hahaha wtfquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die mensen dan die Oranje Boven, leve de Koningin roepen, tjonge![]()
En dan op het laatst een poosje naar elkaar staan zwaaien vanaf een balkon.
Vergeet het hoera! hoera! hoera! niet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ook een buitenlander in mn eigen land
Sterker nog, ik heb een dubbel paspoort
Mensen die uren staan te wachten op die lelijke koets, in goud ook, nee zij zit er wel warmpjes bij! En dan maar zwaaien als een debiel, hopen dat ze je ziet..quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag m ook net, die wandelende drol, heel serieus in zn apenpak "Hoera Hoera" . Ik heb sterk de neiging als ik hem eens zou tegen komen te roepen "willempieeee!"quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vergeet het hoera! hoera! hoera! niet!
Ben je dit nu serieus aan het kijken? Gamen is nog nuttiger dan ditquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag m ook net, die wandelende drol, heel serieus in zn apenpak "Hoera Hoera" . Ik heb sterk de neiging als ik hem eens zou tegen komen te roepen "willempieeee!"
Het ergste is nog.. ze nemen zichzelf wel serieus.
Ah, eerst naaien ze de bevolking, en dan nemen ze zichzélf ook nog, en nog serieus ook?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag m ook net, die wandelende drol, heel serieus in zn apenpak "Hoera Hoera" . Ik heb sterk de neiging als ik hem eens zou tegen komen te roepen "willempieeee!"
Het ergste is nog.. ze nemen zichzelf wel serieus.
Ik zag het op jeugdjournaal net jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ben je dit nu serieus aan het kijken? Gamen is nog nuttiger dan dit
Ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, eerst naaien ze de bevolking, en dan nemen ze zichzélf ook nog, en nog serieus ook?
En dan met een uitgestreken gezicht van haar blaadje lezen: alle mansen gaan er op achtereut volgend jaaawquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mensen die uren staan te wachten op die lelijke koets, in goud ook, nee zij zit er wel warmpjes bij! En dan maar zwaaien als een debiel, hopen dat ze je ziet..
Vervolgens doet ze dr zegje, terwijl iedereen een zo geinig mogelijk vogelennest op hun hoofd zet om een statement te maken over de inhoud. Echt.. het is volkomen absurd!
hahaha inderdaadquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan met een uitgestreken gezicht van haar blaadje lezen: alle mansen gaan er op achtereut volgend jaaaw
Alle mensen? Behalve H.M. Beatrix Wilhelmina Armgard van Oranje Nassau van Lippe Biesterveld, gravin van weetikveel welke gehuchten Koningin der Nederlanden zeker?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan met een uitgestreken gezicht van haar blaadje lezen: alle mansen gaan er op achtereut volgend jaaaw
Een spannende tijd waar we nu al in zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:19 schreef Michielos het volgende:
Wat is volgend jaa.. oo nee wacht.. 2012
Ik verwacht er niet veel van tbhquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een spannende tijd waar we nu al in zitten.
Ik zie het ook wel. Maar dit jaar, volgende maand word al leuk.. en dan de 2012 word wereldwijd een dwaas jaar, dat denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel van tbh(ch) Ik zie het wel
Nou we zien het vanzelf wel he wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef MissVanity het volgende:
Wijn is een goed plan. Even jointje erbij draaien.
2012 is in aantocht! Ik heb er nu al zin in
Mijn poezen begonnen spontaan heel zielig te mauwen![]()
Die zien 2012 niet zitten
En wat is dan triest? Afgezien van dat het hier wat grijzig is vind ik het nog meevallen.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:35 schreef MissVanity het volgende:
GoedemorgenWat een triest weer zeg
Weer dichter bij 2012, kortom.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:01 schreef Bastard het volgende:
Het is droog dus een goede Septemberdag inderdaad, bijna alweer Oktober
Kleurt mooi bij mn gevoel in ieder gevalquote:Op woensdag 21 september 2011 11:08 schreef MissVanity het volgende:
Het is grauw. Vandaar dat ik het triest noem.
2012 komt inderdaad steeds een beetje dichterbij. Ik ga oud&nieuw maar eens flink vieren
yep ik rol mn eigen shaggies leuke iets in engeland rolde ik jointjes ( die jongenlui daar rookten bong's) ik kan m nl in 1x rond rollen en was dus zeer snel, ze noemden me de dutchweedqueen lol.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je een roker bent dan ruikt het inderdaad best lekker ja.
Vind het ergens wel sexy als een vrouw shag draaitDoen ze veel in Drenthe en in het noorden van het land.
dutchweedqueenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:49 schreef mousy31 het volgende:
[..]
yep ik rol mn eigen shaggies leuke iets in engeland rolde ik jointjes ( die jongenlui daar rookten bong's) ik kan m nl in 1x rond rollen en was dus zeer snel, ze noemden me de dutchweedqueen lol.
Armpies van mij nog steeds KUT
haha mooi ja ik kan snel en goed draaien, dat hele ritueel wat sommigen uitvoeren voor een jointje vind k ma overdreven zo precies hoeft t nie als ma lekker ookt hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef MissVanity het volgende:
[..]
dutchweedqueenHaha!
Ik word door mijn vrienden de wietkoningin genoemd. Ik ben de enige die fatsoenlijk kan draaien
Preciesquote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef mousy31 het volgende:
[..]
haha mooi ja ik kan snel en goed draaien, dat hele ritueel wat sommigen uitvoeren voor een jointje vind k ma overdreven zo precies hoeft t nie als ma lekker ookt haha
-----------------------------
waaaaah jaarmark k ga nooit hou nie van het gedrang maar mooi dat je het overleeft hebt Bastard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |