alleen wij tweetjes in da house

Nee geen plannen, zit op mobi vanuit een speeltuin. Heerlijk genieten van de zon.quote:Op zondag 25 september 2011 14:01 schreef senesta het volgende:
Hey tha B!
En Lavenderrr
Ik ben er ook, nog heel even
Ik krijg zo visite dus moet zo weer weg.
Hier nog grote plannen?

Hey Senesta, wat leukquote:Op zondag 25 september 2011 14:01 schreef senesta het volgende:
Hey tha B!
En Lavenderrr
Ik ben er ook, nog heel even
Ik krijg zo visite dus moet zo weer weg.
Hier nog grote plannen?

Nieuwe week, nieuwe kansen
 Nieuwe week, nieuwe kansen  

Ja echt goeie tips inderdaad. Bedankt voor t leuke liedje, ik kon t nietquote:Op maandag 26 september 2011 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag!
Voor Michielos, een paar goede tips over kaarten van Kenny Rogers

En wat stond er op het programma dan?quote:Op maandag 26 september 2011 17:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zo, weer een heerlijk spiritueel weekend gehad

Te veel om op te noemenquote:Op maandag 26 september 2011 18:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
En wat stond er op het programma dan?
 Was echt heerlijk. Van 's morgens om 700 wandelen door het bos tot aan bier. Ik lag op een kamer met 4 meiden
 Was echt heerlijk. Van 's morgens om 700 wandelen door het bos tot aan bier. Ik lag op een kamer met 4 meiden  Dat was echt lachen
 Dat was echt lachen  

Whatevahquote:Op maandag 26 september 2011 19:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Heeft niks met kofschip te maken want geen voltooid deelwoord

Ja beste luisteraars, ik sta hier op het voetbalveld na de wedstrijd PSV- Groningen met de topscorer van PSV, Bastard. Bastard, moeilijke wedstrijd, Groningen uit altijd lastig, de hele wedstrijd loopt PSV achter de feiten aan en dan maak jij in de laatste minuut de winnende treffer. Wat gaat er door je heen, wat voel je dan?quote:

Een kofschip?quote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja beste luisteraars, ik sta hier op het voetbalveld na de wedstrijd PSV- Groningen met de topscorer van PSV, Bastard. Bastard, moeilijke wedstrijd, Groningen uit altijd lastig, de hele wedstrijd loopt PSV achter de feiten aan en dan maak jij in de laatste minuut de winnende treffer. Wat gaat er door je heen, wat voel je dan?

Je voelt een kofschip door je heengaan?quote:

Maar ze lieten je wel op gesprek komen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:51 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben lekker bezig met vacatures kijken en solliciteren.
Eerste sollicitatie is de deur uit. Nou maar hopen dat ik in elk geval op gesprek mag komen!
Vorige keer was ik binnen 5 minuten afgewezen omdat ik geen diploma's heb

Zal nu een nieuwe deur moeten kopen, en ik hoop dan maar dat ze die daar in de zaak voor me op maat willen zagen!
 Zal nu een nieuwe deur moeten kopen, en ik hoop dan maar dat ze die daar in de zaak voor me op maat willen zagen!

Nee, ik hoefde niet op gesprek te komen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ze lieten je wel op gesprek komen?
Waaar solliciteer je eigenlijk naar? En vind je je huidige baan niet meer leuk?
 Ik zie alleen bezorgers. Voor de rest ben ik de hele dag alleen. En heb ook nog eens niks te doen. Saai dus...
 Ik zie alleen bezorgers. Voor de rest ben ik de hele dag alleen. En heb ook nog eens niks te doen. Saai dus... 

Tja, ik heb je aangeboden om je een ijsje te komen brengen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee, ik hoefde niet op gesprek te komen.
Mijn huidige baan is een ramp. Zo eenzaamIk zie alleen bezorgers. Voor de rest ben ik de hele dag alleen. En heb ook nog eens niks te doen. Saai dus...
Ik weet wel iets voor je dat aan bovenstaande eisen voldoet, maar ik weet niet zeker of dat is wat je zoektquote:Ik solliciteer naar baantjes waarbij je contact hebt met mensen, waarvoor je geen diploma nodig hebt en waar je iets te doen hebt

Ijsje lust ik wel. Maar ben sinds zondag op dieet. Er moet 15 kilo af. Dus nee dankje geen ijsje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja, ik heb je aangeboden om je een ijsje te komen brengen.
[..]
Ik weet wel iets voor je dat aan bovenstaande eisen voldoet, maar ik weet niet zeker of dat is wat je zoekt

Sporten. En wat je eet is belangrijker dan hoeveel je eet. Groenten. Verschillende kleuren eten. Fruit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ijsje lust ik wel. Maar ben sinds zondag op dieet. Er moet 15 kilo af. Dus nee dankje geen ijsje.
Taxichauffeur niets voor jou?quote:Verder geen commentaar.

Sporten is hatelijk. Ik wandel wel graagquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sporten. En wat je eet is belangrijker dan hoeveel je eet. Groenten. Verschillende kleuren eten. Fruit.
[..]
Taxichauffeur niets voor jou?

Vakantie !quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:52 schreef Bastard het volgende:
Waar zijn ronin en DW eigenlijk naar toe

Oh kijk eens aanquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:02 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Vakantie !
... inmiddels voorbij dus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |